Stel hier je persoonlijke vraag #2

Nora of Nore voor een meisje en Luc voor een jongen!

1 like

Als je je tandenborstel bent vergeten (en je hebt een (hypothetische) partner waarmee je op dat moment bent)

• Poets je je tanden met de tandenborstel van je partner
  • Poets je je tanden een nachtje niet

0 stemmers

Marit, Lize. Gelukkig vindt m’n vriend de eerste ook leuk dus dat zal het sowieso worden.

Jongensnamen vind ik lastig. Terwijl ik mezelf juist wel een jongens mama vind en dat me stiekem ook leuker lijkt.

Maar ik schreeuw nu altijd dat ik geen kinderen wil. :’) dus waarom ben ik hier überhaupt mee bezig.

Ik heb namen voor mijn toekomstige honden en katten en paarden en alpaca :innocent:

10 likes

Voor de honden: Waffle, Cookie en Sandwich (toen ik dit aan mijn vriend voorstelde zei hij dat hij dit ook al in gedachten had dus ja perfect match hier). Maar we overwegen ook Maxlore en Huni
Voor de katten: Katya en Linus

Voor de paarden: Violet en Ginger, al komen paarden natuurlijk altijd wel met een naam. Het paard van het zusje van mijn vriend heet ā€œIndie’s Rockā€ en die van zn ouders heet ā€œThe Paint Jobā€. Ik vind dat altijd erg grappig. Ook als we naar paarden shows gaan en dan zijn er paarden met namen als ā€œSoft bedā€ en ā€œCan run real fastā€.

Mn alpaca wil ik naar mn moeder vernoemen, omdat we toen we een alpaca wandeling deden met een alpaca liepen die dezelfde naam heeft als ik en we samen het alpaca-patriachaat overgooid hebben. Dacht dat we de traditie mooi even kunnen voortzetten maar dan met mn moeders soulmate-alpaca

Voor mn kippen: Maud, Mabel, Margaret

Misschien een biecht, maar ik denk hier echt heel erg veel over na

20 likes
  • Cactussen
  • Vetplantjes

0 stemmers

Over de namen hierboven, houden jullie rekening met hoe populair die naam bijvoorbeeld is?

• Maakt me niet uit of half Nederland zo heet
  • Ik wil een unieke naam voor mijn kind

0 stemmers

Uniek is inderdaad lastig, bedoelde meer naam die je vaak vs. weinig hoort

3 likes

Ik vind dit heel leuk om te lezen en word er ook helemaal vrolijk van.

1 like

Omg Linus I feel so loved

10 likes

Binnenkort heb ik een evenement waarbij je drie soorten kaartjes kan kopen: budget (12,50), regular (17,50) en support (22,50). De regular kaartjes dekken de kosten, budget voor vrouwen met een kleiner budget en de supportkaartjes dekken dan het verschil van de budgetkaartjes tot regulier zeg maar.
Ik ben student, betaal alles zelf en heb maandelijks zo’n 300 euro over voor boodschappen/kleding/alles wat ik nodig heb/leuke dingen doen. Vinden jullie dat ik een budget kaartje mag/kan kopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je zelf mag kiezen wat voor kaartje je kunt kopen, mag je ook zelf de keuze maken hoeveel geld je uitgeeft - vind ik.

Ja ze vertrouwen er natuurlijk wel op dat je het een beetje eerlijk doet, maar weet dus oprecht niet wat de doelgroep van de budgetkaartjes is. Ik heb elke maand al moeite met rondkomen en ik doe echt geen spectaculaire dingen (okƩ soms wel) maar ik zie dat er veel meiden nee gestemd hebben, dus ik ben wel benieuwd waarom

Ik neem aan dat er in de kostenverdeling rekening is gehouden met de optie dat een groot deel van de mensen voor de goedkoopste optie kiest (lijkt me realistisch dat je je als bedrijf daarmee bezig houdt). Daarnaast heb je misschien ook kosten op de dag zelf? Hoe dan ook: als jij het je niet kunt veroorloven om meer neer te leggen, dan kan je dat niet. Je hoeft je daarover niet te verantwoorden naar anderen. Het is je eigen afweging.

Ik had eerst ā€˜nee’ gestemd, omdat ik over het ā€˜boodschappen’ gelezen had. Ik heb m’n stem veranderd. Als je moeite hebt met rondkomen en student bent, vind ik wel dat je onder de doelgroep voor de budgetkaartjes valt. Vaak vallen studenten sowieso in een goedkopere prijsklasse en dat vind ik hier dus ook wel terecht (tenzij het een evenement is dat specifiek voor studenten is).

5 likes

Ik denk zelf dat je wel in de doelgroep budget valt. Persoonlijk zou ik het ook laten afhangen van hoe goed je het voor hebt met de organisatie. Als je ze goed kent, vaker naar hun evenementen gaat en hoopt dat ze nog lang blijven bestaan, dan zou ik zelf eerder een duurder kaartje kopen dan wanneer je ze niet goed kent, het je interesse meestal niet echt is of misschien zelfs al een negatieve ervaring hebt gehad.

Heb je wel eens okra gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik eet het nu en ik vind het echt heel lekker, maar veel mensen kennen het niet (of vinden het niet lekker).

Ik vind het echt heel saai om je kind Emma of Noah te noemen, de vriendin van Mn broer wil dat. En dan hebben ze ook nog een grijze hoekbank en dat Kwantum kleed dat iedereen heeft huilen joh.

14 likes

Ik dacht dat er orka stond :no_mouth:

(In Florida staat er vaak dolfijn op de kaart…)

12 likes

Same! Moet dan altijd denken aan alle (stomme) mensen die ik ken/gekend heb met die naam

3 likes