Stel hier je persoonlijke vraag #2

Welke van de volgende beauty dingen “laat je doen” (of heb je wel eens gedaan in het geval van de laatste paar?)

• Nagels (manicure)
  • Nagels (acryl of gel oid)
  • Wimperextensions
  • Wenkbrauwen epileren / verven
  • Bikiniwax
  • Laserontharing
  • Gezichtsbehandeling/peeling
  • Zonnebank
  • Fillers
  • Botox
  • Liposuctie
  • Borstvergroting
  • Neuscorrectie

0 stemmers

Ik heb er een, maar niet omdat ik dat zelf bedacht heb haha. Mijn vader heeft toen ik klein was een uitvaartverzekering voor mij afgesloten en toen ik het huis uitging heb ik die overgenomen. Ik had hem ook op kunnen zeggen en over x jaar als ik het belangrijk vind er opnieuw een kunnen afsluiten, maar dan zou de premie veel hoger zijn dan nu. Ik geloof dat over het algemeen geldt hoe jonger en gezonder je bent als je de verzekering afsluit, hoe goedkoper de premie. Ik betaal nu iets meer dan €5 per maand.

Heb jij het contact met (één van) je ouders verbroken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de nee-stemmers: Zou je het contact met (één van) je ouders willen verbreken?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Op de middelbare school heb ik 6 jaar lang geen contact gehad met een van mijn ouders. Was op dat moment de beste keuze, maar het later ervoor gekozen weer contact te hebben.

Dankjewel voor je reactie… mag ik vragen hoe dit allemaal zo is gekomen?

weg

Denk jij er aan om het contact met een van je ouders te verbreken?

Ahaa! Helder. Wat fijn dat het tot een, voor jou, acceptabel niveau is gekomen!

Ja, ik denk erover na om ‘t contact met m’n moeder te verbreken. Met m’n vader heb ik na de scheiding toen ik 15 was helemaal geen contact meer. Mijn moeder is narcistisch en ik heb daardoor een complex trauma opgelopen met het narcistic victim syndrome. Ik sta nog in het begin van m’n proces. Ik vind het verbreken doodeng, omdat ik geestelijk nog afhankelijk van haar ben/denk te zijn. Ik ben haar narcistische voeding. Haar laatste kutstreek met m’n verjaardag was voor mij de druppel. Ze verbood m’n zus naar m’n feestje voor vrienden te komen, omdat ze boos was dat ik haar niet had uitgenodigd. Daardoor wilde ze me niet feliciteren en nu is ze “gekwetst” en hoor ik niets meer. Al zit ze nu meer in de zogenaamde “rustige” fase en wil ze afspreken om “verwachtingen uit te spreken”. Wederom doe ik dingen verkeerd zonder dat ik me er ook maar bewust van ben. Ik heb veel woede naar haar voor de jarenlange foltering.

Ik word hier altijd een soort van nerveus van. Ik doe namelijk niks haha. Maar zo niet ijdel vind ik me ook weer niet.

ik heb ongeveer 7 jaar het contact met mijn moeder verbroken. Als je erover wil praten mag je me een pb sturen :slight_smile:

2 likes

Kan er niets inhoudelijke over zeggen maar wil je graag sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven. Het klinkt vreselijk pijnlijk.

1 like

Ik heb ongeveer 8 jaar geleden het contact verbroken met mijn moeder. Wil er liever niet te veel over kwijt hier, waar iedereen het kan lezen, maar je mag mij een pm sturen als je wil.

Ja omdat andere dingen die je zelf doet (make up, nagels, scheren) niet in de poll staan misschien? En normale dingen zoals douchen haha

Ik vind het altijd zo moeilijk om te horen / lezen als mensen hun moeder niet in hun leven willen.

Aan de ene kant snap ik het helemaal, als iemand toxisch is en je daardoor belemmert moet je zeker zulke mensen uit je leven bannen.
Maar ik ben zelf op jonge leeftijd mijn moeder verloren en er is niemand in de wereld die ik liever ooit nog zou willen spreken als haar.

Niet om zielig te doen, ik heb een prachtleven en de liefste familie/invalmoeder die ik me maar kan wensen. Maar het raakt me altijd ontzettend als ik mensen slecht over hun moeder hoor spreken. En ook moeders kunnen slecht zijn, dat snap ik heel goed

Ok dat wilde ik even kwijt.

14 likes

Eet jij iedere dag fruit

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En groente?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Grappig ik vind het opvallend dat ik wel iedere dag groente eet maar niet altijd fruit.
Blijkbaar ben ik dus niet de enige

Vroeger was het bij mij echt omgedraaid, toen vond ik groenten ook helemaal niet lekker

1 like

Ik vond dat vroeger ook niet lekker. Maar mijn moeder kon gewoon niet lekker koken denk ik
Ik vind nu bijna alle groentes lekker, mmmm

1 like

Hoeveel paar schoenen heb je? Die je ook daadwerkelijk vaak draagt. Dus niet die 10 paar pumps in je kast die je nooit aan hebt. Slippers en pantoffels tel ik mee.

• 1 paar
  • 2 paar
  • 3 paar
  • 4 paar
  • 5 paar
  • 6 paar
  • 7 paar
  • 8 paar
  • 9 paar
  • 10 paar
  • Meer dan 10 paar schoenen

0 stemmers

Als groenten en fruit op een pizza meetellen wel :face_with_hand_over_mouth: Anders 5/7 denk ik.

8 likes

ik heb meer dan 10 gezegd, maar dat komt ook omdat ik in de zomer en winter totaal andere schoenen draag en omdat ik 3 paar sportschoenen heb die ik afwissel

3 likes