Da’s een foutje! Goed opgelet hahaha
Omg dit is volgens mij je eerste poll
Oké zeker op een hand te tellen dan
Je lievelingspot valt en breekt in 10 stukken. Ga je ‘m lijmen?
- Ben je gek ofzo
- Ja, maar na 10 minuten kutten gooi je alles scheldend in de prullenbak
- Ja, hij moet en zal weer heel
- Ik vraag m’n kerel en hij komt de schuur niet uit voor het gelukt is
0 stemmers
Hahaha deze filosofische benadering had ik niet zien aankomen. Ik ben ook niet Vlaams zoals @quantum aanneemt. Ik heb gewoon heel veel planten (sowieso, voor mij, een sleutel tot geluk) en die hebben allemaal hun eigen huisje/pot en daar denk ik dan ook heel lang over na en dan klopt het gewoon. En soms kom je een bloempot tegen en die is gewoon zo mooi en past precies bij de plant die je weer eens spontaan hebt meegenomen. Ik kijk elke dag met liefde naar mijn planten en bijhorende potten en kan er ook maanden over doen voor ik dé plant bij de pot heb uitgezocht of andersom. En als je kitten dan je aller- allermooiste pot breekt waar je je aller- allermooiste plantpot-match mee had… ja da’s mooi klote.
Heb je wel eens iets verzonnen en op het forum gepost? Dus niet een paar details verdraaid om niet herkend te worden, maar bijvoorbeeld een compleet verzonnen biecht geplaatst. Anonieme poll
- Ja
- Nee
0 stemmers
(ik tel bij mijn eigen stem het moeder op spies topic niet mee ok)
Hoeveel procent van je netto inkomen geef je uit aan vaste woonlasten (dus huur/hypotheek incl. gas/water/licht, internet/tv, inboedelverzekering etc)
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
- 85
- 90
- 95
- 100
0 stemmers
Hoeveel procent van je netto inkomen geef je uit aan vaste woonlasten (dus huur/hypotheek incl. gas/water/licht, internet/tv, inboedelverzekering etc)
- 0-10%
- 10-20%
- 20-30%
- 30-40%
- 40-50%
- 50-60%
- 60-70%
- 70-80%
- 80-90%
- 90-100%
- Meer dan 100%
0 stemmers
Even deze los sorry er ging iets mis net!
Een vent. Vraag me niet waarom maar bij mij is de logica:
baby, jongetje, jongen, gast, vent, man
Zeg jij…
- Toetje
- Dessert
0 stemmers
Als ik toetje zo zie staan, staat het zo kinderachtig. Maar toch zeg ik dit altijd.
Dessert of nagerecht. Toetje associeer ik met iets als een bak vla en dat heeft niet mijn voorkeur
Bij mn eigen ouders toetje, bij schoonouders nagerecht #highclass
DIT MOET IK KUNNEN
Goed dat er fruit inzit, maar vlees en kaas is echt niet gezond. Heb dus nee gestemd.
Dessert in een restaurant, toetje thuis.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk is het je goed recht als ouder om je kind vegetarisch of veganistisch te laten eten en dat is in de meeste gevallen een prima gezonde eetstijl, maar in vlees en kaas zitten toch ook gewoon voedingsstoffen die je nodig hebt? Mits je er niet te veel van eet, passen vlees en kaas mijns inziens daarom ook best in een gezond voedingspatroon. Ik heb het dan niet over de impact op het milieu of dierenwelzijn.
Ik heb eigenlijk niet echt de mogelijkheid om fatsoenlijk te scheiden. Ik moet alles in een zak proppen en in een ondergrondse container dumpen.
Huh maar dan kun je alsnog wel papier, glas e.d. scheiden toch? Je hoeft niet alles in die zak te stoppen.
Glas scheid ik natuurlijk wel, en het meeste plastic, maar bijv. groente en fruit niet.