Stel hier je persoonlijke vraag #2

Bij iedere outfit moest ze een quote vertellen (plus namedrop van een designer) over hoe geweldig creatief de samenwerking was. Haha maar ik was wel al biased dat ik haar niet leuk vond.

1 like

Haha dat klinkt wel stom ja, ik kan het me (gelukkig) niet herinneren.

1 like

Lijkt mij ook heel leuk! Wel spannend, maar wel leuk, haha.

Haha ja dat had ik ook een beetje. Mij wordt dat ook bijna altijd gevraagd, of het echt mijn naam is of een bijnaam :’)

Ik wil iets snaaien/eten, wat zal ik maken?

• Vissticks
  • Rijstwafel met kaas
  • Popcorn

0 stemmers

Misschien al eens geweest maar: zijn jouw ouders nog bij elkaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat een verschil in antwoorden! Echt interessant om te zien!

1 like

Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?

• 0-24 u geleden
  • 1-3 dagen geleden
  • 4-7 dagen geleden
  • 7-14 dagen geleden
  • 2-4 weken geleden
  • 1-6 maanden geleden
  • 6-12 maanden geleden
  • 1-2 jaar geleden
  • Meer dan twee jaar geleden
  • Ik heb nog nooit seks gehad

0 stemmers

Biecht: ik vind croissanten niet lekker :flushed:

4 likes

Smeerkaas :ok_hand:t2:

1 like

Hoe lang ben jij op een normale doordeweekse dag bezig met je haar + make-up voor je de deur uit gaat?

• 0-5 minuten
  • 6-15 minuten
  • 16-30 minuten
  • 31-45 minuten
  • Ongeveer een uur
  • Langer dan een uur

0 stemmers

Normaal gesproken niks, maar de laatste tijd doe ik makreel in tomatensaus op de meergranen croissants van de Lidl. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hahahah meestal is het dan al laat in de ochtend of al middag hoor, eet dan ook weleens croissantjes. Weet niet of dat het iets beter maakt. :joy:

Love rare combi’s. :joy::heart:

2 likes

Omg jam op een croissant… zo jammer. Daar verpest je je hele croissant toch mee? :astonished:

4 likes

Ik eet nooit jam, maar een warme croissant met een klein beetje boter en goede aardbeienjam, dat kan ik wel waarderen.

1 like

Nu eet ik mn croissantjes met niks erin of erop, maar vroeger thuis dipten we ze altijd. Dan deed je een klont boter en een lepel bruine suiker (of 2, altijd veel te veel natuurlijk) op je bord. En dan eerst in de boter en dan in de suiker dippen. Allerlekkerst als je croissantje nog een beetje warm is.

4 likes
  • Rembrandt
  • Van Gogh

0 stemmers

Vind de nachtwacht niet zo heel bijzonder :see_no_evil:. Schilderijen van Van Gogh spreken me dan iets meer aan.

2 likes

Allebei :sob::cold_sweat:

3 likes