Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oke, beloofd. Dan zeg ik wel dat ik iemand zoek die RGK’tjes met me wil maken.

8 likes

Wat leuk! Klinkt wel serieus allemaal. Snap ik ook wel met zo’n programma (het is ervoor bedoeld), maar vind het dan toch allemaal wel heel spannend en ‘echt’.

1 like

Laat jij je boodschappen thuis bezorgen?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Ik mis de optie b-b-b-bol punt commmm

22 likes

Als je een poll maakt, voel je dan de morele plicht om hem zelf als eerste te beantwoorden? Soort etiquette.

• Ja, en wel zo snel mogelijk!
  • Ik antwoord wel als eerste, maar om een andere reden
  • Nee, niet over nagedacht
  • Nee, ik beantwoord mijn eigen polls niet
  • Ik maak nooit polls
  • Anders

0 stemmers

Draag jij over het algemeen, dus uitzonderingen daargelaten, iedere dag een andere outfit?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik draag alleen maar zwarte broeken en wissel af met mn 7? bovenstukjes dus ik draag Heel Vaak hetzelfde, haha

6 likes

Ja 2 keer zelfs. De eerste keer heb ik wel een telefonische intake gehad, maar bij geen match zou ik er niks meer van horen en dat was ook zo. En de tweede keer was deze zomer en toen heb ik na het inschrijven helemaal niks meer

gehoord. Ik weet wel dat ze van onze leeftijd veel aanmeldingen krijgen en ze zoeken een gevarieerd publiek, dus meer kans dat je niet wordt uitgekozen/gematcht

1 like

Haha jaaa dit was ook mijn eerste, toen ik naar de brugklas ging en ver moest fietsen. En dan moest mijn vader het beltegoed opladen via zijn rekening.

1 like

Ik vind het leuk om elke dag wat anders aan te doen. Kleed me ook vaak naar hoe ik me voel :sweat_smile:

Maar ik gooi niet alles gelijk in de was ofzo. Als ik iets een dag aan heb gehad en het ruikt nog fris, leg ik het terug in de kast en draag ik het misschien die week erna weer.

6 likes

Kreeg? Zelf gekocht van mn zakgeld toen ik 12 was. Zo’n klapding. En wat was ik gelukkig en wat voelde ik me stoer met dat ding :sweat_smile:

2 likes

Ik kreeg een oude iPhone 2g, maar ik baalde zo want iedereen had een BlackBerry dus kon niet pingen. Ik had alleen whatsapp en dat hadden 3 andere vrienden ofzo, dus was ik de enige die iedereen moest smssen…
Echt een duistere periode uit mijn jeugd :roll_eyes:

6 likes

Huh misschien lees ik ergens verkeerd, maar krijg error haha. Jij zegt toen ik 19 was in 2011, maar stemt dat je nu 21/22 bent? Hoe zit dit :thinking::thinking::joy:

2 likes

confronterend dit. :older_woman:t3:

7 likes

Als je (naast het weekend) één dag in de week vrij kon zijn, welke dag zou je dan kiezen?

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag

0 stemmers

En als vrijdag geen optie is?

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag

0 stemmers

Ik ben op donderdag roostervrij en vind het vet chill. Bewust voor gekozen. Eerst 3 dagen werken, dagje vrij en dan nog maar 1 dag, breekt lekker de week en komt voor mij beter uit dan woensdag vrij.
Vrijdag en maandag heeft niet mn voorkeur omdat je dan 4 dagen achter elkaar moet werken.

2 likes

Ik heb tot december maandag EN vrijdag vrij :’) :’) haat me niet

6 likes

Kan mijn vraag niet anders stellen haha gewon of je iedere dag een andere outfit draagt. Ja dus in jouw geval toch haha. Je draagt het njet twee keer achter elkaar

1 like

Als je tegelijkertijd hebt gepoept + geplast op de wc dan…

• Veeg ik eerst mijn ontlasting af
  • Veeg ik eerst mijn urine af
  • Veeg ik beide tegelijkertijd af (kan dit haha?)
  • Veeg ik niks af
  • Wisselt dit

0 stemmers

Nu ben ik benieuwd wat ik me moet voorstellen bij beide tegelijk
Is dat dan in een haal, dus van voor naar achteren? (of van achter naar voor, maar daar kan je een blaasontsteking van krijgen)
Maar daar heb je dan best lange armen voor nodig, of wissel je dan om op het midden :woman_shrugging:

2 likes