Ahh ja dat zegt me iets meer. Ik heb mn inboedelverzekering afgesloten en over twee dagen kan ik mn aansprakelijkheidsverzekering aanzetten.
Heb je toevallig rabobank? Die hebben een samenwerking met Interpolis en je kan via de rabo app dat allemaal super snel regelen
Ik wilde 4 stemmen 
Ik stuur dus mega ouderwets brieven met mijn beste vriendin, maandelijks. Dat is echt mân favo gewoonte van ons, zo leuk om een handgeschreven brief thuis te krijgen.
Aaahhh heel leuk! Ik vind post ontvangen zo leuk en elke keer neem ik mezelf voor om daarin attenter te zijn. Maar ja maar ja. De Leven.
Ik voel mij nu heel dom, maar is dit je WA verzekering?
Nee WA is voor je auto!
Oh
waarom hebben mijn ouders dit mij niet bijgebracht
ik ga het eens uitzoeken en aanvragen
Ik heb inboedel en rechtsbijstandverzekering, maar moet nu dus ook nog aansprakelijkheid? Jeeeezus, het houdt niet op met de verzekeringen. 
Verzekeren tot je erbij neervalt. Gelukkig heb je daar dan weer een uitvaartverzekering voor.
Oh huh ik zie het serieus nu pas hahaha, had voordat ik had gereageerd nog nagekeken of het klopte. Was waarschijnlijk zelf te moe om het te zien
Ja dit vind ik ook altijd frustrerend. Heb mijn fysiomodule uitgezet omdat ik het al jaren niet nodig had en nu dit jaar opeens wel hard nodig. Maar ik ga niet omdat ik al die behandelingen te duur vind. 
Behaarde benen
- Die heb ik altijd
- Die heb ik in de winter
- Die heb ik zo nu en dan
- Die heb ik bij 0 kans op seks
- Die heb ik ook gewoon tijdens een eerste / tweede date met kans op seks
- Die heb ik alleen als ik mijn benen niet hoef te laten zien
- Ik heb geen beenhaar
0 stemmers
Zeg jij wel eens âpriemâ of âpriemsâ in plaats van prima?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb een stagiair bij mij op de kamer zitten en ze vindt alles chill of priems. Ik voel me echt bejaard, is dit hip tegenwoordig?
Een vriendin van mij gebruikte op een gegeven moment âpriemâ op een sarcastische manier, en nu heb ik het overgenomen en floept het er soms uit
Ik zeg er vaak nog snel een -a achteraan maar dat is niet altijd even overtuigend volgens mij
Ik moet er nog steeds aan wennen dat mensen van mijn leeftijd (25 - 30) soms echt 'dat is chill" gebruiken of âYo Keesâ. Ik vind dat echt taal voor zestienjarigen. 
Wij zeggen allemaal chill en priem 
Nee chill ken ik al wel langer, maar deze stagiair gebruikt chill/priem/priems dus echt 3 keer per zin. Oh jullie hebben een magnetron, wat chill, en een koelkast, echt chill, dan kan ik mijn eten hier bewaren, chill, dat is echt priems. Zo dus de hele dag.
Ik zeg zelf ook wel chill, yo of nice, maar niet zo overdreven vaak (denk ik?)
Mân man werkt veel met jongere mensen, die begon ook opeens âpriemâ te zeggen. Had hij zelf niet door ook.
Gebruik je Lactacyd of iets vergelijkbaars?
- Ja
- Nee
- Soms, als ik ongesteld ben bijvoorbeeld
0 stemmers