Stel hier je persoonlijke vraag #2

Chris evans + Chris Hemsworth ja sorry, ik vind Batman wel cooler dan Fucking cap maar hij is minder lekker dus ja sorry

3 likes

Confession:
ik weet niet wat waarbij hoort ;’’) Ik kijk alle superhelden films en zo, maar I dunno

1 like

Ik vraag me toch wel een beetje af wat mensen onder een ‘veel voorkomende naam’ schalen.
Ik zie nu ook namen staan bij mensen die nee hebben gestemd waar ik al meerdere mensen van ken die zo heten :S (ik trek dit me heel erg aan omdat het bij mij zo erg is dat bijna iedereen die ik ontmoet vraagt of mijn naam mijn echte naam is hahah)

4 likes

Als je films kijkt, kijk je dan het liefst:

• met Engelse ondertiteling
  • met Nederlandse ondertiteling
  • zonder ondertiteling
  • anders, namelijk:

0 stemmers

Ligt heel erg aan de serie

In principe kijk ik Engelse films/series zonder ondertiteling, maar bij bijvoorbeeld Game of Thrones zet ik het wel aan omdat er veel (voor mij) lastige namen/termen in zitten. Met ondertiteling is het dan wat beter te volgen.
Spaanse series kijk ik wel met Nederlandse ondertiteling. Ooit met Engelse ondertiteling gedaan maar dan zit je tussen drie talen te schakelen haha, dat is geen succes

2 likes

Wat grappig! Die poll had ik laatst in gedachten. Ik heb zonder ondertiteling gestemd want dat doe ik doorgaans maar het verschilt wel per film/serie. Game of thrones zonder ondertiteling vond ik echt lastig te volgen dus dan met Engelse.

1 like

Oh wauw we zeggen bijna hetzelfde haha.

1 like

In het Engels en Zweeds zonder ondertiteling, als er een andere taal gesproken wordt bij voorkeur Engelse ondertiteling (zeker op netflix is de Nederlandse ondertiteling echt vreselijk).

1 like

Ik kijk series het liefst met Engelse ondertiteling, zo kan ik de serie makkelijker volgen en kan het geluid van de tv zachter. :joy:

1 like

Spreek jij vloeiend Zweeds? Vet!

1 like

Wat laten jullie weleens thuisbezorgen?

• Pizza
  • Sushi
  • Broodjes
  • Kapsalon
  • Roti
  • Patat/frituursnacks
  • Vleesmaaltijd (spareribs, satĂ©, etc)
  • Salade
  • Chinees
  • Pasta
  • Grieks
  • Overige
  • Ik bestel nooit

0 stemmers

Ik heb echt het gevoel dat ik wat vergeten ben

Vloeiend is een groot woord (zeker voor het spreken, daarvoor spreek ik het echt te weinig), maar zonder ondertiteling gaat prima ja

1 like

Mexicaans :drooling_face:

4 likes

Anoniem: zeggen je ouder(s)/verorger(s) wel eens dat ze van je houden?

• Ja
  • Vroeger wel, maar nu niet meer
  • Nee
  • Vroeger niet, maar nu wel

0 stemmers

Zegt je partner wel eens dat hij/zijn van je houdt?
Sidenote: ik vond de optie ‘vroeger niet, maar nu wel’ hier niet echt passen omdat ‘houden van’ vaak moet groeien.

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel, maar nu niet meer

0 stemmers

Als ik tv kijk is dat bijna altijd comedycentral en dan Family guy of Southpark. Dus dan heb ik sowieso Nederlandse ondertiteling maar het valt me juist op dat die grapjes wat jij bedoelt eigenlijk vaak best knap zijn gevonden/vertaald. Lijkt mij zelf enorm lastig!

Ik wist het ook echt niet. Ik vind mijn naam best veelvoorkomend. Geen Lisa of Kim maar ook geen Elzarye-Merebeth ofzo, maar ik heb dezelfde naam als een andere forumster en zij heeft nee gestemd
 ligt aan je omgeving ook denk ik?

3 likes

Ik bestel nooit want ik woon er te afgelegen voor. Als ik ooit verhuis dan is één van mij criteria ‘wonen in een thuisbezorgzone’.

6 likes

Ja Mexicaans :drooling_face:

4 likes

Ik wilde net op thuisbezorgd friet bestellen maar iDeal werkte niet. Dus nu heb ik een diepvriespizza in de oven gegooid en €15 bespaard en ben ik erg tevreden met mezelf.

16 likes

Ik had verwacht dat meer mensen op woensdag dan op maandag zouden stemmen! Grappig :slight_smile: