Ik had dus ook geen tandarts, maar heb me nu ingeschreven. Thanks voor je reminder
Ga naar banditos, is twee minuten extra lopen en veeeeeel chiller
Ik vind het een heel raar idee om frambozen te wassen eigenlijk, misschien omdat ze harig zijn? Enige fruit wat ik niet was, maar wel ‘zo’ eet.
Oh ik ben juist altijd heel panisch met frambozen omdat ik altijd denk dat er wormpjes in die binnenkant zitten (is soms ook zo trouwens haha)
Extra eiwitten
Haha grappig he hoe iedereen hiermee omgaat! Love zulke polls.
Mij boeit het persoonlijk niks dat anderen er aan hebben kunnen zitten. Of andere dingen
Ik was niks, behalve prei want daar zit vaak zand tussen
Eerst ontmoeten daarna zou ik het gewoon doen hoor
Ook voor die mensen lijkt het me fijn eerst een gezicht te hebben gezien
Ik vind het eigenlijk niet heel netjes van mezelf maar ik zou daar wel heengaan. En het dan gewoon netjes opruimen en schoonmaken aan het einde en een mooie bos bloemen op tafel zetten bijv
Maar als jij daar gaat op passen is dat toch een gunst voor die mensen, zodat hun huis niet leeg staat en er beweging enzo is? Dan hoef je daar toch geen bloemen voor te geven? Die zou jij dan eerder moeten krijgen als bedankje haha. Schoonmaken zou ik wel doen inderdaad omdat je toch zelf de rommel hebt gemaakt.
Ja maar was je dan echt elke framboos stuk voor stuk? Want door ze gewoon effe af te spoelen gaan toch echt niet alle wormpjes eruit? Ik vind het handiger om gewoon te kijken voor ik ze in mijn mond steek, haha.
Ik zou dat zelf wel doen, want je mag daar toch gratis wonen en gebruik maken van al hun spulletjes?
Wat hier trouwens wel stom aan was: ik kreeg daags na ons trouwen allemaal nieuwe pasjes opgestuurd via mijn zorgverzekering etc. omdat ze een naamswijziging hadden doorgekregen. Maar mijn vriend? Helemaal niks! Terwijl hij hetzelfde had gewijzigd/ aangevinkt! Echt dom.
Ben je reisziek?
- Ja, ik ben reisziek
- Nee helemaal niet
- Vroeger wel, nu niet meer
- Alleen zeeziek
- Alleen wagenziek
- Alleen luchtziek
- Bijna geen last van, alleen als ik ga lezen/om andere reden
0 stemmers
Normaal niet, maar ik zat een keer achterstevoren in een taxibusje in Turkije, en dat ging dan weer niet goed.
Verder haat ik vliegen dus kan ik ookal kotsen van de zenuwen.
Ik vind de eerste vraag lastig: in een werk of studie omgeving zou ik Ja, sowieso zeggen. Maar als ik in het openbaar iets zou zien, weet ik niet wat ik zou doen eigenlijk, hangt wel echt van de omgeving af…
Wagenziek en zeeziek
Ohja en ik word ook snel duizelig en misselijk in een lift, met vliegen heb ik alleen heel veel oorpijn maar niet misselijk gelukkig
Door dat tweede mocht ik van een uitsmijter de kroeg niet meer in. Stond te wachten om ergens naar binnen te gaan en toen mocht een getinte jongen niet naar binnen omdat hij ‘agressief uit zijn ogen keek’. Echt totale onzin. Dus toen werd ik boos op de uitsmijter en zei ik dat ie een racist was. Wellicht niet het meest tactvolle om te zeggen maar was echt kwaad omdat die uitsmijter een keer eerder ook al onredelijk deed. Toen mocht ik uiteraard ook de kroeg niet meer in. Toen heb ik gezegd dat ik in zo’n kutkroeg waar zulk beleid wordt gevoerd nooit meer binnen hoef. En ben ik dramatisch omgedraaid en weggelopen haha
Elena, Victoria of Alicia voor een meisje
Ezrah voor een jongetje
Diede, Saar/Sarah en Pepijn. Voor de duidelijkheid: ik heb niet eens een vriend hahahaa