Haha bedankt voor je advies, doet me goed om te horen dat niet de enige ben die hier zo onhandig mee is…Kan er dan ook helemaal in mijn hoofd mee zitten zo stom. Maar denk dat ik inderdaad zo iets ga doen. Of ik neem mijn vriend de volgende keer gewoon mee naar de yoga les, dan is het hopelijk ook wel duidelijk mocht hij er inderdaad meer mee bedoelt hebben. Verpest ook echt een beetje mijn beeld wat ik van die man had, zag hem als een soort zen monnik die sowieso niet in aardse zaken als daten geïnteresseerd is . Maar ja moet er waarschijnlijk idd gewoon niet zon big deal van maken, dankje!!!
Netflix
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen ging er weer over nadenken en wist ik het niet meer zo zeker. Want toen ik zei dat ik geen tijd had, vroeg die wel van oh wanneer kan je wel? Njaaa stelt waarschijnlijk sowieso allemaal niet zo veel voor. Maar wil de situatie voorkomen waarin hij denkt dat t om meer draait, en t dan super ongemakkelijk wordt! Maar ik hoop dat je idd gelijk hebt, als je zo bekijkt klinkt het wel logisch
Hahaha, heerlijke omschrijving!
Ik ga altijd zitten. Op de grond of op mijn bed. Iedereen vindt dat hardstikke gek.
Ik poets wel heel aandachtig en uitgebreid.
Ja <3
Wel whatsapp, maar met heel erg weinig maar
Ik wil meerdere antwoorden kunnen geven!
Via social media + in real life.
Nee, naar lijkt me wel leuk
Jaaaa leuk
Ik heb “nee, maar wil wel” gestemd maar vind het tegelijkertijd zo eng om meer contact te hebben. Voel me altijd zo saai?
Ik wil ook wel meer contact! Heb in het verleden hele leuke vriendschappen aan fora overgehouden! vind het soms alleen lastig of ik hier dan ‘bekend’ genoeg ben en er zijn zoveel mensen dat ik niet zo goed met wie ik dan zou willen kletsen :’)
Forum lezen
Naar aanleiding van bovenstaande poll moest ik hier aan denken. Ik hoor vaak dat mensen zich online makkelijker in een groep mensen die ze niet kennen mengen, dan in het echte leven. Ik heb dat zelf eigenlijk andersom? Zijn er meer mensen die dat hebben?
- Ik meng me makkelijker in een groep onbekende mensen online
- Ik meng me makkelijker in een groep onbekende mensen in real life
- Het maakt geen verschil voor mij
0 stemmers
Als iemand op straat jou aanziet voor een ander, verbeter je diegene dan?
(Die persoon begroet je alleen met dus een verkeerde naam en loopt verder)
- Neuh, ik begroet gewoon terug en loop verder
- Ja ik verbeter diegene
0 stemmers
Aaawh superlief!
Wordt jullie naam vaak verkeerd gezegd/gespeld?
- Ja, ik verbeter het dan altijd
- Ja, maar ik geef het na 10x corrigeren op
- Ja, maar ik geef er niets om dus corrigeer het nooit
- Nee
0 stemmers
Heb een keer gehad dat iemand het verkeerd schreef terwijl ik mijn naam aan het spellen was
Dat is dan wel het toppunt van niet luisteren
Allebei lastig
Mijn voornaam niet, maar bij mijn achternaam vindt iedereen het schijnbaar mooier om er een extra letter aan toe te voegen . Ik heb ook heel veel nieuwsbrieven en voordeelkaarten enzo met de verkeerde achternaam. Maar het boeit me nooit zoveel haha