Stel hier je persoonlijke vraag #2

Na 10 jaar weet ik nog steeds niet het antwoord daarop. Verbaas me dat ik nog niet door m’n wang heen ben gekauwd.

2 likes

Ik heb ook een keer met volle overtuiging keihard op m’n eigen duim gebeten. Ik geloof dat m’n moeder me nog nooit zo hard heeft uitgelachen.

2 likes

Is het misschien een idee om het geluid op te nemen? Dit dan aan de buurvrouw te laten horen, zodat ze misschien eens door krijgt hoeveel overlast jij er van hebt? En dan misschien ook met oplossingen komen, om het geblaf tegen te gaan/ te verminderen? Blafband inderdaad bijvoorbeeld. Mocht ze daar niet goed op reageren, heb je in ieder geval concreet bewijs van de overlast op verdere stappen mee te ondernemen. Succes!!

Ik zou uit zelfbescherming nooit een airfryer of
Frituur nemen want ik ben verslaafd aan miniloempias en als ik daar echt batches van kan bakken inhaleer ik die regelrecht uit de frituurmand. Ik zou niks anders meer eten.

18 likes

Wat zeg jij als je weggaat?

• Doei
  • Hoi
  • Later
  • Houdoe
  • Bye

0 stemmers

Doei, maar aan de telefoon met m’n moeder hoi, en dat terwijl ik me vroeger ZO HARD geërgerd heb als mijn moeder Hoi zei bij het ophangen van de telefoon. En nu doe ik het zelf ;p

2 likes

Ja ik hoorde mijzelf vandaag ook opeens “hoi he!” zeggen, terwijl ik dit eigenlijk echt raar vind haha. Geifluenced door de mensen om ons heen.

4 likes

Haijeee

7 likes

Blijkbaar zei ik een paar jaar geleden altijd ‘doei doei!’. Had dit nooit door tot m’n manager kwam vragen of ik misschien voortaan geen ‘doei doei’ meer wilde zeggen. :roll_eyes:

30 likes

Want die tweede doei was ongepast ofzo? :roll_eyes:

9 likes

Adieje :sunglasses:

2 likes

Ik hoef geen airfryer en ken ook niemand die er een zou willen, dus ik geef het weg als moraalridder xD

3 likes

Doeg en tot ziens :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ook, maar meer op een ironische manier haha.

Wij hebben dit een keer gehad met een e-reader. Gewoon gehouden en nooit iets over gehoord. Sorry not sorry Bol.

En airfryers zijn top!

3 likes

Salut(tjes)

2 likes

Ben ik de enige hier die haar vingers (in mijn geval mijn duimen) kapot bijt? Ik kan niet tegen losse velletjes en naja het ziet er niet echt beter uit nu.

• Ik heb dit ook
  • Ik heb dit niet
  • Ik heb dit een klein beetje

0 stemmers

Ik vind het echt ontzettend irritant! Maar ik heb nog nooit medestanders ontmoet hierin dus deze poll stelt me gerust

3 likes

Ja vreselijk, mijn handen zijn echt lelijk daardoor. Helemaal afgekloven.

Gefeliciteerd trouwens!

Zeker waar! Wordt nog wel een discussie met vriend denk ik, want dat was het ook al toen ik het van hele dag naar alleen avond wilde beperken