Daarom wil ik dat mochten wij een kind krijgen, deze mijn vriends achternaam krijgen. En ik haat dat is zo denk. Maar Ik heb gewoon zoveel gedoe / gepest en dergelijke met mijn buitenlandse achternaam gehad.
Ik weet pas sinds deze zomer wie Meghan Markle is en hoe Kate eruit ziet. Dus ik gok dat ik de gemiddelde BNâer niet zal herkennen Lekker rustig als je mij tegen komt
Ik snap nog altijd niet dat jij hier geen lintje voor hebt gekregen.
Dit heb ik ook ja
Uhhh spoilers!!!
Oké grapje, misschien iets te flauw, ik ga slapen.
Dit is inderdaad waarom ik nooit weet of ik bedelaars geld moet geven. Ik deel met liefde alles wat ik heb met mensen die wat nodig hebben, maar wie help je er uiteindelijk mee?
Of ze er drank van kopen maakt me echt niks uit, maar ik wil de criminaliteit niet in stand houden waar deze mensen slachtoffer van zijn geworden.
Maar wat moeilijk is, is het machteloze gevoel. Mensen zien lijden en daar geen oplossing voor hebben. Dus ik denk dat wanneer je geld geeft, jij zelf de enige bent die je zeker weten helpt. Je helpt jezelf heel even van dat nare gevoel af.
En of je uiteindelijk de bedelaar hebt geholpen is moeilijk te zeggen. Wanneer is zo iemand ook écht geholpen? Dat is natuurlijk ook iets waar de meningen best over kunnen verschillen.
Ik heb lang een Wajong gehad en werk nu. Ik vertel dit niemand, behalve mijn therapeut en beste vriendin. En natuurlijk de mensen die mij professioneel helpen. Het geld had ik nodig, omdat ik dood wilde, maar wel mijn huis en eten moest betalen. Ik heb dit nooit als makkelijk geld gezien, maar puur noodzakelijk.
Geef jij aan collectes?
- Ja, aan alle collectes
- Ja, maar alleen aan doelen waar ik echt iets mee heb
- Nee, ik geef niks
- Nee, ik doe de deur niet open voor collectantes
0 stemmers
Tegenwoordig komen ze bijna nooit meer voor contant geld. Dat gaf ik altijd wel. Maar nu zit je gelijk aan maandelijkse afschrijvingen vast van vaak minstens 5 euro ofzo. Vind dat niet tof, want voor ik zo iets aan ga wil ik eerst zelf meer over het goede doel te weten komen ipv alleen het verkooppraatje dat ze erbij houden. Dus ik geef eigenlijk nooit meer als ze aan de deur komen.
Sinds ik ben verhuisd zie ik best veel BNâers hier in de stad. Ik ben Rick Brandsteder, Holly Brood en Marwan Kenzari (die Jafar gaat spelen in de nieuwe live-action Disney-film van Aladdin ) bijvoorbeeld tegengekomen van de week. Vind dat dan wel leuk, maar doe er niks mee. Behalve het nu hier vertellen haha.
Ik weet nog wel dat ik op een festival was met een vriendin, en echt 5 fotoâs heb moeten maken van haar met BNâers die ze tegenkwam. Vond het echt een beetje gĂȘnant. Lijkt me persoonlijk echt heel irritant als je BNâer bent.
@Hyde Hahaha, hij heeft me een keer toegevoegd op LinkedIn op de een of andere manier. Ik zit in de media/televisie hoek dus misschien daarom
SPOILERSSS!!!
(grapje)
O ha grapje was al gemaakt.
Love Guus! Ik ben hem ook tegen gekomen in de stad in Eindhoven toen ik ongeveer 12 was. En wilde toen graag met hem op de foto en durfde dat niet te vragen, maar hij zag mij helemaal blij doen tegen mijn moeder en zei toen iets als âvraag het maar hoorâ en toen was ik helemaal blij en ging ik op de foto. Hij maakte ook gewoon een gezellig Brabants praatje. Vind hem echte een leuke man, hij is zo lekker nuchter.
In principe niet vervelend, maar wel als ze je geen zin laten zeggen zonder een vraag te stellen.
Die laatste zin, mijn hart
Ik zou niet bekend willen zijn, maar ik zou wel graag in die wereld leven, tussen de VIPâs, om te zien hoe het er daar aan toe gaat .
Edit: En dan heb ik het meer over internationale sterren.
Rijk worden is geen streven ofzo, maar ik zou het liever wel dan niet zijn.
Dat is echt altijd een dilemma bij mij, komt diegene er inderdaad later nog op of wordt het een heel lang verhaal waarbij ik iets aan het begin al niet snapte waardoor heel het verhaal onduidelijk is.
Rijk worden vind ik het meest loze doel ooit. Ik judge mensen er ook op als hun enige doel rijk worden is. Hoezo heb je zo veel geld nodig? En dan heb ik het niet over zelfstandig en onafhankelijk zijn, maar over echt rijk zijn.
Iedereen met meer dan 20 miljoen (das genoeg zodat je op jonge leeftijd nooit meer hoeft te werken) vind ik echt een enorme lul ook. Doneer dat geld, je hebt al meer dan je ooit nodig zult hebben. Maar rijke mensen willen altijd meer en investeren en grijpen en graaien. Er is nog nooit iemand leuker geworden door zoveel geld te hebben. Mensen die tonnen uitgeven aan autoâs terwijl andere mensen nooit op vakantie kunnen, gadverdamme. Ik haat dat geld je toegang geeft tot dingen en mensen er steeds gieriger en zelfgerichter van worden. Bah.
Gelukkig heeft ons laatste hemd geen zakken en maakt geld niet gelukkig.
(Ik begin echt op Karl Marx te lijken, excuus)
Wil rijk genoeg worden om een leuk reisje te maken, leuk huisje te kunnen hebben en mijn hobbies kan financieren. Rijker dan dat hoeft van mij echt niet, zou niet weten wat ik met een paar miljoen aan moet