Ben nieuwsgierig, poll is anoniem. Heb je wel eens anaal seks gehad?
- Ja
- Nee
- Nee maar wil ik nog wel een keer
0 stemmers
Ben nieuwsgierig, poll is anoniem. Heb je wel eens anaal seks gehad?
0 stemmers
Hahaha jij bent echt helemaal in de wolken ervan vandaag of niet? Leuk om te lezen haha.
Ben gewoon nieuwsgierig haha, valt mee hoor. Ik vind het nog steeds beetje onwerkelijk ofzo.
Snap ik wel!
Ik ben ook iemand dat als ik iets doe ofzo dan vraag ik mij ineens af hoe anderen erover denken hier of hoe ze dat doen haha, had ik met dit ook.
Ik heb het liefst een koude kamer met een dikke deken, ik vind het gevoel van een knuffeldeken heerlijk. Ik slaap ook het hele jaar door met het raam open. Maar t is nu net iets te warm voor een dikke deken eigenlijk
Stel je moeder ligt in een verzorgingstehuis de komende weken/maanden om te revalideren, voor haar been allemaal niks ernstigs ofzo en het is ongeveer 15 min. heen fietsen. Hoe vaak zouden jullie langs gaan?
0 stemmers
Ik ga nu om de dag heen namelijk maar vraag mij af wat anderen zouden doen. Straks voel ik mij vet lullig als iedereen elke dag zegt haha.
Ik delete mn berichtje wel ff, mocht je die van jou willen deleten. Scheelt verwarring.
Ik ook! Ik verlang ernaar weer lekker onders dons te liggen.
Heb je weleens 112 gebeld?
0 stemmers
haha @anon98052296 (volgens mij zei jij dit een keer) hier heb ik ook: ik vul nee in, maar ik ben bang dat ik het nu op me heb afgeroepen ofzo en dat ik volgende week 112 moet bellen voor iets ernstigs.
nu al spijt van mijn vote
Haha heel hard afkloppen
Ja een paar meiden zeiden dat van de week inderdaad! Ik vind het soms eng om op polls te stemmen hahaha.
Zou er vanaf hangen wie er verder langs zou komen denk ik. Stel dat mân vader en mijn hypothetische zus ook op bezoek zouden gaan dan zou ik gewoon afwisselend met hen gaan en dan zou je als je wil dat er elke dag iemand komt op ongeveer twee keer per week uitkomen, maar als ik de enige was die zou komen zou ik vaker gaan dan dat.
Ligt er een beetje aan wie er nog meer op bezoek komen. Als ik de enige was en er verder niemand anders kwam zou ik elke dag langskomen als ik er niet speciaal vrij voor moest vragen van werk.
En anders zou ik het zo met anderen verdelen dat er toch wel elke dag iemand langskomt. Het ligt er ook maar aan of maanden, 2 maanden is of 6 maanden bijvoorbeeld. Hoe langer ze er ligt hoe minder frequent ik langs zou komen.
Dit klopt ook niet wat je zegt. Dieren maken van nature b12 aan in hun darmen en dit zit dan ook in hun vlees. Dit hoeft niet toegevoegd te worden. Ook mensen maken b12 aan in hun darmen, maar wij nemen dit helaas niet op.
Er zijn inderdaad mensen die geen b12 opnemen uit voeding (ook niet uit supplementen overigens), maar dit is een genetische afwijking en zeker niet âvaak bij vleesetersâ het geval, zoals je stelt.
Vitamine D gebrek komt voor, zoals ik al eerder zei, maar dat âheel Nederland zoân beetjeâ een gebrek heeft is ook niet waar.
Ik eet voor een groot gedeelte vegan en ik ben helemaal pro, maar ik vind het wel jammer als er dingen worden geroepen die gewoon onjuist zijn.
Feit blijft dat vitamine D en B12 te weinig uit plantaardige voeding gehaald kunnen worden. Gelukkig voegen producenten het inderdaad toe, dus het vegan leven is een stuk makkelijker geworden mits je deze producten genoeg eet.
Jaaaa dat vind ik ook
Als je in een appartementje woont, wat staat er in jouw keuken?
0 stemmers
Ik moet een woning afwijzen of accepteren maar heb amper ruimte om het kooktoestel, koelkast en wasmachine kwijt te kunnen dus ben heel erg aan het twijfelenâŠ
Bij mij eigenlijk niets van dat? Heb een apaprtementje van 45 vierkante meter met woonkamer, keuken en eethoek in 1 ruimte. Gasfornuis + oven + koelkast zitten ingebouwd en voor de wasmachine heb ik een inbouw kast, daar staat mijn wasmachine in en dan droger er bovenop. Geen idee of je hier iets aan hebt maar misschien kom je zo wel tot nieuwe ideeen ofzo haha.
ik heb mijn seizoenendekbed dat uit twee delen bestaat altijd in 2 losse overtrekken zodat ik kan stapelen als het nodig is en evan me af kan gooien als het te warm is