Stel hier je persoonlijke vraag #2

Behalve bij wijn/drank want dan mag 't glas wel gevuld blijven :slight_smile:

1 like

Als je sport kijkt, beïnvloeden de lichamen van atleten je dan?

• Ja, ik zie dat als een #goal
  • Nee, ik ben tevreden met m’n eigen lichaam
  • Ik vind het wel interessant maar streef er zelf niet naar
  • Ik kijk uberhaupt geen sport

0 stemmers

Het ligt er een beetje aan welke sport/welke atleet, soms denk ik van ohhh zo mooi! Maar sommige lichamen zou ik echt niet ambiëren.

Ik kijk alleen voor de sport zelf. Echt nog geen seconde stil gestaan bij al die lichamen.

9 likes

Ik ben opnieuw aangenomen door mijn werkgever nadat ik zelf ontslag had genomen, maar heb hier toch voor de nieuwe sollicitant gekozen. De reden van ontslag is nl. erg belangrijk en verveling lijkt mij niet iets dat plots verdwijnt als je een kind krijgt. Ik denk dat het weer een kwestie van tijd zou zijn voor de ex-werknemer opnieuw vertrekt (hoewel ik om een andere reden ontslag heb genomen, heeft m’n werkgever trouwens onrechtstreeks ook wel die vrees geuit, maar stukken minder dan ikzelf had verwacht).

1 like

Vind jij het oké om geld voor te schieten?

• ja
  • ligt aan het bedrag
  • liever niet
  • nee, doe dat never everrr

0 stemmers

Ligt eraan aan wie. Mijn vriend, ouders en broertje sowieso. Vrienden niet zo snel omdat ik weet hoe ze met geld omgaan :joy:

2 likes

Stelling: stufi gebruiken voor andere zaken dan studie. In dit geval meerdere cursussen van €500 per stuk:

• Doen, je leert veel van die cursussen en terug betalen kan altijd.
  • Niet doen, dan maar geen cursus.

0 stemmers

image

:nerd_face:

1 like

Ligt heel erg aan de persoon bij mij ook!

1 like

Is dit raar?
Ik gebruikte stufi ook om te ‘leven’ incl shoppen etc.

16 likes

Ik ook hoor… :sweat_smile:

1 like

Ik heb 1 jaar rond gereisd. En daarna keerde ik dus terug naar huis en zocht ik terug een job.

1 like

Ik heb daarvoor gekozen, omdat ik zelf manager ben die voor deze keuze stond en erg blij ben dat ik de ex werknemer inderdaad heb aangenomen.
Toevallig exact zelfde situatie als hier beschreven wordt.

2 likes

Nu in het goede topic.
Hoe vaak verschoon je je bed?

• Elke dag
  • Elke week
  • Elke twee weken
  • Elke drie weken
  • Elke maand
  • Elke twee maanden
  • Elk kwartaal
  • Elk half jaar
  • Nooit
  • Ik heb geen bed maar wil wel stemmen

0 stemmers

Verschilt. In de winter vaak 1x in de maand haha en in de zomer vaker. Ligt er beetje aan. Hoeslaken wel vaker want seks. :rofl:

1 like

Op wat voor forums/sites kijken jullie nog meer vaak? Helaas geen poll voor deze vraag haha

1 like

Naar welke stad zal ik binnenkort op citytrip gaan?

• Londen
  • Parijs
  • Stockholm
  • Kopenhagen
  • Wenen
  • Poppel

0 stemmers

Zou helemaal leip worden als er een beetje vuil op zulke dure schoenen terecht komt. Dus nee haha.

4 likes

Wat voor schoenen zijn het? Als je het geld ervoor hebt en als je ze vaak gaat dragen moet je het gewoon doen. Mijn zusje heeft ook laatst dure schoenen gekocht omdat ze niet kon stoppen met denken aan ze.