Stel hier je persoonlijke vraag #2

Over de namen hierboven, houden jullie rekening met hoe populair die naam bijvoorbeeld is?

• Maakt me niet uit of half Nederland zo heet
  • Ik wil een unieke naam voor mijn kind

0 stemmers

1 like

Uniek is inderdaad lastig, bedoelde meer naam die je vaak vs. weinig hoort

3 likes

Ik vind dit heel leuk om te lezen en word er ook helemaal vrolijk van.

1 like

Omg Linus I feel so loved

10 likes

Binnenkort heb ik een evenement waarbij je drie soorten kaartjes kan kopen: budget (12,50), regular (17,50) en support (22,50). De regular kaartjes dekken de kosten, budget voor vrouwen met een kleiner budget en de supportkaartjes dekken dan het verschil van de budgetkaartjes tot regulier zeg maar.
Ik ben student, betaal alles zelf en heb maandelijks zo’n 300 euro over voor boodschappen/kleding/alles wat ik nodig heb/leuke dingen doen. Vinden jullie dat ik een budget kaartje mag/kan kopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je zelf mag kiezen wat voor kaartje je kunt kopen, mag je ook zelf de keuze maken hoeveel geld je uitgeeft - vind ik.

Ja ze vertrouwen er natuurlijk wel op dat je het een beetje eerlijk doet, maar weet dus oprecht niet wat de doelgroep van de budgetkaartjes is. Ik heb elke maand al moeite met rondkomen en ik doe echt geen spectaculaire dingen (okƩ soms wel) maar ik zie dat er veel meiden nee gestemd hebben, dus ik ben wel benieuwd waarom

Ik neem aan dat er in de kostenverdeling rekening is gehouden met de optie dat een groot deel van de mensen voor de goedkoopste optie kiest (lijkt me realistisch dat je je als bedrijf daarmee bezig houdt). Daarnaast heb je misschien ook kosten op de dag zelf? Hoe dan ook: als jij het je niet kunt veroorloven om meer neer te leggen, dan kan je dat niet. Je hoeft je daarover niet te verantwoorden naar anderen. Het is je eigen afweging.

Ik had eerst ā€˜nee’ gestemd, omdat ik over het ā€˜boodschappen’ gelezen had. Ik heb m’n stem veranderd. Als je moeite hebt met rondkomen en student bent, vind ik wel dat je onder de doelgroep voor de budgetkaartjes valt. Vaak vallen studenten sowieso in een goedkopere prijsklasse en dat vind ik hier dus ook wel terecht (tenzij het een evenement is dat specifiek voor studenten is).

5 likes

Ik denk zelf dat je wel in de doelgroep budget valt. Persoonlijk zou ik het ook laten afhangen van hoe goed je het voor hebt met de organisatie. Als je ze goed kent, vaker naar hun evenementen gaat en hoopt dat ze nog lang blijven bestaan, dan zou ik zelf eerder een duurder kaartje kopen dan wanneer je ze niet goed kent, het je interesse meestal niet echt is of misschien zelfs al een negatieve ervaring hebt gehad.

Heb je wel eens okra gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik eet het nu en ik vind het echt heel lekker, maar veel mensen kennen het niet (of vinden het niet lekker).

Ik vind het echt heel saai om je kind Emma of Noah te noemen, de vriendin van Mn broer wil dat. En dan hebben ze ook nog een grijze hoekbank en dat Kwantum kleed dat iedereen heeft huilen joh.

14 likes

Ik dacht dat er orka stond :no_mouth:

(In Florida staat er vaak dolfijn op de kaart…)

12 likes

Same! Moet dan altijd denken aan alle (stomme) mensen die ik ken/gekend heb met die naam

3 likes

Nee het is een hele kleine organisatie en er komen maar ±15 mensen naar de evenementen. Het is een praatgroep. Geen muziekfestival oid, haha

Ik ben begin december uitgerekend en we hebben nog geen naam :hushed:

2 likes

Haha ja maar ik vind geen enkele naam leuk eigenlijk, of omdat ik een kutwijf of klootzak met die naam ken of omdat ik dan meteen een type voor me zie. Bij van die korte hipsternamen zie ik van die hele irritante ouders die denken dat ze hip zijn, bij namen als Noah hele saaie mensen, etc etc.

Ik krijg echt een crisis als ik ooit een kind een naam moet geven, ik laat dan maar over aan Mn man ofzo, ik zou nooit kunnen kiezen. Ik was allang blij dat het asiel Mn kat al een naam had gegeven. Mn cavia’s vroeger heetten Wittie en Bruin Wittie dus dan weet je het wel.

18 likes

Ik heb volgens mij elk mogelijk lijstje al wel bekeken. Probleem is dat de smaak van mijn vriend en mij niet hetzelfde is. Maar we hebben wel 3 opties op het moment gelukkig.

2 likes

Omg ik las snel en dacht dat er stond: heb je wel eens een orka gezien?
En dan daaronder, ik eet het nu :scream:

Edit: lol zie nu dat ik niet de enige was

Nou ja ik woon in Tilburg, weet niet of dat verschil maakt haha