@Insouciance ik kan die ik bedoel niet vinden. Maar bij die met zo’n klepje vind ik het ook wel echt esthetisch onverantwoord om de flap naar achteren te hangen hoor! Die dient een verlenging van het klepje te zijn.
De Bakker waar mn ouders vroeger altijd brood kochten/nog steeds doen. Dat waren ook geen kruidnoten maar echt pepernoten. een stuk kleiner, en veel harder dan kruidnoten en een geheel andere smaak. In een doorzichtige puntzak met een geel randje bovenaan. Mede door dit eet ik echt nooit kruidnoten omdat ik na de middelbare school zo verbaasd was over die kruidnoten en het me niks doet. Ik denk dat ik in een grote bubbel leefde ofzo.
Ik heb expres geen optie gemaakt met ‘who gives a damn’, want die mensen verdienen het niet om te stemmen in deze serieuze kwestie.
Ik mis de optie: ‘Het tegenovergestelde van wat mijn huisgenoot wil’
Haha dit gebeurt mij ook veel te vaak. Ik gebruik dan altijd een leeg wc-rolletje dat ik dan in het prullenbakje gooi.
Bedoel je dit?
Ja dat is toch lelijk mensen, zeg nou zelf!
Maakt niet uit, is nog maar de 5e poll erover
Niet precies maar dit is ook een mooie variant!
Ja, dat links is echt niet om aan te zien ;p
Je hebt trouwens in restaurants en zo soms ook zo’n tuutje waar je velletje voor velletje uit moet trekken. Die vind ik nog irritanter dan een wc-rol die verkeerd omhangt.
Ja doei, echt niet.
traitor
zolang ken ik je al en dit nooit van je geweten
Het was absoluut niet zoals taaitaai. Maar wel een stuk harder, taaitaai is heel eh ja taai😛 dit waren kleine bollere hardere dingen. Ik kan de smaak niet meer goed voor de geest halen. Ik wil mn ouders wel vragen of ze ze willen halen als ze er weer zijn en dan zal ik het hier posten.
Valt me toch een beetje van je tegen hoor!!!1!1!!
Haal je geen kruidnoten en pepernoten door elkaar? Veel kleiner dan kruidnoten ga je richting schuddebuikjes.
Oh haha dan zit je letterlijk in de shit
Hoe veeg je daar je reet normaal mee af, met zo’n ‘kunstwerk’