Ik ken alleen jou als naamgenoot maar het is wel anders geschreven. Of nahjah laatst hoorde ik een klein kind met onze naam.
En vroeger heette een golden retriever in de buurt zo.
@anon98052296 @keekie ik ken juist veel mensen met jullie naam. Wel in verschillende varianten. Ik heb alleen al 3 stagiaires en 2 collega’s (of gehad) die zo heten.
Hahahaha grappig. Ben benieuwd naar de sector.
Kapper haha. Heb trouwens ook nog een lerares gehad op de middelbare school met die naam. Omgeving Zuid-oost Brabant allemaal.
Ik voel me aangesproken als van oorsprong Friezin zijnde
Wauw dit vind ik best wel een schokkende outcome. 38% krijgt dit dus nooit te horen? Voor mij is dat zo vanzelfsprekend, maar blijkbaar voor veel mensen niet.
Ja dit vormt toch een basis dus kan me voorstellen dat dit een grote impact heeft. Best heftig wel hoor. Door een dergelijke poll besef ik wel dat ik vaak in een bubbel leef.
Mijn ouders zeggen ook nooit dat ze van me houden en knuffelen hebben we ook nooit echt gedaan.
Ik merk dat ik daardoor juist in een relatie dit heel erg nodig heb, soort compensatie of zo? En nu ik geen vriend heb mis ik het ook echt wel.
Precies dit heb ik ook. Soms van die momenten dat ik heel erg de bevestiging nodig heb van dat er iemand van mij houdt (in dit geval wel mijn vriend)
Same. Ik schaam me er ook wel een beetje voor en het maakt me ook wel verdrietig als ik erover nadenk. Heb me voorgenomen om dit zelf compleet anders te doen bij mijn kind.
Ja dit! Mijn vader gaf mn moeder wel altijd een kus als ie thuis kwam van werk, maar meer ook niet.
Vorige week hebben we mn zusje haar master diploma opgehaald en dat was het 1e moment dat ik mn vader tegen haar hoorde zeggen dat ie trots op dr is. Tegen mij hebben ze dat nog nooit gezegd volgens mij
en ik
Awh en jij
Ik ben dan weer een hele andere situatie. Mijn ouders zeggen het nooit, (mijn zus en ik ook niet) maar verder knuffelen we wel. Er wordt ook wel gezegd dat we trots op elkaar zijn, of iets van dat ze ons lief vinden. Maar ik hou van je wordt dan nooit gezegd. Voor mij is dat ook iets wat je meer tegen je partner zegt dan tegen familie.
Aw die berichten stemmen me een beetje droevig! Je hoort soms ook dat mensen het niet zeggen omdat ze er van uit gaan dat het kind het weet? Vind dat alleen geen reden om het niet te zeggen.
Hoop dat jullie je desalniettemin geliefd voelen.
Thais!
Mijn ouders zeggen het ook nooit en hebben ons eigenlijk ook niet echt geknuffeld. Wil eigenlijk wel een keertje vragen waarom, maar dat is ook weer zo awkward. Merk wel dat ik knuffelen ook echt een beetje ongemakkelijk vind, als een vriendin dan afscheid neemt met een knuffel denk ik altijd van “oké, moet dit”.
Pfff al dat gewauwel over A Star is Born
Ik wil niet naar die film want Lady Gaga haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan. Ik vind haar zo narcistisch overkomen. Voor mensen die zich willen ergeren verwijs ik jullie naar Rupauls Drag Race s09e01
Maar sommige mensen vinden haar fantastisch na die docu op Netflix
Wat vinden jullie van Lady Gaga
- Geweldig!
- Maakt leuke muziek maar that’s it
- Neutraal
- Heb er niks mee
- Vreselijk mens
0 stemmers
Heb gestemd op Vreselijk mens juist nav die docu op netflix, maar vond de film wel ok
@lapzwans Ik vind haar na de docu ook een stuk leuker. Kan me niet herinneren waarom ze kut was in Drag Race?
Heb neutraal gestemd want geweldig is ook weer overdreven.