Stel hier je persoonlijke vraag #2

Mijn vriend zette eerst de tv harder (of aan??) als hij naar de wc ging, totdat we allebei diarree hadden en nu lijken er geen grenzen meer te zijn haha.

9 likes

Je beste vriendin geeft een afstudeerborrel met een paar andere onbekende vriendinnen van haar. Op het feestje zal je nagenoeg niemand kennen. Het is 2+ uur reizen met de trein enkele reis en je hebt geen partner of andere vriendin om mee te gaan. Bij het uitnodigen gaf ze al aan dat ze het zou begrijpen als je niet zou komen. Maar zelf vind je dat je moet gaan omdat ze je beste vriendin is en een belangrijk moment voor haar, maar tegen welke prijs?

• Je gaat. Je pakt de eennalaatste trein, wat betekent dat je er nog geen 2 uur kunt zijn.
  • Je gaat. Je pakt de laatste trein waardoor je er een goede twee uur kunt zijn. De terugreis duurt dan echter wel 3.5 uur.
  • Je gaat. Je vraagt of je bij haar kunt slapen en hoopt maar dat je jezelf de hele avond kunt vermaken tot het einde.
  • Je gaat. Je regelt een slaapplek voor 20-30 euro zodat je de vrijheid hebt om te gaan wanneer je wilt.
  • Je gaat niet. Je stelt voor het op een andere manier te vieren.

0 stemmers

Ja… alleen het is in een kroeg (dus weinig voor tr bereiden) en ze is dus met die andere meiden, ik wil me niet opdringen of blok aan het been zijn, tis haar avond. Begint ook echt pas laat :frowning:

1 like

Dakine foreverrr

2 likes

Je hebt een goed compleet nieuw 2-persoonsbed nodig inclusief matras etc. Deze koop je bij:

• Leen Bakker
  • Ikea
  • Kwantum
  • Beter Bed
  • Auping
  • Swiss Sense
  • Jysk
  • Anders, namelijk (laat je reactie achter in de comments)

0 stemmers

Een van Dakine <3
met laptopvak, koelvak, van die dingetjes voor pennen en allerlei andere handige vakjes.

2 likes

Ik heb een Trublue original in oranje! Vooral omdat ie oranje is. Love dat ding

1 like

Ik heb dit model:
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=dakine+eve
Vind hem heel fijn en overzichtelijk.
Hij is bij andere webshops ook nog wel in andere kleuren te verkrijgen trouwens!
En er zijn ook wel soortgelijke modellen met meer/minder inhoud maar vind dit persoonlijk precies goed voor laptop/eten/drinken/mobiel/portemonnee/een map of wat boeken en nog wat prul

2 likes

10 jaar geleden mijn boxspring blind besteld bii Wehkamp, en nog steeds zoo blij mee.
Alleen laatst het topmatrasje vervangen voor 1 van de IKEA

Ik stel me voor dat hij je soms in de houdgreep neemt om je mond open te wrikken en te loeren :sweat_smile: Dat zou ik doen als tandarts denk ik

4 likes

Ik heb een North Face Borealis rugzak, met één klein vakje, een wat groter vak en het grootste vak waar ook een speciaal laptop vak in zit. Gebruik ‘m nu een aantal jaar en vind ‘m zo fijn!

1 like

Ik denk dat dat heel erg per persoon verschilt. Ik laat lang niet iedere dag een scheet, dus ik heb ook niet echt last van dit probleem haha.

Ja deze heb ik ook, echt een fijn ding! Sindsdien niet ve anders gebruikt, alleen soms m’n fjallraven als ik niet super veel mee hoef (ook daar past een laptop in trouwens)

Oh my, ik werk in een kledingwinkel en een tijdje geleden stond er iemand bij ons uit een andere vestiging en die vertelde wat zij een keer had meegemaakt met poep en een pashokje… vreselijk. Ik hoop zo dat ik nooit zoiets meemaak. En je vraagt je inderdaad af wat mensen bezielt??? Een vriend van me werkt ook in een kledingzaak en die vertelde ook wel eens wat… mensen zijn niet goed hoor.

Nouja ik kan er echt niets anders van maken :stuck_out_tongue: Het lijkt me ook sterk dat ik er wel een heleboel laat en dat dat dan allemaal onbewust is. Het zal ook per persoon verschillen, misschien heb ik gewoon geluk haha

Ik heb toevallig een paar dagen terug een bed gekocht met matras (nouja mijn ouders) bij zo’n winkel hier in de buurt waar altijd opruiming is. Volgens mij zit die alleen hier.

omdat ik benieuwd ben naar medeklemmers:

• Ik knars
  • Ik klem
  • Ik knars en klem
  • Ik doe geen van beide maar wil toch stemmen

0 stemmers

• Ik heb een speciaal bitje laten maken bij de tandarts
  • Ik heb ergens een simpel/goedkoop bitje gekocht
  • Ik draag geen bitje
  • Ik klem/knars niet en draag geen bitje maar wil toch stemmen
  • Ik heb een andere oplossing, namelijk …

0 stemmers

voor wie niet weet wat een bitje is

image

M’n ouders zeggen dat het goed zal zijn als ik een uitvaartverzekering regel. Ik zet hiervoor liever wat geld opzij, er van uitgaande dat ik niet vroeg de pijp uit zal gaan. Heb jij een uitvaartverzekering?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja, maar met een grote maar: ik betaal die verzekering niet zelf. Omdat er in mijn familie veel mensen op jonge leeftijd zijn overleden wilde ze met mij geen enkel risico meer nemen. Anders had ik er geen.

Ik heb er wel een en dat is omdat de kans wel bestaat dat je op jonge leeftijd overlijdt. Nu zouden mijn nabestaanden met het bedrag uit de erfenis niet de volledige uitvaart kunnen betalen. Ik wil niet dat ze op dat moment zich druk moeten maken over geld.
Als ik het bedrag per maand opzij zet wat ik betaal aan de premie, spaar ik een keer 72 euro per jaar, dus dat schiet ook niet echt op. Als ik later werk en gewoon genoeg vermogen heb, zou ik hem wel stopzetten.
Trouwens als je ouders je vroeger wel verzekerd hebben, kun je vaak ook nog korting op je premie krijgen omdat voor die jaren dan al betaald is.