Stel hier je persoonlijke vraag #2

Nee het is een hele kleine organisatie en er komen maar ±15 mensen naar de evenementen. Het is een praatgroep. Geen muziekfestival oid, haha

Ik ben begin december uitgerekend en we hebben nog geen naam :hushed:

2 likes

Haha ja maar ik vind geen enkele naam leuk eigenlijk, of omdat ik een kutwijf of klootzak met die naam ken of omdat ik dan meteen een type voor me zie. Bij van die korte hipsternamen zie ik van die hele irritante ouders die denken dat ze hip zijn, bij namen als Noah hele saaie mensen, etc etc.

Ik krijg echt een crisis als ik ooit een kind een naam moet geven, ik laat dan maar over aan Mn man ofzo, ik zou nooit kunnen kiezen. Ik was allang blij dat het asiel Mn kat al een naam had gegeven. Mn cavia’s vroeger heetten Wittie en Bruin Wittie dus dan weet je het wel.

18 likes

Ik heb volgens mij elk mogelijk lijstje al wel bekeken. Probleem is dat de smaak van mijn vriend en mij niet hetzelfde is. Maar we hebben wel 3 opties op het moment gelukkig.

2 likes

Omg ik las snel en dacht dat er stond: heb je wel eens een orka gezien?
En dan daaronder, ik eet het nu :scream:

Edit: lol zie nu dat ik niet de enige was

Nou ja ik woon in Tilburg, weet niet of dat verschil maakt haha

Ben blij dat het niet alleen maar raar is :grin:

1 like

Ik voel me een beetje beledigd :frowning: :joy:

2 likes

Oh ladyfingers! Mjammm heb ik in India heelveel gegeten.

Ik pas mijn stem aan;)

Dat een ander nog minder heeft wil niet zeggen dat @anon98052296 meer dan genoeg heeft… Ik vind 300 per maand wel weinig.

8 likes

@anon98052296 Ik vind 300 euro overhouden na vaste lasten ook erg veel geld voor een student, dus ik zou niet voor de budget optie gaan.

10 likes

:woman_shrugging:t2:

Ik vind alle namen die genoemd zijn wanstaltig als dat enige troost biedt Haha :joy::+1:t3: Maar elke naam die je vaak hoort wordt vanzelf lelijk vind ik, misschien is het over 10 jaar wel weer leuk en uniek.

1 like

Uniek hoeft niet perse maar ik hou sowieso niet van Nederlandse namen.
Vind het ook wel fijn dat mijn kids nooit door het leven zullen hoeven gaan als KindvanTunnelvisie A of B of kleine of grote KindvanTunnelvisie. Kindjes van m’n vriend hebben hele standaard namen en die hebben dan weer vriendinnetjes met dezelfde namen ofzo.
Mijn kindjes zijn dus ook vrij uniek in NL qua naam, er zijn er niet veel van. In Engeland weer een stuk meer.
Maar nu weer zwanger en echt geen flauw idee. Vind alle namen op de wereld lelijk. :worried:

2 likes

Ik spoel dan met een harde straal water in dat midden en wat daar dan in zit gaat er dan vrij makkelijk uit, maar dat zal idd niet alles zijn en dat vind ik ook niet erg. Moet zeggen dat ik bijna nooit frambozen eet en als ik het eet dan zijn het er echt een paar per keer (want duur haha) dus dan is het weinig moeite. Als ik het echt vaak zou eten en in grotere hoeveelheden zou ik ook niet zo precies aan de gang gaan denk ik hoor dus snap dat heel goed haha.

Haha omg sorry voor deze lange verantwoording over het spoelen van frambozen

2 likes

Ja, dat is waar ik ook over val. Als ze gewoon de middenklasse voor iedereen aanhouden, dan is er denk ik geen probleem.

Ben echt bang om op de arbeidsmarkt te komen en telkens afgewezen te worden/geen leuke baan ubh kunnen vinden :see_no_evil:

6 likes

Ooohhh ik heb gegoogled en dit heb ik een tijdje terug gegeten en ik kon er maar niet achterkomen wat het nou voor iets was (had een vegetarische schotel en de serveerster noemde het griekse asperges oid)

1 like

Ik las dus laatst iets over een vrouw uit India die naar Europa is verhuisd en hoorde over tiramisu en dat een keer wilde maken. Ze heeft toen een recept opgezocht en okra gebruikt in plaats van lange vingers (zijn allebei lady fingers). Hahaha.

25 likes

Aawwww dat vind ik dan wel weer schattig haha

Zal wel niet best gesmaakt hebben though :smile:

Ik vind mijn eigen naam ook saai hoor haha. Maar als iemand anders het zegt ben ik opeens wel beledigd :joy:

1 like