Zelfde hier! Vind slapen zonder knuffel of m’n vriend ook echt niet chill, dan pak ik vaak een stuk van m’n dekbed om vast te houden
Dankje!
Eerst stonden er een paar hele slimme managementboeken die ik niet eens heb gelezen maar goed, iedereen die mij kent weet dat ik daar een hekel aan heb dus dat was een beetje stom, hehe.
O bedoelde het niet lullig, zit nu juist obsessief naar mijn decolleté te staren op zoek naar kreukels hahaha. Ga het vanavond proberen.
Haha nee mijn hoofd ligt er dan tussen zegmaar. Mijn ellebogen wijzen naar voren
Oh ik heb het net weer even geprobeerd. Niet recht naar voren maar schuin naar boven. En m’n handen liggen dan achter me
laat je vriend een foto maken
Ik heb wel eens overwogen om zo’n speciale slaapbh te kopen voor zijslapers, want ik heb altijd kreukels en die verdwijnen wel in de loop van de dag maar er komt natuurlijk een dag dar dat niet zo is.
Succes! Het went op een gegeven moment wel, die arm naar achteren haha
Ik heb het even getest maar ik weet niet of ik zo kan slapen hoor. Ga het wel proberen vannacht.
Ik zou dus nooit een comfortabele slaappositie opgeven om mogelijke kreukels in mn decollete te voorkomen, prioriteiten I guess haha
Ik slaap in m’n eigen huis vandaag, maar ik heb een ander plaatje gevonden dat het ongeveer laat zien
Eigenlijk is het precies dit alleen sta ik niet op m’n hoofd en heb ik m’n handen iets verder naar achteren. Maar ik weet niet of dit nou een rare pose is om in te slapen. Het ligt iig lekker maar m’n vriend moest er de eerste keer wel om lachen
Ja IK OOK! Hellllp nu weet ik niet meer hoe ik moet slapen
Sorry het was niet mijn bedoeling om jullie aan te steken met mijn decolleté obsessie
- Blair
- Serena
- Nate
- Dan
- Jenny
- Chuck
- Dorota
- Eric
- Rufus
- Lily
- Georgina
- Wie?
0 stemmers
- Schmidt
- Winston
- Nick
- Jess
- Cece
- Coach
- Ferguson
- Wie?
0 stemmers
Georgina!
Dit ziet er zo chill uit vooral die laatste idd!! Die eerste 2 zo droog met die hand
Ojaaaaa ik wist wel dat ik iemand vergeten was
Oh neee ik heb haar toegevoegd maar nu zijn alle stemmen verwijderd