Stel hier je persoonlijke vraag #2

Maar dat vind ik ook hele normale doelen, en tuurlijk moet je geld kunnen uitgeven aan dingen die je leuk vind, ik zou zelf ook niet als bezitloze boeddhist willen of kunnen leven, maar gewoon mensen met 8 dure sportauto’s of 4 villa’s, daar word ik persoonlijk echt naar van.

Inderdaad. Niet iedere oudere man wil iets van je haha,.Kan gewoon vriendschappelijk zijn en als hij meer wil kom je er gauw genoeg achter.

Haha dat is rot dat niemand het gezien heeft.

Toen ik nog in een kledingwinkel werkte stond er een keer een stoere man een beetje bij de kassa te hangen terwijl hij aan het wachten was op z’n vrouw en ik vond dat hij nogal in de weg stond. En ik had echt zoiets van ‘Gast doe niet zo aso, ga gewoon even een beetje aan de kant staan’.
Tien minuten later zegt een collega helemaal enthousiast ‘Waaahhh Cee Lo Green was net binnen!!!’
Dat was dus die kerel haha.

4 likes

Wil je dat aanpassen?

19 likes

Ja sorry, ik had het al veranderd.

1 like

Zo bedoel ik het ook niet, ook al stond het er nu niet zo handig.
Ik heb het weer aangepast. Ik bedoelde er niks verkeerd mee en wil ook geen discussie uitlokken.

2 likes

Ik vind het prima als het blijft staan hoor, is mijn fout. Maar even voor de goede orde, dit bedoelde ik niet racistisch! Verkeerde woordkeuze, dom van me! Maar ik bedoelde het absoluut niet verkeerd.

3 likes

Je hebt gelijk hoor, ik realiseer me dat nu heel goed!

2 likes

Heb jij schulden, zo ja hoeveel (hypotheek telt ff niet mee, studieschuld wel)

• 0
  • 1 - 500
  • 500 - 1500
  • 1500 - 3000
  • 3000 - 5000
  • 5000 - 10000
  • 10000 - 15000
  • 15000 - 20000
  • 20000 - 25000
  • 25000 - 30000
  • 30000 - 35000
  • meer dan 35000

0 stemmers

Ja dit was precies mijn overweging om het te laten staan.

1 like

Ik weet niet hoeveel. Studeer nog en durf niet te kijken :joy:

7 likes

Same, dit was een gokje. Aangezien ik nog coschappen moet lopen en dus drie jaar moet lenen wil ik echt niet weten wat het uiteindelijk wordt :cry:

1 like

haha ja ik ga binnenkort stage lopen voor €150 stagevergoeding per maand dus vermoed dat ik ome duo flink aan moet gaan spreken :sob:

1 like

Haha jaaa pff. Ik krijg geen studiefinanciering meer en woon op kamers dus ik moet wel lenen. Maarja. Zie het als een investering in mijn toekomst

1 like

Studieschuld. Heb wel meer geld op mijn spaarrekening dan schulden, maar 0 procent rente, dus laat het nu even zo totdat ik een huis zou willen kopen. Kijk dan met een hypotheekadviseur of het verstandiger is om boetevrij af te lossen en dan minder geld in te leggen of om het te laten staan en zelf meer geld in te leggen.

Zo lang ik dat niet heb betaal ik gewoon mijn maandelijkse aflossing, dus minder wordt het sowieso.

Doe je de deur open als er wordt aangebeld maar je verwacht niemand?

• Ja, altijd
  • Ja, behalve in de avond
  • Alleen als ik zin heb
  • Nooit

0 stemmers

Edit: anders? Laat even weten, vergeten er tussen te zetten :blush:

Zelfde hier!

Ik heb ook een studieschuld, maar hoef nog niet te beginnen met afbetalen dus spaar nu even tot ik dat wel moet. Het viel me trouwens nog mee wat mijn schuld was, terwijl ik toch drie jaar bijgeleend heb tijdens mijn coschappen.

1 like

Ik durf ook niet op DUO te kijken :cry:

1 like

Ik kan me eigenlijk heel moeilijk een voorstelling maken van wat nou dan 10.000 euro of 30.000 euro is. Nu is het natuurlijk heel veel geld, maar als je straks een baan hebt? Misschien schrik je er dan niet zo heel erg meer van? Ik heb ook geen idee hoelang het duurt voordat het afgelost is (als je zoveel mogelijk per maand aflost)

3 likes