Stel hier je persoonlijke vraag #2

Heb je een actief Pinterest account?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh bedenk mij er nu nog 1… Zou jij met bijv. Prins William of Harry kunnen trouwen? Even los van het feit dat ze al iemand hebben en dat ze misschien je type niet zijn. Het gaat mij erom of jij je leven voor zo’n iemand zou willen/kunnen omgooien zoals Meghan Markle.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb hier echt de motorische skills niet voor, meestal vang ik ze in een glas en gooi ik ze naar buiten.

6 likes

Ik lok ze altijd naar buiten want ze zitten meestal toch bij het raam of de achterdeur. Voel me dan net een rodeoclown.

3 likes

Ik zou dat echt niet willen. Een leven in de spotlights lijkt me verschrikkelijk. Bovendien vind ik mijn baan heel leuk en heb ik zomaar het vermoeden dat ik die dan zou moeten opgeven.

Niet :grimacing: maar mijn vriend sorteert ze op: gelezen/ongelezen

4 likes

De meeste boeken zijn van mijn vriend. Ik heb boven nog meer staan.

Grote zwarte boek bovenin is een nepboek die we als theedoos gebruiken.

8 likes

Op genre. Ik heb informatief, klassieke literatuur, hedendaagse literaruur, kinderboeken, historisch en fantasy en sciencefiction

Mijn studieboeken staan in wel op kleur.

5 likes

Op auteur is voor mij de enige mogelijke manier. Dat is toch het handigst als je precies wilt weten welk boek waar staat :stuck_out_tongue:

3 likes

Omdat dat mooi staat hahaha

Oh en croissants met suiker omg, ben ik de enige die dat deed? Eet ze niet meer maar afhappen en dippen in suikerhoopje op je bord is echt jeugdsentiment haha @voortaan

1 like

Ja ik ook op genre en dan binnen het genre wel op auteur. Maar sinds ik een foto van de boekenkast van @Booklover heb gezien, valt m’n eigen kast me echt tegen :stuck_out_tongue:

Edit: op auteur is overigens niet op alfabet bij mij, maar wel boeken van dezelfde auteur bij elkaar

3 likes

Ik heb “op auteur” gekozen omdat ik er vanuit ging dat daarmee op alfabet wordt bedoeld, vind dat zelf het handigste en overzichtelijkste!

2 likes

Zoveel op kleur! Waarom?!

1 like

Op genre/thema en in m’n fictie ook gelezen/ongelezen, maar verder random. Ik heb een plank gelezen fictie, een plank huidige studieboeken, een plank oude studieboeken (en daarin taal, informatica en wetenschappen apart), reisboeken, kookboeken, favoriete ongelezen fictie (haha, nogal random :stuck_out_tongue:), oude kinderboeken, minder interessante ongelezen fictie en non-fictie.

Eerder op auteur, nu voornamelijk op grootte en series bij elkaar. Moet nodig eens troep uit die kast halen en misschien wat meer op genre gaan sorteren. :thinking:

11 likes

Ik sorteer deels op grootte, deels op thema, wat leuk bij elkaar staat. Ik heb geen aparte boekenkast, maar heb ze in de kasten in mijn woonkamer verwerkt. Er staan dus steeds een paar hoopjes boeken bij elkaar.

Ik vind het zelfs vervelend als twee boeken in principe naast elkaar zouden moeten staan vanwege de naam van de auteur en ze qua kleur op elkaar lijken. Vind op kleur gesorteerd een beetje Leen Bakker :see_no_evil:

7 likes

Vind jij je werk leuk? Dus zonder tegenzin naar je werk gaan etc?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik vind mijn werk fantastisch, maar eigenlijk bijna enkel door de (uitzonderlijke) extra voordelen die het biedt (loon in verhouding met aantal werkuren en heel veel vrije tijd) en mijn collega’s. De inhoud van mijn werk vind ik ‘mwuah’ en dikwijls heel frustrerend. Maar dat heb ik er zeker en vast voor over.

1 like

Nou dat klinkt echt top! Vind het leuk om te zien dat toch veel mensen hun werk leuk vinden en er niet met tegenzin naartoe gaan! Ik hen daar zelf nog wel eens last van namelijk haha.

1 like