Oh ik bedoelde meer dat jouw avatar onder zijn naam stond! Haha, ik was weer lekker vaag. Maar Voldemort is inderdaad fascinerend, vind vooral de overeenkomsten/verschillen tussen hem en Harry heel interessant.
Ik heb het vrij vaak. En het is ook vaak heel eng geweest. Dat ik voor me zag hoe een man mân kamer in kwam en over mijn bed boog enzo. Maar tegenwoordig herken ik het en kan ik mezelf wakker maken. Mân lichaam is dan nog âverlamdâ maar mijn hoofd niet. Waardoor ik dus niet meer droom en kan afwachten tot ik helemaal wakker word. Ik weet dat ik gewoon ff rustig moet wachten tot ik mân lichaam weer kan bewegen.
5 dagen zou genoeg moeten zijn
Daar zit ik ook aan te denken. Vind mijn eigen achternaam te mooi. Maar vind het idee van een gelijke achternaam hebben ook heel fijn.
Wij zijn precies zo! Hij gebruikt geeneens social media, hij kijkt alleen heeeel soms op insta om te zien of er nog een raket gelanceerd is ergens. Als ik hem een meme stuur (screenshot via whatsapp) moet ik het 9 vd 10x eerst uitleggen.
Waarom Fred en niet George? Ik ben nu de films opnieuw aan het kijken en kan ze dus echt niet uit elkaar halen, behalve uiteraard in de laatste film.
- Team Edward
- Team Jacob
- Ik haat Twilight
0 stemmers
19 dagen lijken me ook wel vol te maken hoor. Lekker een paar dagen bij het strand, paar dagen op de veluwe wandelen, een paar dagen in een grote stad in een hostel, als je dicht bij de grens bent nog een dagje België of Duitsland⊠maar het is inderdaad wel veel.
Ik vind dit altijd een beetje hypocriet. Als je een kledingstuk aan iemand geeft die je kent ga je toch ook niet zeuren over hoe diegene het moet combineren? Eenmaal gegeven is gegeven en dan mag die persoon er ook zelf mee doen wat ie wil. Bovendien is het leven op straat al hard genoeg, ik zou dan ook liever high of dronken zijn dan nuchterâŠ
Maar dit is denk ik een #impopulairemening
Ja sorry dat las ik later! Naja het gaat voor mij meer om het principe: als je iets geeft dan is het niet meer van jou, en ik vind het dan heel betuttelend om tegen een volwassene te zeggen: âdit mag jij met mijn centjes doenâ.
Al is het natuurlijk je goed recht om om die reden niets te geven!
Ik had het net ergens anders hierover en ik ineens vroeg ik mij af of jullie het ook duur vinden. Dit is mijn favoriete chips:
Ik koop hem dus bijna niet meer omdat ik hem duur vind ineens. Hij kost nu âŹ1.69, dat is zeker meer dan het ooit was (er zit trouwens 150 gram in). Vinden jullie dat veel geld voor een zak chips en dan vooral voor zoiets als dit?
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Op chips moet je nooit bezuinigen.
Sowieso als dit je favo chips is dan zou ik die gewoon kopen. (Als je het kan betalen uiteraard, maar dat lijkt mij logisch) Buiten dat ligt het er ook aan misschien hoeveel je per keer eet? Ik doe met zoân zak 3x, maar als je dat in een dag leeg eet en je eet om de dag chips (zeg maar wat) dan kan ik mij voorstellen dat je het duur vindt.
Ik heb hem wel gekocht dit keer haha, eigenlijk niet echt geld voor maar enige chips waar ik zin in heb. :â)
Ik vind het wel duur, maar ik eet nooit chips dus misschien kijk ik er anders tegenaan haha. Maar zoals mensen al zeggen, als je het heel lekker vindt zou ik het af en toe gewoon kopen hoor! Ik koop ook best vaak dingen die lekker zijn maar wel duur, achja
ik vind dit kapot duur ja. maar dat is meer omdat ik heel bewust heb gezien hoe dit steeds duurder werd. want het is mijn lievelingschips (die groene dan) en inderdaad heb daar nooooit meer dan 1,20 voor betaald man. ineens zijn ze 1,80.
sowieso wordt chips steeds duurder zie ik.
Als ze hem nog duurder maken dan zoek ik wel een andere favoriet denk ik haha. Straks is het 2 euro voor een zak, ja doei haha.
vinden jullie Zara kinder/babykleding onder een âduurderâ merk vallen of niet?
ik kom hier op omdat ik op een beautyblog voorbij zag komen (serena) dat ze wat kleertjes bij de Zara had gekocht voor de baby en later een foto en daaronder stond âik vind het leuk om wat duurdere merken te combineren met goedkopere merkenâ. en ik wist niet of ze het over die zara kleding had met bijv. gucci of zara als duur en dan bijv Hema als goedkoop (does this make sense)
- ja
- nee
0 stemmers
Ik ben niet bekend met de Zara dus geen idee wat zoiets daar kost? Ken de winkel wel van naam hoor maar nooit iets gekocht ofzo.
Geen idee hoe vaak deze vraag al is gesteld, maar:
- OO-reo
- o-REEo
0 stemmers