Maar ik zeg ook niet veel kleiner dan kruidnoten? Iets kleiner boller en harder. Nouja ik wacht die zak wel af dan zal ik het laten zien.
Net zoals “proppende” mensen, dat maakt weinig verschil denk ik.
Ik twijfel nog steeds over welke telefoon ik ga nemen dus ik kom weer even onderzoek doen. Gaat alleen over Samsung en iPhone. Sorry voor de andere!
- Ik heb een iPhone en ben daar tevreden over
- ik heb een Samsung en ben daar tevreden over
- Ik heb een iPhone en ben daar niet tevreden over
- Ik heb een Samsung en ben daar niet tevreden over
0 stemmers
- iPhone XS Max
- iPhone 8 plus
0 stemmers
- iPhone 8 plus
- Samsung s9 plus
0 stemmers
Ja ik heb vroeger zelf vaak pepernoten gemaakt (of misschien dus wel kruidnoten) die werden idd donkerder enzo. Die waar ik het over heb zijn geloof ik lichter van kleur. Nouja even afwachten dan zal ik het posten. En oh ja ze smaken TOTAAL anders dan kruidnoten of zelfgemaakte pepernoten/kruidnoten.
Oh ik haaaat die losse vellen. Ik kom niet om m’n neus te snuiten.
Naar aanleiding van @Foucher die over proppende mensen begon:
ben jij een propper of een vouwer als jij je billen afveegt?
- Vouwer
- Propper
0 stemmers
Ik weet wat je bedoelt denk ik! Kruidnoten hetzelfde als chocolade kruidnoten etc smaken speculaas achtig. Maar die wat kleinere die jij bedoelt samen een stuk kruidiger, anijs ook ofzo? Zijn kleiner en ook wat boller, iets minder afgeplat. Heten vaak bakkers kruidnootjes geloof ik!
Zoveel stemmen op een iPhone, why?
Ik heb meerdere samsungs gehad en ook een HTC. En het maakte niet uit welk type telefoon maar na 1 jaar liepen ze allemaal vast bij mij. Ik heb vervolgens ‘de grote overstap’ gemaakt naar een refurbished iPhone en deze heeft het 4 jaar uitstekend gedaan.
Voor mijn werk kreeg ik daarnaast weer een samsung en deze liep ook weer vast na een jaar. Dus ja, ik ben Apple fan.
Omdat ze goed zijn?
In mijn ervaring moet je helemaal niet beginnen aan de android vs. apple discussie want dan krijg je van beide kanten fanatiekelingen die hun vaak n=1 mening laten horen :’) Persoonlijk heb ik een iphone omdat ik samsungs niet mooi vond en nu ben ik al gewend aan apple dus wil ik niet meer overstappen haha. Ik zou ze gewoon eens vasthouden allebei en kijken wat het best bevalt!
Ik heb allebei gehad en heb écht geen voorkeur. Snap die kanten ook niet zo goed…
Ik ben zeer tevreden met mijn Motorola
Eerste is 5 jaar meegegaan, huidige heb ik nu 2,5 jaar
Nou ik heb zelf dus ook al meerdere Samsungs en meerdere iPhones gehad en vind beide eigenlijk wel fijn. Maar deze keer kom ik er gewoon niet aan uit welke ik mooier of fijner vind🙈. Had gehoopt hier wat wijzer te worden maar misschien is de Apple vs Samsung een eeuwige discussie en inderdaad niet te vergelijken zoals iemand hier boven al gaf. Ik ga morgen gewoon naar de winkel, ze even beide uitproberen en daar advies vragen.
Motorola is ook een heel goed merk en 500 euro goedkoper ️
Maak het me nou niet nog moeilijker haha. Nee flauw, dankje voor de tip! Ik ga morgen in de winkel alles eens even in het echt bekijken. Maar mezelf kennende eindig ik wel bij of Samsung of iPhone omdat ik daar zelf ook goede ervaringen mee heb.
Echt hip toch zo’n klapmobiel
Eh ja jij wel maar misschien Rozecoupschaar toch niet? Wat is dit voor rare reactie