Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ben je bang dat iets onder het bed je pakt als.je langsloopt of met je voeten buiten het bed ligt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja, dat is ook heel erg kut :disappointed: als de pijn te erg is, wacht ik wel eens tot het vrij spreekuur in de namiddag/avond om naar de dokter te gaan, dan is de pijn vaak al wat minder. Je kan ook een huisbezoek aanvragen maar dat doe ik eigenlijk nooit, dat kost meer en is vooral bedoeld voor totaal niet-mobiele mensen (ouderen enzo).

1 like

Soms wel! Maar mijn bed heeft lades eronder en nu kan er niks onder zitten :sunglasses: maar bij mijn ouders heb ik wel eens ineens zo’n irrationele vlaag van angst.

3 likes

Enige wat nog wel eens kriebelt als mijn voet of arm uit bed hangt, zijn de snorharen van mijn konijn die rond crosst

2 likes

Soms

1 like

Heb jij een Quooker?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Wil jij een Quooker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn ouders wel en ik mis dat zoooooo. Als ik een koophuis heb later neem ik er zeker een, zo fijn.

1 like

De keren dat ik een Quooker gebruikte bij vrienden, verbrandde ik mijn handen. Hahah dus beter van niet.

1 like

Ik vind het een (onnodig?) luxeproduct. Ja het is handig om te hebben maar het is heel erg duur en je kunt ook gewoon een waterkoker gebruiken

11 likes

Het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik nog naar mijn huisarts ben geweest en ik ben iedere keer bang dat hij zal zeggen dat hij op pensioen gaat. Hij is al mijn huisarts sinds ik 1 jaar oud was en ik vertrouw hem helemaal. Ik weet echt niet waar ik heen moet als hij stopt, maar in mijn herinnering is hij al altijd oud geweest (‘oud’ als je een kind bent, is natuurlijk nogal een vaag begrip), dus ooit zal het er van komen. Ik heb trouwens geen idee hoe oud hij werkelijk is, haha.

Mijn huisarts is onlangs gestopt maar de praktijk is gewoon overgenomen en ik zit nu bij die nieuwe mensen

In de auto, voor de meezingers :heart:

Ja, ik vermoed ook wel dat hij waarschijnlijk wel iets zal regelen, maar het voelt zo’n vreemd idee om bij een nieuwe dokter te gaan. Deze weet wie ik ben, hij heeft me al vele keren naakt gezien, hij heeft me zien opgroeien, ik ken zijn visie op geneesmiddelen en ziek zijn e.d. en ik weet dat hij superveel weet en kent (ook ‘vagere’ methoden). En er zijn vast ook wel andere huisdokters bedreven in hun vak (sowieso, haha), maar een andere huisarts hebben lijkt me gewoon zo bizar. Ik denk niet dat ik die meteen (zo) zal vertrouwen.

2 likes

Ik heb laatst een compleet bed besteld bij ‘de ballentent’. Bed, lattenbodems, matras, matrasbeschermer. Nou heb ik een heel gedoe daarmee gehad. Een dag voor de bezorging werd mijn bestelling ineens geannuleerd omdat een onderdeel niet leverbaar was. Ik heb er toen achteraan gebeld en toen werd ik opzich wel goed geholpen, de jongen aan de telefoon heeft voor mij geregeld dat hij niet vanuit het distributiecentrum, maar vanuit een winkel aan de andere kant van het land, waar hij nog op voorraad was, bij mij bezorgd zou worden. Dit duurde alleen nog wel anderhalve week langer, wat me heel slecht uitkwam. Daarbij had ik die eerste bezorgdag expres vrijgehouden om hem in ontvangst te nemen en in elkaar te zetten.
Nouja het moest dan maar zo, maar toen hij dan uiteindelijk wel geleverd zou worden kon dat alleen maar in één heel specifiek tijdvak, op een ochtend doordeweeks. Ik heb speciaal hiervoor toch maar een college geskipt, maar ze kwamen niet opdagen. Toen ik belde zeiden ze ‘oh nee sorry, we komen toch maar vanmiddag’. Toevallig ging er een college van mij niet door die middag en kon ik toen thuis zijn, maar ik vond het wel heel irritant.

Nu komt het, het is allemaal bezorgd inmiddels, maar mijn hele bed inclusief lattenbodems heb ik dubbel binnengekregen. Ik twijfel nu echt wat ik zal doen. Na al dat gedoe heb ik bijna de neiging om niks te zeggen en dat bed op marktplaats te zetten, maar dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen.

Wat zouden jullie doen? (anoniem)

• Gewoon eerlijk zijn en ze opbellen om het te laten ophalen.
  • Eerst maar eens afwachten of ze er niet achterkomen, maar als je niks hoort zelf ook niks zeggen en dat bed doorverkopen. Hun probleem.

0 stemmers

Nee, het is super goed geĂŻsoleerd dus blijft heel lang op temperatuur! Die van mij is ook aangesloten op de gewone kraan dus als je warm water wil is dat er binnen 2 sec ipv dat je de kraan ellenlang moet laten lopen. Ik vind het echt ideaal.

1 like

Ik zit altijd al bij dezelfde praktijk, eerst bij de “originele”, die ging toen ik 6 jaar ofzo was met pensioen, toen nam zijn zoon het over. Die overleed op jonge leeftijd aan kanker. Toen werd het overgenomen door 2 vrouwen, ik ga wel sltijd maar naar 1 van hen want de ander ken ik persoonlijk en dat vind ik niet zo prettig. Het went allemaal vrij snel hoor. Het ligt er vooral aan wat voor huisarts je hebt. Ik heb vriendinnen die altijd zeiken over hun huisarts waar ze 10 plus jaar bij zitten. Ja ga er dan weg

Sorry, ik zie het vaker langs komen, maar ik snap hem niet. Wat is de ballentent?

1 like

Ik denk als je ze opbelt en eerlijk bent je best een kans hebt dat je 'm mag houden en alsnog kan verkopen

Zweedse meubelwinkel!

1 like

Daar zijn de meningen over verdeeld.

14 likes