Heb ik ook! Ik heb echt het simpelste werk ooit, maar ik heb leuke collega’s en ik verdien heel erg goed. Heb altijd zin om op zaterdagavond te gaan werken (40% toeslag) en dan dinsdag (uitzendbureau) een mooi bedrag op mijn rekening te krijgen
Op grootte en kleur. Heb stapels op de grond liggen aangezien mijn muren te zwak zijn voor een plank. En dan dus grootste onderop en dan steeds kleiner naar boven. En dan dus van elke kleur 1 stapel. Heb bij mijn ouders ook nog een deel liggen. Maar op kleur hier dus omdat ik het anders zo rommelig vond, zeker omdat ze ook op de grond liggen.
Die laatste vraag he, dat is dus echt mijn dagelijkse struggle. Ik weet gewoon nooit waar ik die klote arm moet laten hahaha ik vind niks gewoon echt top liggen
Hahah jaa precies dit! Dit zeg ik ook ongeveer iedere avond tegen mijn vriend als ik weer eens kut lig. Ik zag laatst trouwens (in een reclame ofzo) een matras waar dus een soort gleuven in zitten, waar je dan die arm in kan leggen. Lijkt mij hemels
Jaaa croissantje met suiker deed ik ook altijd, zo slecht maar zo lekker!
Omhoog onder mijn kussen
Op een kruispunt vlakbij mijn huis staat al maanden een Syrische familie bijna dagelijks te bedelen. Ze staan aan verkeerslichten en telkens als het rood is, gaan ze langs de wachtende auto’s. Wat doe jij/zou jij doen?
- Ik geef hen af en toe/geregeld wat geld.
- Ik geef de eerste keer/in het begin wat geld, maar dit zou geen permanente situatie mogen zijn, dus na langere tijd geef ik niets meer.
- Ik wil geen geld geven, maar geef wel andere dingen, zoals eten.
- Ik wil bedelen niet in stand houden en dus geef ik nooit iets.
- Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet/wil/kan doen en voel me vooral ongemakkelijk.
- Ik geef liever niet aan individuen, maar doneer wel geld (of tijd) aan vluchtelingenorganisaties (of bv. organisaties die daklozen helpen).
0 stemmers
van nature slaap ik altijd op mn arm of mn arm een beetje naar voren. Maar ik ben bang voor zo’n rimpelig decolleté
Dus toch maar arm naar achter en dan slaap ik een half op mijn buik en op 1 tiet zeg maar
Oh ik heb per ongeluk gestemd zie ik, deze post verscheen toen ik onderaan op een topicsuggestie wilde klikken. Ik weet niet goed wat ik zou doen eigenlijk in dit geval dus stem gewijzigd.
uhm omdat het mooi is? Ik vind boeken sowieso prachtig, maar vind het voor mezelf te druk als alle kleuren enzo door elkaar staan. Het staat eerst op onderwerp, dan op kleur, dat wel. Ik weet van elk boek hoe het eruit ziet en waar het staat, mijn vriend daarentegen… wij hebben zulke gesprekken:
Hij: Yo Kauai, waar is m’n architectuurboek over wolkenkrabbers?
Ik: Lichtblauw!
dit heb ik elke ochtend
Ik zou een gesprekje met ze aan proberen te knopen. Het klinkt als een hele nare situatie (en bovendien illegaal als het kinderen zijn), en alsof ze wel hulp kunnen gebruiken.
Wat.
Moet ik nu hier serieus nog aan denken bij het slapen? Wist ik geeneens hahaha
Armen naar achter voelt echt onnatuurlijk
Ik sorteer mijn boeken niet. Ze staan niet eens per soort bij elkaar, dus kookboeken, literatuur en studieboeken door elkaar.
Ik heh bij de bank wel een klein kastje met ‘opschepboeken’ die echt een soort van ten toon gesteld staan. Daat staan een paar mooie kunst- en kookboeken.
Ik heb een vriendinnengroepje en voor mijn verjaardag zouden we samen film gaan kijken en daarna gaan stappen. Zij willen stappen in een andere stad, dus dan zouden we met z’n allen van mijn stad naar die andere stad moeten en dan zou ik ook niet thuis kunnen slapen. Ik heb hier echt totaal geen zin in en vind het ook jammer dat ze niet in mijn stad willen uitgaan. Zouden jullie dit wel doen aangezien het voor je verjaardag is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is dan toch JOUW verjaardag?
Oh nooo. Nu ik dit heb gelezen ga ik hier waarschijnlijk elke keer aan denken als ik in bed kruip.
Ik wissel eigenlijk af tussen arm naar voren en naar achteren dus voortaan waarschijnlijk vaker naar achteren, haha.
Mijn vriend noemt mij een sprinkhaan omdat ik mijn armen 's nachts houdt zoals de lange achterpoten van een sprinkhaan
Haha opschepboeken, love it!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Je moet niets maar ik wil er later niet zo uitzien als m’n moeder. Maar misschien zit zo’n verkreukeld decolleté wel in onze genen en doe ik m’n nachtelijke gymnastiek voor niets