Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oh wauw we zeggen bijna hetzelfde haha.

1 like

In het Engels en Zweeds zonder ondertiteling, als er een andere taal gesproken wordt bij voorkeur Engelse ondertiteling (zeker op netflix is de Nederlandse ondertiteling echt vreselijk).

1 like

Ik kijk series het liefst met Engelse ondertiteling, zo kan ik de serie makkelijker volgen en kan het geluid van de tv zachter. :joy:

1 like

Spreek jij vloeiend Zweeds? Vet!

1 like

Wat laten jullie weleens thuisbezorgen?

• Pizza
  • Sushi
  • Broodjes
  • Kapsalon
  • Roti
  • Patat/frituursnacks
  • Vleesmaaltijd (spareribs, satĂ©, etc)
  • Salade
  • Chinees
  • Pasta
  • Grieks
  • Overige
  • Ik bestel nooit

0 stemmers

Ik heb echt het gevoel dat ik wat vergeten ben

Vloeiend is een groot woord (zeker voor het spreken, daarvoor spreek ik het echt te weinig), maar zonder ondertiteling gaat prima ja

1 like

Mexicaans :drooling_face:

4 likes

Anoniem: zeggen je ouder(s)/verorger(s) wel eens dat ze van je houden?

• Ja
  • Vroeger wel, maar nu niet meer
  • Nee
  • Vroeger niet, maar nu wel

0 stemmers

Zegt je partner wel eens dat hij/zijn van je houdt?
Sidenote: ik vond de optie ‘vroeger niet, maar nu wel’ hier niet echt passen omdat ‘houden van’ vaak moet groeien.

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel, maar nu niet meer

0 stemmers

Als ik tv kijk is dat bijna altijd comedycentral en dan Family guy of Southpark. Dus dan heb ik sowieso Nederlandse ondertiteling maar het valt me juist op dat die grapjes wat jij bedoelt eigenlijk vaak best knap zijn gevonden/vertaald. Lijkt mij zelf enorm lastig!

Ik wist het ook echt niet. Ik vind mijn naam best veelvoorkomend. Geen Lisa of Kim maar ook geen Elzarye-Merebeth ofzo, maar ik heb dezelfde naam als een andere forumster en zij heeft nee gestemd
 ligt aan je omgeving ook denk ik?

3 likes

Ik bestel nooit want ik woon er te afgelegen voor. Als ik ooit verhuis dan is één van mij criteria ‘wonen in een thuisbezorgzone’.

6 likes

Ja Mexicaans :drooling_face:

4 likes

Ik wilde net op thuisbezorgd friet bestellen maar iDeal werkte niet. Dus nu heb ik een diepvriespizza in de oven gegooid en €15 bespaard en ben ik erg tevreden met mezelf.

16 likes

Ik had verwacht dat meer mensen op woensdag dan op maandag zouden stemmen! Grappig :slight_smile:

Ik heb broodjes ook aangevinkt maar eigenlijk is dat alleen subway, niet broodjes kaas ofzo

Ik droomde eens dat ik bij @Andreya op kantoor was, en dat ze iets pakte van iemand anders en toen zij “het is okay, ik ben toch wereld heerser”. En dat ik toen zei “oh okay” want ja logisch. Ik wilde dit destijds nog op het forum posten maar dromen posts zijn stom dus ja bij deze nu pas

5 likes

Ah wat vervelend lijkt me dat!

@Dexter bij bestelde broodjes denk ik juist aan Subway! Of zijn er echt mensen die van die zachte broodjes met kaas bestellen, haha?

Ik woon helaas net op de grens van de bezorgregio van Subway. Het is wel mogelijk, maar dan moeten ze 45 minuten met de scooter en dat vind ik rot.

Ja godsamme dat eeuwige verbeteren van mensen die denken dat je Fries bent. Ik werk in Amsterdam en afgelopen week sprak ik een collega over het feit dat we westfries zijn. Roept een collega die ons hoorde ‘ohhh ik heb ook Friese familie!’ Ehh denk jij dat wij elke dag vanuit Friesland naar a’dam reizen? Beetje ver denk

1 like

Sorry :frown:

1 like

Hier hetzelfde :frowning: Toen ik nog in de stad woonde bestelden we regelmatig en mis dat nu zoo erg

1 like