Prima toch. Als jij dat vaak draagt dan is je antwoord goed.
haha ja maar ik was de eerste die dat antwoordde en begon mezelf al decadent te vinden. Ik zie nu dat ik gelukkig niet meer de enige ben
Vind jij een gerecht met 1 soort groente gezond? Dus bijvoorbeeld pasta met spinazie en vis of wraps met tomaat en kip
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ligt eraan hoe veel van die groente je erop gooit vind ik - zak spinazie versus drie plakken tomaat is nogal een verschil!
Heb jij ook het idee dat sommige polls al 20x geweest zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha ja dacht exact hetzelfde. Met pasta spinazie dient de spinazie ook vaak als saus. Maar een paar plakjes in een wrap met wat stukjes kip is wel heel karig.
Het is 11 september. Denk jij die dag er dan extra aan?
- Ja
- Nee
- Waaraan?
0 stemmers
Nee inmiddels niet meer echt eigenlijk.
Ik denk elk jaar weer dat het op 9 november isā¦
Ik had tot ik je bericht las, geen idee wat de datum van vandaag was, maar nu ik die wel weet, denk ik er wel extra aan.
Ik heb al jaren geen contact meer met mān vader en heb jaren terug ook het contact met mān moeder verbroken uit zelfbescherming/om mezelf de kans te geven los te komen uit de patronen die we hadden. Ik ben naar een psycholoog gegaan en heb sinds 2 jaar weer langzaam contact met mān moeder. Niet heel vaak (ik houd haar op een afstand), want dat wil ik niet. En hoewel het soms lastig was, ben ik wel blij dat ik het contact gedurende een paar jaar heb verbroken. Ik wil er hier verder liever niet dieper op ingaan, maar mocht je dat willen, wil ik via pm wel praten.
Ja hooikoorts is echt een bitch. Ik heb er pas sinds 2 jaar last van (how?) maar echt heel erg draag in die tijd ook maar waterproof mascara want anders ben ik 24/7 een panda
<3
Ik heb al een aantal jaar geen contact meer met de mijne. Je mag me altijd een pb sturen
Knuffel voor jou
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet dat sommigen GEEN verzekering hebben. Een begrafenis is knetterduur (lees 15.000-20.000 euro), een beetje crematie kost je al 4000 euro en dan doe je nog niks speciaals. Ik weet uit ervaring dat het echt vreselijk stressvol is voor de nabestaanden wanneer dit betaald moet worden en er geen geld is (bij mn beide schoonouders meegemaakt, d8e hadden ook niks geregeld, geen spaargeld, en ook geen dingen van waarde die je er voor zou kunnen verkopen om de boel te bekostigen).
Niet alleen haal je die zorg weg (de nabestaanden hebben al zorgen genoeg, het regelen van een begrafenis/crematie is echt veel geregel), je maakt alles ook een stuk gemakkelijker voor ze.
Hoe moe ben je op dit moment op een schaal van 0 tot 10? 0 is helemaal niet moe en 10 is ik functioneer niet goed meer en val gelijk in slaap als ik in bed lig
- 0
- 1
- 2
- 3
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
@En_17_Anderen je gaat hoe dan ook een keer dood, en je uitvaart zal hoe dan ook door iemand betaald moeten worden. Dus als jij het niet hebt en niet verzekerd bent dan kunnen je ouders/vriend/man/kinderen of wat je situatie dan oom is, het voor je betalen. Geen probleem misschien als je genoeg geld op de bank hebt staan maar zoals ik probeer uit te leggen, als je geen verzekering hebt dan zadel je anderen dus op met deze kosten.
Ik wil niet dat mijn familie hiermee opgezadeld wordt, dus ik ben goed verzekerd, en ik vind het niet meer dan normaal dat mensen zoiets regelen voor zichzelf. Eerlijk gezegd vind ik het nogal egoĆÆstisch om er maar van uit te gaan dat een ander dit wel voor jou kan betalen.
Maar als iemand overlijd kan je toch niet altijd direct bij het geld van die persoon? Dan moeten de nabestaanden dat eerst voorschieten (wat ze misschien helemaal niet kunnen) en dan wachten tot de nalatenschap is afgewikkeld voordat ze dat geld terugkrijgen.
Ik stuurde vandaag weer eens kaartjes via de post. Ook echt met een postzegel en naar de brievenbus lopen en alles. Nu ben ik benieuwdā¦
- Ik verstuur regelmatig kaartjes en/of brieven (papieren)
- Ik gebruik regelmatig een site om kaarten te versturen (digitaal dus)
- Ik stuur appjes
- Ik stuur een postduif
- Ik wissel verschillende manieren van kaarten sturen af
- Anders, nl:
0 stemmers
Volgens mij is het zo dat als diegene die overlijdt genoeg spaargeld heeft het daar gewoon van wordt betaald. Er valt dan gewoon minder te erven en er hoeft niks voorgeschoten te worden.