Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik werk part-time in de horeca en daar doen we ‘s avonds na werk bijna altijd wel een borrel (1-2 glazen). Als ik uit ga drink ik gemiddeld 4-5 drankjes en dat is meestal 1 keer in de week, soms twee. Thuis drink ik gemiddeld eens in de twee weken een glas wijn. Ik kom meestal wel aan meer dan 8 glazen per week en dat zie ik ook totaal niet als problematisch eigenlijk?

Bij mij in de familie is drinken ook heel normaal. En op mijn werk dus ook. Ik merk dat ik er echt verbaasd van op kijk als iemand niet drinkt, eigenlijk.

2 likes

Ik ben een paar keer alleen uitgeweest/naar een festival, vond het heel chill. Ik heb eerlijk gezegd wel een paar drankjes nodig om los te komen… maar dat heb ik sowieso wel, ook als ik niet in mijn eentje ga. Als ik er eenmaal in zit: gewoon lekker dansen de hele tijd. Moet wel zeggen dat ik dan geen aanspraak heb, dus voor mij is het niet een manier om mensen te leren kennen.
Maar als ik jou was zou ik het gewoon doen! En als je het niets vindt ga je weer naar huis.

1 like

Ik zit hier een beetje mee op dit moment dus daarom de vraag: vind jij flirten terwijl je een relatie hebt oké/toegestaan? Flirten als in: oogcontact, elkaar in een groep vaker opzoeken dan gemiddeld, opmerkingen die soms op het randje zijn. Geen fysiek contact o.i.d.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind in het algemeen een beetje flirterig doen (dus oogcontact en opmerkingen) niet erg, maar de nadruk er heel erg op gaan leggen bij 1 persoon (dus meer contact zoeken dan gemiddeld) wel.

18 likes

JA!!

1 like

Zou toch raar zijn als je dit geen vreemdgaan vindt, maar zoenen bijv wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Je zegt ‘al’, alsof dit een twijfelgeval of een hele milde vorm van vreemdgaan zou zijn? Zoals je het omschrijft is het gepland en gaat het best ver (seks) dus ja sowieso vreemdgaan, tenzij er afgesproken zou zijn dat dit mag binnen een relatie

13 likes

Ik vraag me eerder af wie dit geen vreemdgaan zou vinden, als je iemand met voorbedachte rade toegang verleent tot je huis om daar vervolgens seksuele handelingen uit te voeren?

27 likes

Ik ben in de war door het woordje ‘al’

25 likes

Ik geloof dat ik op mijn 25e iemand van 35 een man of een vrouw had genoemd. Maar nu ik zelf 31 bent, vind ik iedereen tot de 38 ofzo nog steeds wel een jongen of een meisje. En waarschijnlijk als ik 50 ben, noem ik iedereen tot de 55 nog steeds jongen of meisje :joy:

8 likes

Eigenlijk alles van dit vind ik oké binnen een relatie, behalve een focus op 1 persoon zoals al eerder genoemd werd. De andere dingen heb ik trouwens wel expliciet met mijn vriend besproken en daarvan zijn we samen tot de conclusie gekomen dat we dat oké vinden van elkaar. Maar dat heeft voor ons meer betrekking op mensen die je tegenkomt tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. Persoonlijk zou ik het wat ‘enger’ vinden met iemand die ik regelmatig zie omdat ik dan bang zou zijn dat het heel makkelijk steeds een stapje verder zou kunnen gaan.

1 like

Anoniem.

1. Heb jij bij jouw bank de optie aan staan dat je rood kan staan?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1. Zo ja; maak je hier gebruik van?
  • Ja, elke maand
  • Nee, nooit
  • Soms, als ik anders écht niet uitkom

0 stemmers

Haha ja ik raak steeds verwarder hier.

4 likes

Dit doet me denken aan mijn moeder die iedere vrouw van haar leeftijd (50) of jonger een meisje noemt. Als ze dan zegt “zie je net dat meisje met die mooie jurk” dan ben ik heel lang aan het zoeken naar iemand onder de 25 maar dan bedoelt ze dus het meisje van 48 hahha

16 likes

Van vers brood vind ik die echt het lekkerst van het brood, eet ik als eerste.

6 likes

Heb jij je winterdekbed er op?

• Nee, de zon schijnt nog, ben je gek ofzo?
  • Nee, ik heb geen winterdekbed
  • Ja, ik heb altijd winterdekbed
  • Ja, ik doe mijn winterdekbed erop zodra de r in de maand zit
  • Ja, maar daar heb ik nu spijt van want de herfst zet maar niet door
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

Ik vind je niet gek, maar mijn huis is zo goed geisoleerd dat het zomerdekbed nog te warm is. Zelfs als het vriest en ik het raam open heb is het winterdekbed (zomer+herfst dons) nog te warm.
Ik slaap nu onder twee dunne dekentjes.

Ben nieuwsgierig, poll is anoniem. Heb je wel eens anaal seks gehad?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil ik nog wel een keer

0 stemmers

Hahaha jij bent echt helemaal in de wolken ervan vandaag of niet? Leuk om te lezen haha.

3 likes

Ben gewoon nieuwsgierig haha, valt mee hoor. Ik vind het nog steeds beetje onwerkelijk ofzo.