Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik vind het erg als de wc-rol achterstevoren hangt. NIET ANONIEM

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Omg NEE

Huh hoe dan :joy:

Zo doe ik het altijd

1 like

Wat is je lievelingsdag?

• maandag
  • dinsdag
  • woensdag
  • donderdag
  • vrijdag
  • zaterdag
  • zondag

0 stemmers

en waarom?

• gewoon gevoel
  • dan ben ik vrij
  • dan doe ik altijd leuke dingen
  • dan hoef ik niets van mezelf
  • anders, namelijk:

0 stemmers

Vrij zijn en leuke dingen doen gaan vaak samen, maar ik bedoel meer als je bijvoorbeeld elke donderdag met je oma naar de markt gaat en daarna samen lunchen of elke zondagmiddag wijn gaat drinken met vriendinnen. Dus een vaste afspraak met iets leuks en dat het daarom je lievelingsdag is.

Oké stiekem doe ik dat ook wel, gewoon 1 miezerig velletje eraan laten hangen zodat de volgende er een nieuwe aan moet hangen :blush:

2 likes

huh :face_with_raised_eyebrow:

Dit is de enige juiste manier.

4 likes

Mind = blown

Ik vind het raar omdat hij dan tegen de muur aanhangt

9 likes

Ik raak in de war van achterstevoren, dus weet nu niet meer hoe dat dan is.

Maar ik denk dat wij vijanden zijn in de WC-oorlog, als ik het goed lees.

:rage::rage::rage:

Ik vind het er juist netjes uitzien, niet met zo’n loshangende flap aan de buitenkant

1 like

Nee joh als je dan zo’n speciale houder met afscheur-klep hebt dan werkt die niet als je je rol zo hangt :o

7 likes

Hahaha nee dan zijn wij vrienden! Maar dit is ‘achterstevoren’ voor de meerderheid.

Oooooooh, gelukkig!

Dan ben ik het volledig met je eens!

@Briseis afscheur-klep? ik heb gewoon zo’n slap plastic dingetje erop hangen, maar dat doet verder niks. Ook niet als 'ie verkeerd hangt ;p

Niet.

Uhm nee?!

54 likes

Nee je hebt speciale houders met een soort stop-and-roll-mechanisme haha. Ik ga wel een plaatje zoeken :stuck_out_tongue:

Afbeeldingsresultaat voor you're wrong

9 likes

OKE DIT MOET BESLIST WORDEN DOOR DE FF-JURY

De juiste manier om je wc-rol op te hangen is:

• met de flap aan de voorkant
  • met de flap aan de achterkant

0 stemmers

4 likes

Haha was precies dezelfde pol aan het maken! Kan mij eigenlijk vrij weinig schelen zolang er maar papier is

6 likes

Oke ja, uit ervaring in een restaurant (ha. ha. ha. was top.) kan ik wel toegeven dat ik dit het belangrijkst vind.

1 like