huh 
Mind = blown
Ik vind het raar omdat hij dan tegen de muur aanhangt
Ik raak in de war van achterstevoren, dus weet nu niet meer hoe dat dan is.
Maar ik denk dat wij vijanden zijn in de WC-oorlog, als ik het goed lees.

Ik vind het er juist netjes uitzien, niet met zo’n loshangende flap aan de buitenkant
Nee joh als je dan zo’n speciale houder met afscheur-klep hebt dan werkt die niet als je je rol zo hangt :o
Hahaha nee dan zijn wij vrienden! Maar dit is ‘achterstevoren’ voor de meerderheid.
Oooooooh, gelukkig!
Dan ben ik het volledig met je eens!
@Briseis afscheur-klep? ik heb gewoon zo’n slap plastic dingetje erop hangen, maar dat doet verder niks. Ook niet als 'ie verkeerd hangt ;p
Niet.
Nee je hebt speciale houders met een soort stop-and-roll-mechanisme haha. Ik ga wel een plaatje zoeken 

OKE DIT MOET BESLIST WORDEN DOOR DE FF-JURY
De juiste manier om je wc-rol op te hangen is:
- met de flap aan de voorkant
- met de flap aan de achterkant
0 stemmers
Haha was precies dezelfde pol aan het maken! Kan mij eigenlijk vrij weinig schelen zolang er maar papier is
Oke ja, uit ervaring in een restaurant (ha. ha. ha. was top.) kan ik wel toegeven dat ik dit het belangrijkst vind.
@Insouciance ik kan die ik bedoel niet vinden. Maar bij die met zo’n klepje vind ik het ook wel echt esthetisch onverantwoord om de flap naar achteren te hangen hoor! Die dient een verlenging van het klepje te zijn.
De Bakker waar mn ouders vroeger altijd brood kochten/nog steeds doen. Dat waren ook geen kruidnoten maar echt pepernoten. een stuk kleiner, en veel harder dan kruidnoten en een geheel andere smaak. In een doorzichtige puntzak met een geel randje bovenaan. Mede door dit eet ik echt nooit kruidnoten omdat ik na de middelbare school zo verbaasd was over die kruidnoten en het me niks doet. Ik denk dat ik in een grote bubbel leefde ofzo.
Ik heb expres geen optie gemaakt met ‘who gives a damn’, want die mensen verdienen het niet om te stemmen in deze serieuze kwestie.
Ik mis de optie: ‘Het tegenovergestelde van wat mijn huisgenoot wil’
Haha dit gebeurt mij ook veel te vaak. Ik gebruik dan altijd een leeg wc-rolletje dat ik dan in het prullenbakje gooi.