Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oh, ik hecht totaal geen waarde aan whatsapp-emoticons, en tot voor kort wist ik niet eens dat er verschillende huidskleuren bestaan (binnen de emoticons)… dus ik gebruik standaard geel.

1 like

Is jullie kleding seizoensgebonden en bergen jullie je kleding na elk seizoen op om ruimte te maken voor een nieuw seizoen?

• Ja, ik berg mijn kleding na elk seizoen op om plaats te maken voor een nieuw seizoen
  • Nee, ik draag al mijn kleding het hele jaar door
  • Ik draag niet al m’n kleding het hele jaar door maar ik heb niet zoveel kleding dat ik alles moet opbergen. Alles past gewoon in mijn kast.

0 stemmers

Decoreren jullie je huis seizoensgebonden? Dus in de herfst een herfstthema met kastanjes en geurkaarsen en in de lente een thema met kuikentjes en eieren (ik noem maar wat) en zo?

• Nee joh ben je gek? Ik hoef al die troep niet
  • Ja! Is toch leuk?

0 stemmers

Draag jij echt al je kleding het hele jaar door? Rokjes, jurkjes etc? Geen echte zomerkleding?

Ja ik vond dit een lastige, vandaar die andere optie erbij. Maar 90% wel ja. Er zijn een paar zomerjurkjes die ik niet mooi vind met een panty maar de rest wel. En ik heb geen shorts, jumpsuits e.d. Oh en vesten draag ik ook niet in de zomer. Misschien toch maar die andere stemmen dan :joy:

1 like

Dit kun je toch prima hele jaar dragen? :sweat_smile: Maar goed ik vind sowieso dat je met -10 prima in een rokje met panty kan lopen haha.

7 likes

Hmm alleen pasen/kerst eigenlijk dus eerder feestdaggebonden

3 likes

Ja precies, daarom twijfelde ik ook zo :grinning:

Het kan vast. Of het mooi staat, is een tweede :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik hoor weer een heleboel mensen die de griep hebben, inclusief ikzelf. Zijn veel mensen ziek in jouw omgeving?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

oh wat fantastisch, ik smelt :heart_eyes:

1 like

Ik doe dat wel maar mn kerstdorp van vorig jaar staat er nog steeds, haha

7 likes

Nouja, ik doe niet echt seizoensgebonden maar wel feestgebonden. Maar dan alleen de feesten die ik leuk vind. Dus Halloween en kerst :joy:

Heb jij een dagboek?

• Ja
  • Nee
  • Alleen vroeger
  • Ik heb het niet maar denk erover om een dagboek bij te houden
  • Anders;

0 stemmers

Als je op het toilet zit en kan kiezen tussen toiletpapier van Page met hondjes en een merkloze variant, wat kies je dan?

• Die andere, want ik vind het zielig om mijn bips aan hondjes af te vegen.
  • Die van Page,want dan weet ik tenminste zeker dat ik geen schuurpapier in mijn handen heb of vieze vingers.

0 stemmers

Ik vind het er ook niet zoveel toe doen dat je een vriend hebt. Je wil gewoon niets met hem drinken, omdat je hem niet moet. Klaar. Als je je vriend wel vermeldt, krijg je misschien iedere week de vraag of het al uit is. Rot op, laat me met rust.

4 likes

Ik vind page echt kutpapier

16 likes

Tussen de middag warm eten en 's avonds gewoon brood eten ofzo (of iets anders wat niet warm is)…

• Doe ik nooit
  • Doe ik soms
  • Doe ik regelmatig
  • Doe ik vaak
  • Doe ik altijd

0 stemmers

Welke krant lees je?

• Ik lees geen krant
  • Een regionale krant
  • NRC Handelsblad
  • NRC next
  • Volkskrant
  • De Telegraaf
  • Algemeen Dagblad
  • Trouw
  • Financieel Dagblad
  • Nederlands Dagblad
  • Reformatorisch Dagblad
  • Metro

0 stemmers

Wat is krant eigenlijk een raar woord

5 likes

Volkskrant af en toe maar ik heb ook Blendle dus ik lees eigenlijk meerdere stukken krant maar bijna nooit een hele.