Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik heb eens al mijn posts van de afgelopen jaren handmatig lopen verwijderen. Schaamde me echt voor mijn jongere zelf. Waarom mocht ik dit. Waarom lieten mijn ouders dit toe :sob:
Je zou bijna denken dat ze echt het beste met me voor hadden toen ze me dingen begonnen te verbieden als puber

4 likes

Ben blij dat Hyves niet meer bestaat. Die krabbels die soms op mn pagina stonden om nog maar te zwijgen over de tics/tiks? Ik had toen best een tijdje een scharrel die nogal sensitive was en dan van die slijmerige tikken. Zoals “Henk adoreert Jumpsuit” of “Henk denkt de hele dag aan jou Jumpsuit” en vriendinnen en ik stuurden altijd hele lompe achterlijke tikken naar elkaar, dat je stonk naar kots oid. :facepalm:

7 likes

Ik ga dit vanaf vandaag ook doen. Schaam mij gewoon voor mijzelf. Waarom heb ik dit zelf niet bedacht haha.

1 like

Een vriendin van me was laatst verbaasd toen ik zei dat ik nooit selfies maak.
Dus nu vraag ik me af: maken jullie wel eens (serieuze) selfies? Dus niet dat je even snel een foto van jezelf naar vrienden stuurt om te laten zien waar je bent ofzo, maar eentje waar je (hopelijk) mooi op staat.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik maak wel de meest rare selfies, als ik ergens ben en ik vind dat mensen dat moeten weten. Met onderkin en glas wijn/bier/wat dan ook half voor mijn hoofd.

3 likes

Dit inderdaad. Soms vind ik dat ik er goed uitzie en probeer ik het weer eens. Na zo’n sessie ben ik ook meteen genezen van het denken dat ik goed uitzie, en toch doe ik het elke keer weer :roll_eyes: Die selfies redden het ook nooit tot social media…

3 likes

Zeer belangrijke kwestie… hoe noem je ze?

• Kruidnoten
  • Pepernoten

0 stemmers

En welke zijn het lekkerst?

• Bolletje
  • Van Delft
  • AH eigen merk
  • Jumbo eigen merk
  • Kruidvat eigen merk
  • Anders

0 stemmers

Laagje of niet?

• Naturel
  • Chocolade laagje
  • Truffel
  • Yoghurt
  • Ander gek smaakje (zeezout huppelepup)

0 stemmers

Nee Same, heb er jaren geen gemaakt en als ik er dan een maak moet ik echt 65883 foto’s maken voor ik er normaal opsta. Ik word direct heel ongemakkelijk voor een camera.

1 like

Kruidvat, karamel zeezout. En dan 1 voor 1 de pepernoten in mn mond zacht laten worden met een slok thee.
Kan het ook echt niet meer op een andere manier eten

3 likes

Ik noem alles pepernoten maar ik vind kruidnoten by far het lekkerst.

1 like

Vind jij het ook zo smerig als er zoethout in thee zit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

DANK JULLIE WEL mijn god ik haat die shit en ze gooien het OVERAL in. Ga weg.

9 likes

Ohja ik vind zoethout sowieso niet te vreten. Vroeger aten sommige kinderen uit mijn klas van die stokjes? Ik dacht altijd wtf, zo goor

2 likes

Als je een wc rol opmaakt, hang je dan gelijk een nieuwe rol op voor de volgende toiletgebruiker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik woon toch alleen dus naai mezelf alleen maar

17 likes

Ja want dan kan ik hem achterstevoren hangen, omdat ik weet dat mijn huisgenoot daar helemaal leip van wordt. We zijn in een soort koude wc-rol oorlog verwikkeld. Very 9gag, much wow.

34 likes

Haha omg lekker passief agressief :joy:

Hahahaha dit had ik ook met mijn oude huisgenoot.

Ik won wel, want het werd steeds minder dat ik hem nog goed hoefde te hangen. Of een andere huisgenoot was mijn bondgenoot, dat kan ook.

hahaha ik wilde juist antwoorden: ja want dan kan ik 'm met de goede kant naar voren hangen, anders moet ik het later toch weer verbeteren. Ooit dit irritante tikje van een vriend overgenomen en ik kom er niet meer vanaf.

1 like

Zo ‘hoort’ het toch?

38 likes