Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik wil meerdere antwoorden kunnen geven!
Via social media + in real life.

Nee, naar lijkt me wel leuk

1 like

Jaaaa leuk

Ik heb “nee, maar wil wel” gestemd maar vind het tegelijkertijd zo eng om meer contact te hebben. Voel me altijd zo saai? :see_no_evil::see_no_evil:

14 likes

Forum lezen :joy:

2 likes

Naar aanleiding van bovenstaande poll moest ik hier aan denken. Ik hoor vaak dat mensen zich online makkelijker in een groep mensen die ze niet kennen mengen, dan in het echte leven. Ik heb dat zelf eigenlijk andersom? Zijn er meer mensen die dat hebben?

• Ik meng me makkelijker in een groep onbekende mensen online
  • Ik meng me makkelijker in een groep onbekende mensen in real life
  • Het maakt geen verschil voor mij

0 stemmers

Als iemand op straat jou aanziet voor een ander, verbeter je diegene dan?
(Die persoon begroet je alleen met dus een verkeerde naam en loopt verder)

• Neuh, ik begroet gewoon terug en loop verder
  • Ja ik verbeter diegene

0 stemmers

Aaawh superlief!

1 like

Wordt jullie naam vaak verkeerd gezegd/gespeld?

• Ja, ik verbeter het dan altijd
  • Ja, maar ik geef het na 10x corrigeren op
  • Ja, maar ik geef er niets om dus corrigeer het nooit
  • Nee

0 stemmers

Heb een keer gehad dat iemand het verkeerd schreef terwijl ik mijn naam aan het spellen was :flushed:

1 like

Dat is dan wel het toppunt van niet luisteren

2 likes

Allebei lastig :sweat_smile:

Mijn voornaam niet, maar bij mijn achternaam vindt iedereen het schijnbaar mooier om er een extra letter aan toe te voegen :sweat_smile:. Ik heb ook heel veel nieuwsbrieven en voordeelkaarten enzo met de verkeerde achternaam. Maar het boeit me nooit zoveel haha

Mijn huisgenoten zeggen het zelfs verkeerd
 en ik blijf verbeteren :sweat_smile:

Nee maar lijkt me wel leuk!

Meestal verbeter ik het wel tenzij het mensen zijn die ik daarna toch nooit meer zie / spreek. Bijvoorbeeld bij de starbucks ga ik het niet helemaal spellen of verbeteren als iemand het verkeerd uitspreekt, maar op school of werk vaak wel. En bij mensen die ik idd 10 keer heb verbeterd en het dan nog niet begrijpen geef ik het wel op.

Of mensen die zelf vragen hoe je mijn naam uit spreekt en het na 5 minuten weer verkeerd zeggen :roll_eyes: het is een normale nederlandse naam en je spreekt het uit zoals je het schrijft, hoe moeilijk kan het zijn :woman_shrugging:

Ja precies dit

Ik ben normaal goed in met wildvreemden afspreken of met hele groepen mensen die ik niet ken, maar forummers irl ontmoeten vind ik wel eng want die hebben dan al een beeld van me en ik denk dat ik in het echt teleurstel. Hoewel ik hier geen andere humor ofzo heb dan normaal of me anders voordoe, maar mensen vormen toch al snel een beeld. Het lijkt me overigens wel heel leuk om te meeten, maar heel eng Haha.

4 likes

Meet mij plz

1 like

Lijkt me echt geweldig

13 likes

Nooit meer koffie, of nooit meer thee drinken?

• Nooit meer koffie
  • Nooit meer thee

0 stemmers