Mijn huisgenoten zeggen het zelfs verkeerd… en ik blijf verbeteren
Nee maar lijkt me wel leuk!
Meestal verbeter ik het wel tenzij het mensen zijn die ik daarna toch nooit meer zie / spreek. Bijvoorbeeld bij de starbucks ga ik het niet helemaal spellen of verbeteren als iemand het verkeerd uitspreekt, maar op school of werk vaak wel. En bij mensen die ik idd 10 keer heb verbeterd en het dan nog niet begrijpen geef ik het wel op.
Of mensen die zelf vragen hoe je mijn naam uit spreekt en het na 5 minuten weer verkeerd zeggen het is een normale nederlandse naam en je spreekt het uit zoals je het schrijft, hoe moeilijk kan het zijn
Ja precies dit
Ik ben normaal goed in met wildvreemden afspreken of met hele groepen mensen die ik niet ken, maar forummers irl ontmoeten vind ik wel eng want die hebben dan al een beeld van me en ik denk dat ik in het echt teleurstel. Hoewel ik hier geen andere humor ofzo heb dan normaal of me anders voordoe, maar mensen vormen toch al snel een beeld. Het lijkt me overigens wel heel leuk om te meeten, maar heel eng Haha.
Meet mij plz
Lijkt me echt geweldig
Nooit meer koffie, of nooit meer thee drinken?
- Nooit meer koffie
- Nooit meer thee
0 stemmers
Ik heb via mail vaak dat mensen mij Zolea noemen, alsof dat mijn naam is (is mijn blog). Dat vind ik ook zo vaag? Ik mail ook altijd terug getekend met mijn naam in hoofdletters en in het vet.
Ik geloof dat ik mijn nieuwe Tinder bio heb gevonden
Al die collega’s die elke dag tegen mij zeggen: moeten we eerst maar een bakje koffie hebben, of niet dan? Zonder een atwoord te verwachten… Moet ik nou eens reageren dat ik het nooit drink, of maar lekker zo laten. Elke dag een struggle! Haha.
T wordt niet fout uitgesproken, maar wel geregeld verkeerd geschreven, zowel voor- als achternaam.
Om in te haken op al die naamdingen hierboven, heb jij een veelvoorkomende naam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eerste poll!
Als je een panty aan hebt, draag je dan…
- Sokken onder/in de panty
- Sokken over de panty
- Geen sokken
- Ik draag nooit een panty
0 stemmers
Ik heb de sokken in panty methode net ontdekt! Ik had altijd gaten bij de tenen na een of twee keer dragen, maar nu niet meer!
Ja dit is precies waarom ik het doe! Ik kreeg eerst altijd gaatjes bij m’n tenen.
Don’t talk to me about not drinking coffee please.
Grapje!!! Nee maar ik leef wel echt op koffie
OMG life hack
Ohh ik heb nooit gaten bij mn tenen… Ik doe sokken juist over mn panty omdat het anders zo glijdt (zowel over de vloer binnenshuis als in je laarsjes). En ook omdat ik denk dat de panty dan minder snel beschadigt door wrijving in je schoen… dat was mijn logica erachter haha
Lijkt mij ook leuk!