Ja ik wil ook 

Iets anders maar als ik eten bestel of koffie wanneer ze je naam opschrijven krijg ik soms een naam die er op lijkt (ik heb een veel voorkomende naam)… ik praat blijkbaar niet zo duidelijk 
Ik heb net voor het eerst in m’n leven m’n tanden gepoetst onder de douche #influenced. Voor herhaling vatbaar
.
Haha heerlijk toch, lekker multitasken terwijl de conditioner intrekt.
Maakt ook niet uit of het schuim alle kanten op loopt, want je staat toch onder de douche. Én voelt extra fresh en schoon als je klaar bent #nospon
Ja mijn achternaam wordt vaak verkeerd verstaan aan de telefoon. Mensen maken er de gekste dingen van. Als ik het 3x corrigeer en ze blijven iets anders zeggen dan laat ik ze lekker in die waan hoor
Mijn achternaam autocorrect altijd naar een plaatsnaam in Nederland 
Ik zou eerder zeggen 5 keer per jaar
Dat houten stokje wat ze je geven bij een bakje ijs is echt om te huilen
Dat gevoel kan ik echt niet handelen.
Yaaay!
Bij hoeveel bekeerlingen krijg ik een spontandenborstel?
Ik jou ook, je bent echt een van Mn faves. Maar ik vind eigenlijk niemand hier niet leuk bedenk ik me nu
Ik heb hierdoor een keer een sportvest van het team gratis gekregen omdat het alsnog verkeerd was gedrukt/gespeld. Geluk bij een ongeluk haha
Ik woon er en wil nog wel eens vergeten dat mensen de streek ook niet kunnen kennen. Moet dan toch wel even heeeeel duidelijk maken waar ik woon hahaha
Geboren en getogen 
Hahaha. Zo geneigd nu om dit dan terug te mailen
Ik heb op 4 jaar gestemd omdat ik mn kind dan al zou uitleggen dat je lichaam van jou is en dat je zelf alles aan mag raken, maar niet omdat iemand anders het vraagt. En natuurlijk ook dat niet iemand anders je zomaar mag aanraken. Nou en vanaf een jaar of 12 zou ik zeggen dat hij/zij met wederzijdse toestemming (!!!) lekker alles moet uitproberen en alles mag vragen en vooral weer de nadruk leggen op dat je alleen dingen moet doen die je zelf wilt
Tot 2? Maanden geleden nam ik nooit pijnstillers.
Maar toen kreeg ik enorme last van mijn schouders en bleken die dingen eigenlijk wel heel goed te werken en fijn haha. Nu neem ik standaard de dag nadat ik gedronken heb zodra ik wakker word (dus dat is wel redelijk vaak haha).
‘Roma’ hadden wij <3
Ja maar ik kwam er pas achter dat het bestond, en dat het niet gewoon het westen van Friesland was, toen ik er een tijdje werkte
(ben er ver vandaan opgegroeid dus dat is mijn excuus!!)
Dat is de minister-president van Nederland hahaha
Ja dat maakt je verhaal alleen maar mooier hahaha