Ja dat is kut, dan snap ik het wel. Zelf heb ik dat nog nooit gehad.
@Xiomara niks mis met IPhone, maar het verschil vond ik zo groot.
Ja dat is kut, dan snap ik het wel. Zelf heb ik dat nog nooit gehad.
@Xiomara niks mis met IPhone, maar het verschil vond ik zo groot.
Lekker snake spelen
Ik ben de trotse bezitter van dit geval:
Het scherm is even groot als één vingerkootje en je kan er eigenlijk niks mee behalve bellen en smsâen maar ik ben gelukkig, haha.
Snake op een motorola, excuse me!?
Ik dacht dat je een grapje maakte en een rekenmachine liet zien.
Ja dat hoor ik vaker. Of dat op zoân Identifier lijkt.
Maar⊠waarom? Zoân klein scherm is toch niet handig? Ook niet voor het typen van smsâjes.
Ja omdat die telefoon zo lekker klein en licht is. Heb er niet echt last van dat het scherm zo miniscuul is.
Ja hij lijkt ook op een random reader van de Rabobank vind ik!
Kan zijn! Deze beschrijving lijkt aardig te kloppen. Misschien een klein beetje anijsachtig maar totaal niet overheersend. Maar eet al jaren geen peper/kruidnoten meer omdat ik het, heel verwend, overal niet lekker vind en alleen die.
Prima foto voor een telefoon hoor, maar echt niet te vergelijken met iphone x fotoâs.
Wij noemden dat altijd âthe flipphoneâ oh wat was het cool. Overigens vind ik dat soort telefoons nog steeds echt geweldig. Het is ook letterlijk een flip phone maarja.
Het klonk cool.
Ik vind het geweldig. Een soort mini mini laptopje.
Om even in het telefoon thema te blijven, in welk jaar kreeg/kocht jij je eerste smartphone:
0 stemmers
Hoe oud was jij toen je je eerste telefoon (niet smartphone) kreeg/kocht?
0 stemmers
Ik ben nog steeds zo gelukkig dat mijn middelbare school zonder smartphones was. Wel mobiele telefoons, dus sms-en en zo kon prima, maar godzijdank geen gezeik met Whatsappgroepjes of dat soort dingen.
Denk ook dat de afleiding voor mij echt funest geweest was, want ik weet nog dat ik ook echt een tijdelijke dip in mijn cijfers krijg toen ik mijn eigen computer kreeg.
Ik heb laatst een zelfde vraag in dit topic geplaatst, m.n. omdat ik zelf bovengemiddeld vaak aan mijn ex denk. Dat is ondertussen al 6 jaar uit na een relatie van circa 5.5 jaar. Ik hou niet meer van hem, maar ik denk zo vaak âhoe zou het met hem gaan?â en âwat houdt hem tegenwoordig bezig?â. Daarop inhakend dus meteen een nieuwe poll:
Zal ik hem een berichtje sturen?
0 stemmers
Ik kreeg hem in groep 5 al omdat ik best een stuk moest fietsen naar school (we waren verhuisd naar een dorp verderop) en mijn moeder wilde dat ik dan belde als ik halverwege was. Verder gebruikte ik hem ook niet echt, alleen voor snake
Heb er nooit een gekregen maar kocht de eerste toen ik 14 was
Lekker pinguh en zelfs nog msn-en op mn blackberry met die minitoetsen
Ik kreeg niks, ik heb keihard gewerkt voor mn 1e swing 200. Heb wel verkeerd gestemd trouwens, want volgens mij was ik 15 ipv 16. Toen ik 16 was kocht ik de Nokia 3310 voor 450 gulden
Ik heb mijn eerste (en enige tot nu toe) smartphone gekocht eind 2015, extreeem laat volgens deze poll Maar dat is omdat ik pas een nieuwe telefoon koop als het echt echt niet anders kan. Ik vond het zonde om mijn niet-smartphone weg te gooien zolang die nog gewoon goed werkte. Om dezelfde reden loop ik nog steeds rond met mijn trage 2009-laptop, binnenkort toch maar eens vervangen haha