Stel hier je persoonlijke vraag #2

werk jij in het weekend?
bijbaan, vaste baan, maakt niet uit

• ja
  • nee

0 stemmers

Ben je deze zomer op vakantie geweest? (of ga je nog 1 deze weken)

• Ja 1x keer
  • Ja meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

Er zit sowieso geen slot op de badkamer en het toilet dus als er iemand inbreekt ben ik de sjaak

1 like

Telt terugverhuizen naar hetzelfde adres mee? Dus bijv. van ouders>tijdelijke kamer>ouders, vind je dat 1x of 2x?

Nee hoor, dit is niet waar. Er zijn risicogroepen (ouderen, mensen met een donkere huid, gesluierde vrouwen) waar het vaak voorkomt, maar het is niet heel gebruikelijk om deficiëntie te hebben.

Er zijn mensen die graag willen dat zij 100% doen en de ander 0%? Why?!

Misschien omdat ze het leuk vinden om de ander te verzorgen of echt totaal geen vertrouwen hebben in het kunnen van de partner ofzo? Ik zou er zelf niet aan moeten denken, maar heb bijv een Collega die zegt dat ze graag schoonmaakt voor haar vriend bij hem thuis.

Ik vind dit trouwens een vet leuk topic, lekker stemmen op al die polls

1 like

Smaken verschillen toch. Zelfs Rob Geus heeft fans.

10 likes

WIE DAN?!

3 likes

Ik las het in een blaadje bij de kapper, niemand die IK ken.

11 likes

Pfieuw

3 likes

Brr dat zou ik alleen al weigeren omdat het zo’n traditionele niet-feministische rolverdeling is, om nog niet te spreken over hoe saai schoonmaken is.

Oké dit was serieus nog niet in me opgekomen dat dit mogelijk is. Doe mij zo’n partner!

@anon69899736, als je partner zijn/haar salaris dan deelt, dan wel ja

1 like

Morgen is het eindelijk weer redelijk mooi weer. Zou je een rokje of jurkje (zonder panty) aandoen naar de uni/hogeschool?

• Nee, dat is ongepast
  • Ja, gewoon doen

0 stemmers

heb jij instagram

• ja
  • nee

0 stemmers

snapchat

• ja
  • nee

0 stemmers

de facebook app

• nee
  • ja

0 stemmers

de linkedin app

• ja
  • nee

0 stemmers

Mijn badkamer heeft om onduidelijke redenen geen deur, dus ook niks om dicht te doen

2 likes

Omdat ik verhuisd ben en niemand in de stad ken lijkt het me slim/leuk om leeftijdsgenoten te leren kennen. En omdat ik zelf uitgaan heel erg leuk vind zit ik daaraan te denken, maar alleen gaan is toch wel echt een drempel, dus bij deze:
Ben je wel eens alleen naar de kroeg/discotheek/bar geweest?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, eenmalig
  • Nee, zou het wel willen maar ik durf niet zo goed
  • Nee, geen behoefte aan

0 stemmers

Voor degene die dat wel eens gedaan hebben, hoe hebben jullie dat aangepakt?

N.a.v. het beutyblogtopic: hoeveel drink jij gemiddeld per week?

• ik drink niet
  • 1 glas per week
  • 2-3 glazen per week
  • 4-7 glazen per week
  • 7-10 glazen per week
  • Ik heb een abonnement bij Gall en Gall

0 stemmers

Ik drink do vrij en za meestal veel en de rest van de week niet dus dan gaat het alsnog best snel

1 like

Ik drink echt een keer in de zoveel maanden wat, dus heb nu maar op ik drink niet gestemd want dat komt dichter in de buurt dan een glas per week.

13 likes