Maar dat hoeft niet aan henzelf te liggen toch. Ze kunnen heel leuk zijn, maar alleen maar niet-leukerds leren kennen. Ik ben 31 en ben ook nog maar 1x verliefd geweest in mijn hele leven. Een ander wordt weer heel snel verliefd, tja dan is het een stuk makkelijker.
Wat zal ik bestellen vanavond?
- Chinees
- Sushi
- Gyros met patat
0 stemmers
Nee precies, het ligt juist niet aan hen maar ik vind het lot dan gewoon zo lullig.
Hebben jullie iemand in je omgeving gehad die er grotere problemen mee leekt te hebben dat je single bent dan jijzelf en dat die persoon je ook ging proberen te koppelen aan iemand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij toen tegen je zin met iemand gaan daten (omdat je die vriend(in) niet wilde teleurstellen)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Corduroy
- Ribfluweel
0 stemmers
Ik zou zelf wel verdrietig zijn als ik op mn 25e nog steeds geen vriend heb (gehad) maar voor andere mensen vind ik het niet raar en zeg ik jusit âLekker toch!! Lekker doen wat je wilt!!â
Waarom is voor jezelf altijd alles anders dan dat het voor een ander is? (Snappen jullie dit?)
âFloerâ!
(Velours dus, op zân Antwerps (?))
Ik heb 1x gedate met een jongen, omdat iedereen zij dat ik het âgewoonâ moest doen. Het was verschrikkelijk hahah. Ik was toen nog wel wat jonger, is ongeveer 6/7 jaar geleden. Geen haar op mijn hoofd die daar nu nog over na zou denken haha.
Hebben jullie verschillende âstemmenâ? Praat je bijvoorbeeld anders als je telefoneert, werkt, of met mensen bent die niet uit dezelfde regio komen als jijzelf?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En doe je dat dan bewust of onbewust?
- Bewust
- Onbewust
0 stemmers
Ja als ik werk (aan de telefoon) is mijn stem volgens mij echt 5 octaven hoger haha, en als ik met vrienden praat weer lager.
@Woodkid Oh echt? Ik heb juist meer dat ik heel hoog praat als ik enthousiast ben (en met vrienden) en juist lager in serieuze situaties, haha.
@Truitje Herken ik van mijn moeder, die heeft ook een âjuffenstemâ en een normale stem!
Hahahaha ja dit! Er zijn ook van die memes over klantenservicemedewerkers hun werkstem en echte stem, feest der herkenning altijd in de groepsapp met collegaâs
Ik praat tegen mân vriend soms zoals ik tegen mijn kat praat. Met een vrij hoge kinderlijke stem. Vindt hij niet leuk (mijn vriend), maar het gebeurt automatisch. Ook heb ik een erge telefoonstem.
Ja ik snap wel wat je bedoelt, maar mijn âdienstverlenendeâ stem is gewoon hoger dan hoe ik normaal praat! Ik weet ook niet waarom, heeft niet iedereen zoân telefoonstem? Het is niet alsof ik met vrienden opeens super laag praat maar wel lager dan dat
Edit: zoiets dus
Haha love deze functie
Ja ik heb wel echt zoân customerâs voice (werk in een winkel), die is gewoon veel hoger dan mijn normale stem. Als ik erop ga letten vind ik dat wel raar en probeer ik het aan te passen, maar het gebeurt daarna toch weer onbewust.
Was jij een moeilijke puber?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was echt een vervelend kreng volgens mij. Ik wilde nooit wat en zei overal nee op
Ik was moeilijk en dwars ja naar dat werd voor een groot deel door mijn ouders veroorzaakt. Ben je dan nog steeds een moeilijke puber?
Nee dat zie ik niet als moeilijk. Ik doel vooral op het vele ruzie maken (vaak om niks), grenzen opzoeken, recalcitrant zijn, etc. Ik was zelf super makkelijk maar ik ken ook genoeg mensen bij wie de ouders echt met hun handen in het haar zaten.
Dacht je dat destijds zo, of lag de oorzaak objectief gezien ook echt bij hen?
Kan me overigens ook voorstellen dat pubers zich gaan afzetten mede door het gedrag of de keuzes van hun ouders (denk aan een scheiding).