Stel hier je persoonlijke vraag #2

Misschien omdat ze het leuk vinden om de ander te verzorgen of echt totaal geen vertrouwen hebben in het kunnen van de partner ofzo? Ik zou er zelf niet aan moeten denken, maar heb bijv een Collega die zegt dat ze graag schoonmaakt voor haar vriend bij hem thuis.

Ik vind dit trouwens een vet leuk topic, lekker stemmen op al die polls

1 like

Smaken verschillen toch. Zelfs Rob Geus heeft fans.

10 likes

WIE DAN?!

3 likes

Ik las het in een blaadje bij de kapper, niemand die IK ken.

11 likes

Pfieuw

3 likes

Brr dat zou ik alleen al weigeren omdat het zo’n traditionele niet-feministische rolverdeling is, om nog niet te spreken over hoe saai schoonmaken is.

Oké dit was serieus nog niet in me opgekomen dat dit mogelijk is. Doe mij zo’n partner!

@anon69899736, als je partner zijn/haar salaris dan deelt, dan wel ja

1 like

Morgen is het eindelijk weer redelijk mooi weer. Zou je een rokje of jurkje (zonder panty) aandoen naar de uni/hogeschool?

• Nee, dat is ongepast
  • Ja, gewoon doen

0 stemmers

heb jij instagram

• ja
  • nee

0 stemmers

snapchat

• ja
  • nee

0 stemmers

de facebook app

• nee
  • ja

0 stemmers

de linkedin app

• ja
  • nee

0 stemmers

Mijn badkamer heeft om onduidelijke redenen geen deur, dus ook niks om dicht te doen

2 likes

Omdat ik verhuisd ben en niemand in de stad ken lijkt het me slim/leuk om leeftijdsgenoten te leren kennen. En omdat ik zelf uitgaan heel erg leuk vind zit ik daaraan te denken, maar alleen gaan is toch wel echt een drempel, dus bij deze:
Ben je wel eens alleen naar de kroeg/discotheek/bar geweest?

• Ja, meerdere keren
  • Ja, eenmalig
  • Nee, zou het wel willen maar ik durf niet zo goed
  • Nee, geen behoefte aan

0 stemmers

Voor degene die dat wel eens gedaan hebben, hoe hebben jullie dat aangepakt?

N.a.v. het beutyblogtopic: hoeveel drink jij gemiddeld per week?

• ik drink niet
  • 1 glas per week
  • 2-3 glazen per week
  • 4-7 glazen per week
  • 7-10 glazen per week
  • Ik heb een abonnement bij Gall en Gall

0 stemmers

Ik drink do vrij en za meestal veel en de rest van de week niet dus dan gaat het alsnog best snel

1 like

Ik drink echt een keer in de zoveel maanden wat, dus heb nu maar op ik drink niet gestemd want dat komt dichter in de buurt dan een glas per week.

13 likes

Ik werk part-time in de horeca en daar doen we ‘s avonds na werk bijna altijd wel een borrel (1-2 glazen). Als ik uit ga drink ik gemiddeld 4-5 drankjes en dat is meestal 1 keer in de week, soms twee. Thuis drink ik gemiddeld eens in de twee weken een glas wijn. Ik kom meestal wel aan meer dan 8 glazen per week en dat zie ik ook totaal niet als problematisch eigenlijk?

Bij mij in de familie is drinken ook heel normaal. En op mijn werk dus ook. Ik merk dat ik er echt verbaasd van op kijk als iemand niet drinkt, eigenlijk.

2 likes

Ik ben een paar keer alleen uitgeweest/naar een festival, vond het heel chill. Ik heb eerlijk gezegd wel een paar drankjes nodig om los te komen… maar dat heb ik sowieso wel, ook als ik niet in mijn eentje ga. Als ik er eenmaal in zit: gewoon lekker dansen de hele tijd. Moet wel zeggen dat ik dan geen aanspraak heb, dus voor mij is het niet een manier om mensen te leren kennen.
Maar als ik jou was zou ik het gewoon doen! En als je het niets vindt ga je weer naar huis.

1 like

Ik zit hier een beetje mee op dit moment dus daarom de vraag: vind jij flirten terwijl je een relatie hebt oké/toegestaan? Flirten als in: oogcontact, elkaar in een groep vaker opzoeken dan gemiddeld, opmerkingen die soms op het randje zijn. Geen fysiek contact o.i.d.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind in het algemeen een beetje flirterig doen (dus oogcontact en opmerkingen) niet erg, maar de nadruk er heel erg op gaan leggen bij 1 persoon (dus meer contact zoeken dan gemiddeld) wel.

18 likes

JA!!

1 like

Zou toch raar zijn als je dit geen vreemdgaan vindt, maar zoenen bijv wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes