Stel hier je persoonlijke vraag #2

Welke stelling past het beste bij jou?

• Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
  • Comfort boven beauty

0 stemmers

Ik ga altijd douchen en dan iets anders aan, heerlijk vind ik dat

2 likes

anoniem

hoe denk jij eerder?

• glas halfvol
  • glas halfleeg

0 stemmers

ze noemen mij een pessimist, ik noem mijzelf liever een realist

40 likes

Verrek. Weer wat geleerd vandaag.

Wat betreft de cuisine vraag; ik heb meerdere landen/werelddelen bewust niet opgeschreven omdat ik bijna nooit hoor van mensen dat dat hun favo is (denk aan bijvoorbeeld Rusland, Scandinavisch, Baltische staten en dus ook zo goed als het hele Afrikaanse continent). Let’s be honest, ik heb geen idee wat ze graag eten in Ivoorkust, Tanzania of NamibiĂ«. Indien iemand mij hierin wil voorlichten hoor ik dat graag haha. De vraag waarom ik dan wel de Engelse keuken en Nederlandse keuken erin heb gezet, blijft een valide vraag en daar heb ik geen antwoord op :joy:

3 likes

jep hier nog een

1 like

Wie maakt de lekkerste gehaktbal (vega(n) mag ook)?

• Je moeder of vader
  • Je oma of opa
  • Jijzelf
  • De supermarkt
  • Niemand
  • Ik heb liever een gehaktstaaf

0 stemmers

Ik had geen idee dat corrigerende kleding zo populair was! Wanneer dragen jullie dat bijvoorbeeld? Onder strakke jurkjes bij feestjes of zo, of juist elke dag?

Ik bij strakke jurken! Bijvoorbeeld in mijn galajurk, dan zit alles net even wat strakker ingesnoerd en ben ik een stuk zekerder van mezelf. Maar ik draag die spanx maximaal 2-3 keer per jaar denk ik.

2 likes

:raised_hands:t2:

1 like

Telt bh met 1 vulling ook :sweat_smile::laughing:

Oke dan telt ie niet :sunglasses: want ik doe niet aan vulling :joy:

3 likes

Misschien lees ik het verkeerd hoor,
Maar hier benadrukt @Dombo toch juist dat een vegan dieet niet ongezond is?

3 likes

Broeken met een dunne stof waar je anders van die onderbroeklijnen bij ziet. Ik weiger strings te dragen, vieze dingen.

6 likes

Schoonmoeder !! Love haar gehaktballen, probeer ze al bijna 6 jaar na te maken, maar zo lekker als die vam haar worden ze niet.

Weet jij wat randje fietsen is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Antwoord

Even van forum.scholieren gepikt voor de nostalgie:
“Het is namelijk haar uitdrukking voor het met jezelf doen tot je het begin van het orgasme voelt (de kriebels/tintelingen), maar dan op tijd stoppen voordat de samentrekkingen beginnen. Als je het goed kan timen, dan kan je eigenlijk ‘surfen’ op het orgasmegevoel. Het is kei-moeilijk, want voor je 't weet ben je te ver gegaan en krijg je de samentrekkingen (en is het dus afgelopen met het orgasme).”

3 likes

Eerst ff de hele discussie lezen

1 like

De ex-werknemer klinkt niet echt ambitieus als hij alleen maar daar wil komen werken vanwege scheiding privé/werk.

Had ik gedaan, maar van deze vorm van quoten krijg ik blijkbaar kortsluiting

1 like

Ik denk dat het ook voor een belangrijk deel afhangt hoe tevreden de werkgever was over deze oud-werknemer. Als hij altijd goed zijn werk deed en ze het jammer vonden dat hij wegging, dan grotere kans dat ze hem weer een kans geven omdat ze weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.