Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oh huh ik zie het serieus nu pas hahaha, had voordat ik had gereageerd nog nagekeken of het klopte. Was waarschijnlijk zelf te moe om het te zien

1 like

@Ireth Ik vind het principe dat je voor een ander betaald heel goed. Ik vind het alleen heel raar dat je moet “gokken” hoe je eraan toe bent het aankomende jaar. Ten minste, zo voelt het. En als je dan verkeerd gokt dan moet je in sommige gevallen heel veel geld betalen. Bijvoorbeeld als je niet verzekerd bent voor tandongevallen ofzo. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat de consequentie zou zijn als het niet zo was want volgens mij was dit de vorige situatie en is die juist aangepast.

4 likes

Ja dit vind ik ook altijd frustrerend. Heb mijn fysiomodule uitgezet omdat ik het al jaren niet nodig had en nu dit jaar opeens wel hard nodig. Maar ik ga niet omdat ik al die behandelingen te duur vind. :slightly_frowning_face:

1 like

Behaarde benen

• Die heb ik altijd
  • Die heb ik in de winter
  • Die heb ik zo nu en dan
  • Die heb ik bij 0 kans op seks
  • Die heb ik ook gewoon tijdens een eerste / tweede date met kans op seks
  • Die heb ik alleen als ik mijn benen niet hoef te laten zien
  • Ik heb geen beenhaar

0 stemmers

Echt een man zou het eens mogen wagen een opmerking te maken over mijn lichtbehaarde benen :rage:

Edit: op een date dan hĂš
Edit2: daarbuiten trouwens ook

10 likes

Zeg jij wel eens ‘priem’ of ‘priems’ in plaats van prima?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een stagiair bij mij op de kamer zitten en ze vindt alles chill of priems. Ik voel me echt bejaard, is dit hip tegenwoordig?

6 likes

Een vriendin van mij gebruikte op een gegeven moment ‘priem’ op een sarcastische manier, en nu heb ik het overgenomen en floept het er soms uit :frowning: Ik zeg er vaak nog snel een -a achteraan maar dat is niet altijd even overtuigend volgens mij

3 likes

Ik moet er nog steeds aan wennen dat mensen van mijn leeftijd (25 - 30) soms echt 'dat is chill" gebruiken of ‘Yo Kees’. Ik vind dat echt taal voor zestienjarigen. :sweat_smile:

9 likes

Wij zeggen allemaal chill en priem :see_no_evil:

1 like

Nee chill ken ik al wel langer, maar deze stagiair gebruikt chill/priem/priems dus echt 3 keer per zin. Oh jullie hebben een magnetron, wat chill, en een koelkast, echt chill, dan kan ik mijn eten hier bewaren, chill, dat is echt priems. Zo dus de hele dag.

Ik zeg zelf ook wel chill, yo of nice, maar niet zo overdreven vaak (denk ik?)

5 likes

M’n man werkt veel met jongere mensen, die begon ook opeens ‘priem’ te zeggen. Had hij zelf niet door ook.

4 likes

Gebruik je Lactacyd of iets vergelijkbaars?

• Ja
  • Nee
  • Soms, als ik ongesteld ben bijvoorbeeld

0 stemmers

Gebruik jij verkleinwoorden

• Ja ik maak van alle woordjes verkleinwoordjes
  • Soms, als een situatietje er om vraagt
  • Ik let er niet op
  • Nee, verkleinwoorden moeten worden verbannen uit de Nederlandse taal

0 stemmers

haha als een situatietje er om vraagt. Goed gevonden Acculadertje

19 likes

Stel, je eten valt op de grond, eet je het dan nog op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja, maar het ligt ook aan het soort eten en waar het valt etc. Eigenlijk alleen thuis dus :relieved:

15 likes

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Heb niet echt veel zinnigs te zeggen behalve dat ik het heel naar voor je vind en dikke knuffel voor jou :heart:

1 like

Als je in een college zit of als je er vroeger hebt gezeten schuif je dan altijd aan? Ook als je naast vreemden moet zitten. Ik doet dit zover mogelijk maar zie ook regelmatig een plek in het midden en mensen die dan op trappen zitten.

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan

• Anders

0 stemmers

Voor mezelf de afgelopen 5 jaar niet geweest.
Voor aanhang toch al snel mininaal 2 keer per jaar

*Aanhang als in mini me

3 likes

Ik heb gemiddeld 1x per maand te veel pijn om te gaan werken door een soort van chronische aandoening, en in België heb je dan een briefje van de dokter nodig.