Stel hier je persoonlijke vraag #2

Dit is gewoon de ‘officiële’ manier op de patentaanvraag, flap aan voorkant dus!

32 likes

Ja daar kon ik tenminste blind op typen, omdat het geen touchscreen was

Ik drink alleen maar zoethout thee. Wist helemaal niet dat het zo gehaat was haha

2 likes

Ik kreeg in de brugklas de Postbank telefoon :biggrin:

24 likes

Dit pracht exemplaar kreeg ik toen ik mijn vormsel deed in 2006

35 likes

Ik kreeg mijn eerste mobiel op de dag van die 2 prikken in je armen. Hoe oud ben je dan? 9 ofzo?

Lekker mp3’tjes naar elkaar bluetoothen tijdens de pauze :sunglasses:

7 likes

@Nachtburgemeester Het is geen poll!

Oh sorry haha. Ik ga een avondje met mn grote liefde spenderen.

3 likes

Richie rich vons ik vroeger leuk. Andere films ken ik niet. Dus ik heb op Richie gestemd, al heb ik echt geen idee meer hoe en wat

1 like

Ik zat net First Dates te kijken, en zag dat je je kon opgeven. Nu ben ik aan het overwegen om dat te doen, maar ik ben dus wel altijd iemand die zoiets ‘on a whim’ gaat doen en dan terugkrabbelt. Weet ook niet of ik met mijn porum op de tv wil, maar zou het wel grappig vinden om te doen en het stelt volgens mij niet zoveel voor. Dus: meedoen?

• Ja yolooooo
  • Nee ben je gek

0 stemmers

Jaaa zo leuk! Waarom niet?

Omdat ik dan mijn levensverhaal moet vertellen op tv, dat is de voornaamste reden dat ik denk van nehhh :sweat_smile:

Je kunt het ook een beetje algemeen houden hè, op de eerste date, toch? Meer persoonlijke dingen komen meestal later

Ik heb niet veel verstand meer van daten na 3 jaar een relatie te hebben :sweat_smile: dus idk

Haha, ja maar ik bedoel ook een beetje in die voorstukjes. Of zou het iets worden als: “Dit is Skadi, ze is sinds 4 maanden vrijgezel en wel weer toe aan een lekkere wip”

24 likes

Haha omg ja dat is wel een beetje awkward

Misschien kan je ook een beetje bespreken met die mensen (de makers) waar je wel en niet over wil vertellen?

Leuk! Ben wel benieuwd hoeveel mensen er meedoen en hoeveel mensen er uiteindelijk uitgekozen worden.

@Astor haha, ah joh dat zien we dan wel weer. Het is meer het idee dat ik iets serieus moet gaan zeggen, terwijl ik eigenlijk gewoon alleen stomme woordgrapjes wil maken. :joy:

3 likes

Jaa ik wil heel graag een BlackBerry bold!

1 like

Wat zeg jij?
Ik heb iets besteld bij…

0 stemmers

1 like

Als jullie je opgeven en ook echt in het programma komen moeten we wel een ff-codewoord afspreken zodat we jullie kunnen herkennen hoor!

4 likes