Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik ook, was echt geobsedeerd door haar… Heb nog al m’n 200 haarbanden liggen ergens :woman_facepalming:t2:

2 likes

Ik judge je hard.

1 like

Nou ik had hem besteld en toen bleek dat hij best wel beschadigd was, dus contact opgenomen met de klantenservice en toen stuurden ze gratis een nieuwe op en de andere mocht ik ook gewoon houden. Dus nu heb ik hem 2x haha. Ik ben Zlatan is trouwens van mijn vriend, mocht je het jezelf afvragen haha.

1 like

Ik wilde die vroeger ook.

1 like
  • Cady
  • Regina
  • Gretchen
  • Karen
  • Janis
  • Damian
  • Mrs. Norbury
  • Aaron
  • Principal Duvall
  • Glenn Coco
  • Kevin Gnapoor
  • Over wie heb je het nu weer?

0 stemmers

1 like

Op genre!

Ik vind Mean Girls alleen maar leuk zolang Regina populair is, ik haat het wanneer Cady en Jannis etc populair worden. Ik had liever een hele film over Regina’s terrorregime gezien eigenlijk en het zoetsappige einde vind ik helemaal kut. Ik wilde gewoon een film over 3 bitches die zo blijven want zo gaat het in het echte leven ook. #impopulairemeningen

30 likes
  • Harry
  • Ron
  • Hermione
  • Snape
  • Dumbledore
  • Voldemort
  • Bellatrix
  • Luna
  • Neville
  • Anders

0 stemmers

Dit is niet te doen

8 likes

Ja ik typte er eerst ook meer maarja dan wil ik iedereen van Madeye tot Bill en Molly :sweat_smile: maar dan ben ik volgende week nog bezig en zelfs dan mis ik er vast nog een hoop, denk nu bijv ook aan Dobby, Olivander, Hagrid…ik kan eigenlijk zelf ook niet kiezen :confused:

5 likes

Hier ook Lupin, blijkbaar is ‘ie populair hier.

3 likes
  • Ted
  • Marshall
  • Lily
  • Robin
  • Barney
  • Ranjit
  • The Captain
  • Patrice
  • Anders

0 stemmers

zijn natuurlijk nog superveel personages maar dit was wat het eerst in me opkwam haha

1 like

Haha jam-mer

1 like

Voor de GoT-kijkers.

• Stark
  • Targaryen
  • Lannister
  • Arryn
  • Tyrell
  • Martell
  • Frey
  • Tully
  • Greyjoy
  • Baratheon
  • Fuck dat ik wil wildling of Dothraki zijn

0 stemmers

Op je zij liggen met je armen naar achter kan ik niet voor me zien?

Draco :heart_eyes:

1 like

Gestemd om Olenna :heart_eyes:

3 likes

Ik heb ze op kleur staan! :smiley: Omdat het heel mooi staat en omdat ik van elk boek toch wel weet hoe het eruitziet. Dus met ‘zoeken’ maakt het niet uit.

Wow ik ben best verbaasd hierover? Ik geef vrij vaak geld of eten aan mensen op straat. Nu is het wel een andere situatie als je ze elke dag tegenkomt maar uit het stemmen blijkt wel dat mensen gewoon anti-bedelen zijn of zo. Ben wel benieuwd naar uitleg. :smiley:

1 like

Vind dit een lastige. Heb een nogal Nederlandse achternaam dus het is in het buitenland lastig, maar dat vind ik ook wel weer grappig vaak. Als mijn toekomstige man een mooie achternaam zou hebben, zou ik hem misschien wel aannemen. Ben niet zo heel gehecht aan mijn achternaam nml.