Ik heb laatst een compleet bed besteld bij ‘de ballentent’. Bed, lattenbodems, matras, matrasbeschermer. Nou heb ik een heel gedoe daarmee gehad. Een dag voor de bezorging werd mijn bestelling ineens geannuleerd omdat een onderdeel niet leverbaar was. Ik heb er toen achteraan gebeld en toen werd ik opzich wel goed geholpen, de jongen aan de telefoon heeft voor mij geregeld dat hij niet vanuit het distributiecentrum, maar vanuit een winkel aan de andere kant van het land, waar hij nog op voorraad was, bij mij bezorgd zou worden. Dit duurde alleen nog wel anderhalve week langer, wat me heel slecht uitkwam. Daarbij had ik die eerste bezorgdag expres vrijgehouden om hem in ontvangst te nemen en in elkaar te zetten.
Nouja het moest dan maar zo, maar toen hij dan uiteindelijk wel geleverd zou worden kon dat alleen maar in één heel specifiek tijdvak, op een ochtend doordeweeks. Ik heb speciaal hiervoor toch maar een college geskipt, maar ze kwamen niet opdagen. Toen ik belde zeiden ze ‘oh nee sorry, we komen toch maar vanmiddag’. Toevallig ging er een college van mij niet door die middag en kon ik toen thuis zijn, maar ik vond het wel heel irritant.
Nu komt het, het is allemaal bezorgd inmiddels, maar mijn hele bed inclusief lattenbodems heb ik dubbel binnengekregen. Ik twijfel nu echt wat ik zal doen. Na al dat gedoe heb ik bijna de neiging om niks te zeggen en dat bed op marktplaats te zetten, maar dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen.
Wat zouden jullie doen? (anoniem)
- Gewoon eerlijk zijn en ze opbellen om het te laten ophalen.
- Eerst maar eens afwachten of ze er niet achterkomen, maar als je niks hoort zelf ook niks zeggen en dat bed doorverkopen. Hun probleem.
0 stemmers