Same. Ik schaam me er ook wel een beetje voor en het maakt me ook wel verdrietig als ik erover nadenk. Heb me voorgenomen om dit zelf compleet anders te doen bij mijn kind.
Ja dit! Mijn vader gaf mn moeder wel altijd een kus als ie thuis kwam van werk, maar meer ook niet.
Vorige week hebben we mn zusje haar master diploma opgehaald en dat was het 1e moment dat ik mn vader tegen haar hoorde zeggen dat ie trots op dr is. Tegen mij hebben ze dat nog nooit gezegd volgens mij
en ik
Awh en jij 
Ik ben dan weer een hele andere situatie. Mijn ouders zeggen het nooit, (mijn zus en ik ook niet) maar verder knuffelen we wel. Er wordt ook wel gezegd dat we trots op elkaar zijn, of iets van dat ze ons lief vinden. Maar ik hou van je wordt dan nooit gezegd. Voor mij is dat ook iets wat je meer tegen je partner zegt dan tegen familie.
Aw die berichten stemmen me een beetje droevig! Je hoort soms ook dat mensen het niet zeggen omdat ze er van uit gaan dat het kind het weet? Vind dat alleen geen reden om het niet te zeggen.
Hoop dat jullie je desalniettemin geliefd voelen.
Thais!
Mijn ouders zeggen het ook nooit en hebben ons eigenlijk ook niet echt geknuffeld. Wil eigenlijk wel een keertje vragen waarom, maar dat is ook weer zo awkward. Merk wel dat ik knuffelen ook echt een beetje ongemakkelijk vind, als een vriendin dan afscheid neemt met een knuffel denk ik altijd van “oké, moet dit”.
Heb gestemd op Vreselijk mens juist nav die docu op netflix, maar vond de film wel ok
@lapzwans Ik vind haar na de docu ook een stuk leuker. Kan me niet herinneren waarom ze kut was in Drag Race?
Heb neutraal gestemd want geweldig is ook weer overdreven.
Haha dat klinkt wel stom ja, ik kan het me (gelukkig) niet herinneren.
Lijkt mij ook heel leuk! Wel spannend, maar wel leuk, haha.
Haha ja dat had ik ook een beetje. Mij wordt dat ook bijna altijd gevraagd, of het echt mijn naam is of een bijnaam :’)
Ik wil iets snaaien/eten, wat zal ik maken?
- Vissticks
- Rijstwafel met kaas
- Popcorn
0 stemmers
Misschien al eens geweest maar: zijn jouw ouders nog bij elkaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat een verschil in antwoorden! Echt interessant om te zien!
Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
- 0-24 u geleden
- 1-3 dagen geleden
- 4-7 dagen geleden
- 7-14 dagen geleden
- 2-4 weken geleden
- 1-6 maanden geleden
- 6-12 maanden geleden
- 1-2 jaar geleden
- Meer dan twee jaar geleden
- Ik heb nog nooit seks gehad
0 stemmers
Biecht: ik vind croissanten niet lekker 
Hoe lang ben jij op een normale doordeweekse dag bezig met je haar + make-up voor je de deur uit gaat?
- 0-5 minuten
- 6-15 minuten
- 16-30 minuten
- 31-45 minuten
- Ongeveer een uur
- Langer dan een uur
0 stemmers
Normaal gesproken niks, maar de laatste tijd doe ik makreel in tomatensaus op de meergranen croissants van de Lidl.