Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik heb een schuld van 9000 en ik weet ook niet zo goed wat ik er nou van moet denken. Het valt nog mee, want het had veel hoger kunnen zijn, maar ik vind het ook weer geen klein bedrag.

Maar goed, ik heb nog een jaar tot ik moet gaan aflossen, dus ik wacht het wel even af.

1 like

Volgens mij heeft duo een ding om te berekenen hoe lang je doet over aflossen als je een x bedrag per maand terugbetaalt. Ik heb daar voordat ik ging lenen naar gekeken en het viel me best mee hoe goed het te doen is om zo’n groot bedrag af te lossen. (Ik zit wel in de regeling waar je er 35 jaar over mag doen trouwens)

1 like

het is volgens mij zelfs zo dat wat je maandelijks aflost afhankelijk is van wat je inkomen is. Er wordt berekend wat je met je huidige salaris kan missen zeg maar. Ik heb 15 jaar, maar stel je hebt 15 jaar lang een wat lager inkomen waardoor je bijv 60 euro per maand aflost. Dan red je het nooit om duizenden euro’s af te lossen, en dat dan na die 15 jaar wat over is van je schuld kwijtgescholden wordt. Best wel gek, maar ook wel een fijn idee vind ik.

Of klopt dit niet?

Edit, volgens mij klopt het wel.

1 like

Ik heb een intercom dus neem wel altijd op in eerste instantie!

2 likes

Ik weet dat dat zo is bij de 35 jaar regeling inderdaad! Wist niet dat het ook bij 15 jaar was maar daar heb ik me natuurlijk ook helemaal niet mee bezig gehouden omdat het niet op mij van toepassing is. Mijn vriend heeft 10 jaar en die heeft die optie om naar inkomen af te lossen volgens mij niet, dat moet gewoon binnen 10 jaar klaar zijn voor zover ik weet.

Heb jij een goede dag

• Ja
  • Nee
  • Mwah

0 stemmers

Productief gezien: nee
Gevoelsmatig gezien: ja

Gewoon vet lui.

5 likes

Heb je geen intercom oid? Lijkt me super irritant haha

1 like

Alleen een studieschuld omdat ik geen diploma heb gehaald.

Voor de personen die wel eens bij Loetje eten (ga ik straks heen en heb keuzestress):

• Biefstuk Ossenhaas
  • Biefstuk Ossenhaas Bali
  • Biefstuk Ossenhaas De Roode Waard
  • Ik kies iets anders van de kaart
  • Eet nooit bij Loetje

0 stemmers

De gewone en dan met gebakken uien erbij!

2 likes

Ik twijfel tussen de gewone of de bali :drooling_face: met een lading champignons

2 likes

Ik heb geen deurbel, haha. Nooit onverwachts bezoek dus :sunglasses:.

4 likes

Ja soms dan betrap ik mezelf erop dat ik bij mezelf denk “nee niet alweer 3 daklozen die om geld vragen bij de albert heijn”
en dan denk ik elke keer: wtf ik mag wel even wat meer compassie hebben voor mensen die het al zo moeilijk hebben zeg
en als ik dan kleingeld heb dan geef ik het ook gewoon

6 likes

Salade biefstuk bali!

1 like

Nog nooit bij Loetje geweest maar ineens krijg ik er heel veel trek in!

Ben jij wel eens bij Loetje geweest?

• Ja, 1x
  • Ja, meerdere keren
  • Nog nooit, wel van plan
  • Nee

0 stemmers

Hoe vond je het?

• Lekkerste biefstuk ooit!!!1!!
  • Overrated
  • Mwah, wel ok
  • Anders, nl;

0 stemmers

Ohhh die ken ik niet eens, ik kijk nooit verder dan de biefstukken hahaha

1 like

Vond de biefstuk denk ik niet de állerlekkerste ooit (wel gewoon goed uiteraard) maar voor die jus wil ik minstens nog 26 keer terugkomen.

2 likes

Ja dit ongeveer. Het vlees bij cannibale royal vond ik lekkerder, maar die jus met brood bij loetje en die salade maken loetje ook wel top hoor. Vind het niet overrated iig

3 likes

Ik wou dit ook typen. God, die jus en dan dat witbrood erin dippen. Heb mijn bord stralend wit weer ingeleverd, de ober was onder de indruk.

9 likes