Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik heb hierdoor een keer een sportvest van het team gratis gekregen omdat het alsnog verkeerd was gedrukt/gespeld. Geluk bij een ongeluk haha

1 like

Ik woon er en wil nog wel eens vergeten dat mensen de streek ook niet kunnen kennen. Moet dan toch wel even heeeeel duidelijk maken waar ik woon hahaha

1 like

Geboren en getogen :sunglasses:

2 likes

Hahaha. Zo geneigd nu om dit dan terug te mailen

Ik heb op 4 jaar gestemd omdat ik mn kind dan al zou uitleggen dat je lichaam van jou is en dat je zelf alles aan mag raken, maar niet omdat iemand anders het vraagt. En natuurlijk ook dat niet iemand anders je zomaar mag aanraken. Nou en vanaf een jaar of 12 zou ik zeggen dat hij/zij met wederzijdse toestemming (!!!) lekker alles moet uitproberen en alles mag vragen en vooral weer de nadruk leggen op dat je alleen dingen moet doen die je zelf wilt

32 likes

Ja dit! echt belangrijk om vanaf vroege leeftijd al dit soort dingen uit te leggen, want kinderen zijn heel nieuwsgierig naar hun en andere lichamen. Ik had gestemd op 8 omdat ik denk ik rond die leeftijd wat meer op de inhoud in zou gaan

7 likes

Tot 2? Maanden geleden nam ik nooit pijnstillers.
Maar toen kreeg ik enorme last van mijn schouders en bleken die dingen eigenlijk wel heel goed te werken en fijn haha. Nu neem ik standaard de dag nadat ik gedronken heb zodra ik wakker word (dus dat is wel redelijk vaak haha).

Ik heb op ā€˜nee’ gestemd bij de seksuele voorlichting vraag, omdat ik het niet van m’n ouders heb gehad en zo bedoelde jij het geloof ik gezien je volgende vraag. Wel gewoon op de middelbare bij de biologieles.

2 likes

ā€˜Roma’ hadden wij <3

Ja maar ik kwam er pas achter dat het bestond, en dat het niet gewoon het westen van Friesland was, toen ik er een tijdje werkte :sweat_smile: (ben er ver vandaan opgegroeid dus dat is mijn excuus!!)

2 likes

Waaaaaaaat hahahahahahahahahaha
Ik vind dit echt hilarisch

Ben benieuwd hoe ik er uit zie in mijn vogelverschijning

Verder wil ik je niet vermoorden hoor!

1 like

Dat is de minister-president van Nederland hahaha

31 likes

Ja dat maakt je verhaal alleen maar mooier hahaha

7 likes

Hahahaha inderdaad denkende dat Mark Rutte je achtervolgt maakt het verhaal nog beter haha

Hoop dat je me nochtans nog steeds kunt waarderen als forummer!

11 likes

Chris evans + Chris Hemsworth ja sorry, ik vind Batman wel cooler dan Fucking cap maar hij is minder lekker dus ja sorry

3 likes

Confession:
ik weet niet wat waarbij hoort ;’’) Ik kijk alle superhelden films en zo, maar I dunno

1 like

Ik vraag me toch wel een beetje af wat mensen onder een ā€˜veel voorkomende naam’ schalen.
Ik zie nu ook namen staan bij mensen die nee hebben gestemd waar ik al meerdere mensen van ken die zo heten :S (ik trek dit me heel erg aan omdat het bij mij zo erg is dat bijna iedereen die ik ontmoet vraagt of mijn naam mijn echte naam is hahah)

4 likes

Als je films kijkt, kijk je dan het liefst:

• met Engelse ondertiteling
  • met Nederlandse ondertiteling
  • zonder ondertiteling
  • anders, namelijk:

0 stemmers

Ligt heel erg aan de serie…
In principe kijk ik Engelse films/series zonder ondertiteling, maar bij bijvoorbeeld Game of Thrones zet ik het wel aan omdat er veel (voor mij) lastige namen/termen in zitten. Met ondertiteling is het dan wat beter te volgen.
Spaanse series kijk ik wel met Nederlandse ondertiteling. Ooit met Engelse ondertiteling gedaan maar dan zit je tussen drie talen te schakelen haha, dat is geen succes

2 likes

Wat grappig! Die poll had ik laatst in gedachten. Ik heb zonder ondertiteling gestemd want dat doe ik doorgaans maar het verschilt wel per film/serie. Game of thrones zonder ondertiteling vond ik echt lastig te volgen dus dan met Engelse.

1 like