Oh ik haaaat die losse vellen. Ik kom niet om m’n neus te snuiten.
Ik weet wat je bedoelt denk ik! Kruidnoten hetzelfde als chocolade kruidnoten etc smaken speculaas achtig. Maar die wat kleinere die jij bedoelt samen een stuk kruidiger, anijs ook ofzo? Zijn kleiner en ook wat boller, iets minder afgeplat. Heten vaak bakkers kruidnootjes geloof ik!
Zoveel stemmen op een iPhone, why?
Ik heb meerdere samsungs gehad en ook een HTC. En het maakte niet uit welk type telefoon maar na 1 jaar liepen ze allemaal vast bij mij. Ik heb vervolgens ‘de grote overstap’ gemaakt naar een refurbished iPhone en deze heeft het 4 jaar uitstekend gedaan.
Voor mijn werk kreeg ik daarnaast weer een samsung en deze liep ook weer vast na een jaar. Dus ja, ik ben Apple fan.
Omdat ze goed zijn?
Ik heb allebei gehad en heb écht geen voorkeur. Snap die kanten ook niet zo goed…
Ik ben zeer tevreden met mijn Motorola
Eerste is 5 jaar meegegaan, huidige heb ik nu 2,5 jaar
Nou ik heb zelf dus ook al meerdere Samsungs en meerdere iPhones gehad en vind beide eigenlijk wel fijn. Maar deze keer kom ik er gewoon niet aan uit welke ik mooier of fijner vind🙈. Had gehoopt hier wat wijzer te worden maar misschien is de Apple vs Samsung een eeuwige discussie en inderdaad niet te vergelijken zoals iemand hier boven al gaf. Ik ga morgen gewoon naar de winkel, ze even beide uitproberen en daar advies vragen.
Motorola is ook een heel goed merk en 500 euro goedkoper
️
Maak het me nou niet nog moeilijker haha. Nee flauw, dankje voor de tip! Ik ga morgen in de winkel alles eens even in het echt bekijken. Maar mezelf kennende eindig ik wel bij of Samsung of iPhone omdat ik daar zelf ook goede ervaringen mee heb.
Echt hip toch zo’n klapmobiel
Eh ja jij wel maar misschien Rozecoupschaar toch niet? Wat is dit voor rare reactie 
Ja dat is kut, dan snap ik het wel. Zelf heb ik dat nog nooit gehad.
@Xiomara niks mis met IPhone, maar het verschil vond ik zo groot.
Lekker snake spelen

Ik ben de trotse bezitter van dit geval:
Het scherm is even groot als één vingerkootje en je kan er eigenlijk niks mee behalve bellen en sms’en maar ik ben gelukkig, haha.
Snake op een motorola, excuse me!?
Ik dacht dat je een grapje maakte en een rekenmachine liet zien.
Ja dat hoor ik vaker. Of dat op zo’n Identifier lijkt.
Maar… waarom? Zo’n klein scherm is toch niet handig? Ook niet voor het typen van sms’jes.