“I want to be rich in time…”
Ja shit dit is 1 van de weinige dingen waar ik van kan balen dat ik t niet meer kan eten omdat ik geen vlees meer eet
Hopelijk binnen een paar jaar een waardige dierlievende vervanger!
Limonade, heb nu de smaak Tropical die ik erg kan waarderen
Overdag skeere frambozen aanmaaklimonade, 's ochtends en 's avonds thee
Hoe vaak gaan jullie naar de tandarts?
- Meer dan 2x per jaar
- Ieder half jaar
- 1x per jaar
- Elke 2 jaar
- Om de zoveel jaar als ik klachten krijg
- Ik kan me de laatste keer niet herinneren
- Anders
0 stemmers
Ik heb gestemd op wat je comfortabel kan missen, maar aangezien het je droomhuis is zou ik wel serieus overwegen zelfs daar boven te gaan zitten. Misschien krijg je die kans maar één kaar.
Daar ben ik weer te rationeel voor en gaat mn vriend ook niet in mee haha
Lastig, hangt er wel echt vanaf welke stad het is en hoeveel het daar gebruikelijk is over te bieden. Ik woon in Amsterdam en dan zou 237.000 al veel te laag zijn, terwijl mijn zus in Brabant een mooi huis heeft gekocht en zelfs nog kon onderbieden.
Maar ik heb gestemd op maximaal, omdat je zei dat het in een stad is dus daar zal sowieso wel overboden worden en ik zou het risico niet willen lopen net te weinig te bieden.
Weet je, je hebt gelijk. 237.000 voelt goed en dan hebben we nog steeds zat spaargeld over ook. Als het daar niet voor te doen is wordt het bedrag onverstandig hoog en dat voelt ook niet goed. En dan was het niet mn droomhuis, want mn droomhuis kan ik ook nog steeds betalen haha
Oké post is weer weg, want echt niemand weet dat we überhaupt aan het bezichtigen zijn nu.
Ah nee hoor, maakt niet uit.
Ik ben vegetariër maar m’n familie wilde perse daar eten. Er was letterlijk niks op de kaart zonder vlees maar m’n broer vond dat ik me aanstelde want ze hadden toch friet???
Is dat al lang geleden? Vorig jaar hadden ze ‘een vegetarisch gerecht’ voor 12,50 en nu ook vegaburger en een vega pokebowl
Ja het is al meer dan 5 jaar geleden. Uiteindelijk konden ze wel geitenkaas salade maken
Vind dit zo grappig dus je had alleen frietjes en sla moeten eten?
Dat vind ik zo smerig. Echt kut dat dat vaak de vega optie is. De vegaburger is iets met biet en wortel maar ik wil gewoon met cheddar en gebakken ei en vet. Waarom is dat toch zo moeilijk voor restaurants
Ja! Ik had nog een ander restaurant voorgesteld maar dat ging m niet worden.
Waarom zouden blote benen in een bepaalde maand niet kunnen? Dat is toch temperatuurafhankelijk, maakt de maand toch niks uit
Vroeger van mijn moeder moest ik altijd een jas(je) aan als de ‘r’ in de maand zat. Ongeacht de temperatuur, vond dat altijd zo stom en raar. 22 graden augustus? Oh ga maar zonder jas. 22 graden september? Nee, wel een jas aantrekken.
Haha dat ken ik alleen van de vieze vitaminepillen