Stel hier je persoonlijke vraag #2

Same. Haha, komen vooral agressieve gedachten bij mij op als ik aan hem denk.

3 likes

Shit, ik vind het zo jammer dat ik twee jaar aan Whatsapp berichten kwijt ben. Had me zo tof geleken om te kunnen zien hoeveel berichten er in sommige apps wel niet gestuurd zijn.

Ik ben volgens mij nog nooit later dan gepland/verwacht ongesteld geworden? Ben heel snel nadat ik voor het eerst ongesteld was aan de pil gegaan, omdat ik elke maand 3 of 4 dagen uit de running was, en ben nooit meer gestopt uit angst dat het dan weer zo heftig wordt. Ik word altijd heel netjes op de vierde dag na mijn laatste pil uit de strip ongesteld. Zou denk ik daardoor wel flink in paniek raken als dat ineens niet zo was…

1 like

Ja dat is wel echt het chille aan de pil, toen had ik dat ook nooit! Nu ben ik dat niet meer en ben ik normaal ook altijd op tijd of te vroeg ongesteld… daarom ben ik nu een beetje huiverig aangezien ik nu 2 dagen ā€œte laatā€ ben, maar gebruik gewoon condooms dus het kan haast niet. Toch zit er zo’n stemmetje in mn hoofd haha.

Kan ik me voorstellen! Ben je normaal wel regelmatig? Misschien toch even testje doen voor de zekerheid en je eigen gemoedsrust?

2 likes

Ja normaal altijd of te vroeg of op tijd! Ik kan het nog wel even uitzitten. Als ik na het weekend in dezelfde situatie zit dan ga ik even een testje doen haha thanks!

Luister je naar muziek terwijl je doucht?

• Ja! Elke keer een karaokefeestje :microphone:
  • Ja, maar zachtjes
  • Nee, ik houd van een stille douchesessie
  • Anders…

0 stemmers

Ik wil het wel, maar ik ben 's ochtends te gehaast en te inspiratieloos om eerst muziek op te zoeken op mijn mobiel. Ik heb weleens gebadderd met zo’n ingebouwde radio, dat was fijn!

3 likes

@allen, dank voor jullie reacties, vind het leuk om te zien! Ik ben in deze situatie geen betrokkene trouwens, niet mijn vriend of broertje. Maar dat zusje is een vriendin van mij, die gaat stage lopen en had gedacht wel even die periode doordeweeks bij haar broertje en zijn vriendin te kunnen logeren. Haar reactie: als ik een groot huis zou hebben zouden familie en vrienden altijd welkom zijn. Toen dacht ik, ben ik nu zo’n asociale kluizenaar, want ik zou hier echt niet op zitten te wachten, ben wel gehecht aan een plek voor mezelf.

1 like

Ik mis de optie soms haha. Maar ik had laatst echt wat kuts blijkbaar opgezet op soundcloud en ik was meteen een stuk sneller klaar met douchen omdat ik het zo graag af wilde zetten

7 likes

Ja, dat is idd jammer dan heb ik er ook geen zin meer in haha
Ik houd de tijd ook bij dmv de liedjes haha
Als het tweede nummer begint en ik ben klaar met mijn haren wassen, zit ik op schema :yum:

5 likes

Altijd Westlife of BSB

Net weer lekker gedouched op My Love op repeat. Mijn favo douchenummer is Incomplete van BSB. Ik voel me over het gehele genre van Westlife en BSB zo:
image

(Geen disrespect op Phil, maar ik ga lekkerder op Westlife persoonlijk)

15 likes

Ik kijk YouTube filmpjes tijdens het douchen.

5 likes

I Just Want You To Know van datzelfde BSB album waar Incomplete op staat vind ik ook een goed douchenummer. Kun je heel goed meezingen haha
Ik heb ook een speciale showerplaylist en ik begin altijd met Fuego van Foureira :joy:

5 likes

Zet alrijd YouTube filmpjes (vlogs) aan.

2 likes

Haha hierop aanhakend, hoe lang staan jullie gemiddeld onder de douche?

• Minder dan 3 minuten
  • 3 tot 5 minuten
  • 6 tot 10 minuten
  • 11 tot 15 minuten
  • 16 tot 20 minuten
  • Langer dan 20 minuten

0 stemmers

Ik heb best wel vaak als ik op Facebook op herinneringen klik (dan zie je wat je op deze datum allemaal hebt gezegd in het verleden) dat ik denk omg wat heb ik een hoop onzin uitgekraamd toen ik jonger was. Het was echt een soort dagboek haha.

Hebben jullie dit ook?

• Ja
  • Beetje
  • Nee
  • Rot op ik heb geen Facebook

0 stemmers

Lippenstiftverkoopster

Blegh daar zouden ze toch echt eens een keer een ander woord voor moeten gebruiken. 1 of ander moeilijk uit te spreken woord zoals vrijwel alle medicatie ofzo. Ja ik weet dat het een speculum is maar dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.

Toen het op zn hoogtepunt was heb ik heel facebook gewoon verwijderd

4 likes