Stel hier je persoonlijke vraag #2

Rondjes in de badkamer. Pirouettes dus bijna in de te kleine badkamer…
Maar ik ben er ook zo een die graag tandenpoetst tijdens het douchen.

3 likes

Ik moet balansoefeningen doen voor m’n enkel en heup dus die doe ik vaak netjes tijdens het tandenpoetsen (en koffie zetten)

2 likes

Ik loop altijd rond en dan vergeet ik de tijd en vervolgens poets ik volgens mij altijd veel te lang mijn tanden.

1 like

Ik poets vaak onder de douche!

3 likes

Ik vind het trouwens best wel moeilijk om tanden te poetsen zonder dat mijn mond ook van buiten schuimt van de tandpasta dus rondlopen is helemaal niet zo slim. Incompetente tandenpoetser die ik ben hoe doet iedereen dat zo netjes :frowning:

Wel blij om te lezen dat er tenminste nog één iemand onder de douche poetst, dit vinden mensen altijd heel raar als ze het horen? Why?

5 likes

Huh echt ? Vinden mensen dat raar ? Ik doe dat ook, mega chill toch. Als mijn conditioner intrekt kan ik mooi mijn tanden poetsen.

Ja als het ter sprake komt krijg ik heel vaak te horen “he?? onder de douche? Nog noooooooit van gehoord, waarom zou je dat doen?” :stuck_out_tongue: maar ik vind het superfijn haha

1 like

En geen tandpastavlekkenrisico!

1 like

Ik snap niet zo goed hoe? Ligt misschien aan je badkamer, maar ik zou dan tandpasta en tandenborstel mee moeten nemen onder de douche of er halverwege uit moeten komen om die dingen te pakken en dat vind ik onhandig

Mijn tandenborstel en tandpasta liggen in de badkamer, dat is best wel logisch toch

4 likes

Ja maar dan moet je toch nog onder de douche vandaan komen om ze te pakken? In mijn geval wordt dan de hele badkamer nat en dat lijkt me helemaal kut

Van te voren pakken ?

4 likes

Nou voordat ik ga douchen moet ik ook mn shampoo en douchegel uit het kastje pakken dus dan pak ik ook gelijk mn tandenborstel en tandpasta en na het douchen zet ik alles weer terug

2 likes

Zie je nou durf ik dit bijna niet meer te zeggen maar ik doe tandpasta op mijn tandenborstel, steek de tandenborstel in mijn mond en stap de douche in :stuck_out_tongue:

19 likes

Ook slim!! Ik weet in mn studentenhuisbadkamer nooit waar ik mn tandenborstel neer kan leggen (we hebben daar geen randje of plankje) dus daar is het niet praktisch maar thuis doe ik dit ook wel eens!

1 like

Als een man die je niet echt kent, maar die je wel vaak ziet maar dus nooit echt lang mee gesproken hebt, je vraagt om een keer koffie te drinken samen. Denk je dan dat hij dit sowieso al meer dan vriendschappelijk bedoelt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als het zo’n vraag is redelijk uit het niks van “Wil je een keer samen koffie met me drinken?” van iemand die je nooit 1-op-1 spreekt, zeg ik nu dat het klinkt als een date.

Maar is mijn eeuwige valkuil dit, ik ga er precies nooit van uit dat hij het meer dan vriendschappelijk bedoelt, dus ik ga er vrolijk op in en dan wordt het op een later moment soms erg ongemakkelijk.

Ahhh ja zo lastig! Er dus een yoga leraar in de studio waar ik yoga, hij geeft fijn les en weet veel van yoga dus wel eens na de les praatje gehad puur over yoga/meditatie. Nu vanmorgen was ik naar een les van een andere vrouw en hij was ook in die klas en had zijn matje naast mijn matje gelegd. Nja prima, toen na de klas vroeg hij dus van goh wil je koffie drinken samen? Ik was nogal overwhelmed door die vraag, dus heb maar gezegd ‘nu geen tijd’. Maar ja ik heb een hele leuke vriend, en sowieso niet op die manier in deze man geïnteresseerd, hij is volgens mij ook echt veel ouder (als in eind 40 ofzo). Maar op zich zou ik best wel een keertje koffie willen drinken met m en ober yoga babbelen, want het is wel een chille gast. Zo kut, want nu moet ik dat dan dus gaan uitspreken naar hem, van ja wil wel koffie drinken maar vriendschappelijk. Ennn ik ben al zo sociaal ongemakkelijk, zoek liever gewoon een nieuwe yoga studio nu haha

Edit: helemaal stom want nu voel ik me helemaal zo ongemakkelijk om überhaupt nog naar zijn lessen te komen, terwijl die juist mijn lievelings zijn/waren

2 likes

‘s Ochtends loop ik rondjes, ‘s avonds ga ik altijd op de wc zitten.

1 like

Aww hahaha ik snap deze situatie echt helemaal you spirit animal <3 Ongemakkelijk he. Maar relax! (dat moet bij yoga, haha :P) Ga gewoon naar de les en doe net zo aardig/geïnteresseerd als je normaal was, en als hij het weer voorstelt, kun je er gewoon op in gaan en dan terloops iets over je vriend zeggen.

Grappig eigenlijk, in een relatie vind ik zoiets dus een stuk minder ongemakkelijk, vind iemand afwijzen blijkbaar veel ongemakkelijker nu ik zelf geen vriend heb, als ik wel een vriend heb ga ik veel natuurlijker om met dit soort situaties? Hier moet ik ook even op reflecteren :stuck_out_tongue:

Maar ik zou dan gewoon je vriend noemen, niet van “Ja laten we koffie drinken maar ik heb wel een vriend hoor!” maar op een natuurlijk moment ofzo, weet ik veel, oh drink je dubbele espresso, haha mijn vriend kan dan drie dagen niet slapen. Nee okee dat is ook gek hoor haha :stuck_out_tongue: Maar misschien snap je wat ik bedoel. Gewoon bij een ander onderwerp proberen je vriend een beetje tebetrekken in het onderwerp, of nog beter (:P) je schoonouders :joy: Dan is het sowieso duidelijk voor hem, maar heb je niet het ongemakkelijke moment gedaan dat je niet 100% zeker weet of hij het als date bedoelde of niet en heb je het ook niet uit hoeven spreken maar wals je eroverheen met een vriendschappelijke koffie alsof het de normaalste zaak van de wereld is :stuck_out_tongue:
Dat is mijn advies…

1 like