Een aansprakelijkheidsverzekering is toch ook verplicht?
Edit: nee dus. Raar.
Een aansprakelijkheidsverzekering is toch ook verplicht?
Edit: nee dus. Raar.
Snap de neestemmers niet, tenzij ze nog bij ouders verzekerd zijn of op de polis van een partner. Die verzekering kost letterlijk 3 euro per maand ofzo, maar dekt wel tot zoveel miljoen af. Je zou âm maar eens nodig hebbenâŠ
Ja ook helemaal mee eens hoor.
Wat ik zeg: toxische mensen moet je sowieso altijd bannen uit je leven, en het is wel extra verschrikkelijk als dat een van de ouders is. Ook extra moeilijk natuurlijk.
Hele moeilijke kwestie sowieso.
Fip!
Kikkers
Vingers in elkaar gestrengeld dan heb ik het gevoel dat ze worden afgekneld. Maar gewoon hand in hand vind ik ook niet relaxed voelen eigenlijk.
Dit vind ik altijd moeilijk om te lezen, omdat ik je zo goed begrijp. Een oerangst is je moeder verliezen, daarom is het verbreken van de relatie ermee ook zo intens. En niet-vrijwillig.
Hierop voortbordurend
0 stemmers
Ik weet niet eens wat dat is. Heb er ook nog nooit iets over gehoord. Ik heb volgens mij niet eens een inboedelverzekering
Nog een zorgvraag/stelling.
Wat is jouw gevoel ten opzichte van het zorgstelsel? Of het nu verder gefundeerd is of niet.
0 stemmers
Ahh ja dat zegt me iets meer. Ik heb mn inboedelverzekering afgesloten en over twee dagen kan ik mn aansprakelijkheidsverzekering aanzetten.
Heb je toevallig rabobank? Die hebben een samenwerking met Interpolis en je kan via de rabo app dat allemaal super snel regelen
Ik wilde 4 stemmen
Ik stuur dus mega ouderwets brieven met mijn beste vriendin, maandelijks. Dat is echt mân favo gewoonte van ons, zo leuk om een handgeschreven brief thuis te krijgen.
Aaahhh heel leuk! Ik vind post ontvangen zo leuk en elke keer neem ik mezelf voor om daarin attenter te zijn. Maar ja maar ja. De Leven.
Ik voel mij nu heel dom, maar is dit je WA verzekering?
Nee WA is voor je auto!
Oh waarom hebben mijn ouders dit mij niet bijgebracht
ik ga het eens uitzoeken en aanvragen
Ik heb inboedel en rechtsbijstandverzekering, maar moet nu dus ook nog aansprakelijkheid? Jeeeezus, het houdt niet op met de verzekeringen.
Verzekeren tot je erbij neervalt. Gelukkig heb je daar dan weer een uitvaartverzekering voor.