Jawel omg dit is was een van m’n favo liedjes
Als ik de baas zou zijn van het journaal. En welke ik nog weleens in mijn hoofd krijg is ochtendhumeur
Jaaa!
En ochtendhumeur is ook een favoriet
Ik word helemaal nostalgisch hiervan, heb nu KvK10 opstaan, en hierna ga ik door met 11 (de twee die ik het beste ken)!
Ik zit nu allemaal van die filmpjes te kijken van KvK eind jaren 80. Waren jullie ook zo lekker modieus als kind? ;p
- Ja man, lekker kek aangekleed door m’n moeder. Keihard lachen om de foto’s
- Nee
0 stemmers
Mag natuurlijk ook als kind van later, want eind jaren 80 bestond ik zelf ook nog niet.
Grootste voordeel van groep 3: ongegeneerd kinderen voor kinderen luisteren.
Vandaag gehoord:
Fitlala, okido, haaialarm en op een onbewoond eiland.
Als we in toetsopstelling gaan zitten (op n eilandje dus) zet ik op een onbewoond eiland op en daarna moeten ze klaar zitten
Ik had net soort-van-maar-niet-helemaal hetzelfde. Ik had megahonger maar moest eigenlijk eerst de badkamer en wc poetsen voor ik mocht eten. Mezelf toch maar van de bank gesleept, gepoetst en zit nu heerlijk zelfvoldaan te eten. Aanrader hoor
Deze is ook zo zielig!
Hallo waar is vuur en vlam?
- Kinderen voor kinderen
- Snotneuzen
0 stemmers
Oke, ik ga al…
Per 1 juli 2019 mag je je telefoon niet meer gebruiken op de fiets, doe jij dat nu wel eens?
- Ja, bellen
- Ja, appen
- Ja, Google maps
- Ja, spotify
- Ja, anders
- Nee
0 stemmers
Ik heb geen fiets
Hoewel ik echt extreem tegen je mobiel gebruiken in de auto ben, doe ik eigenlijk alles met mijn telefoon als ik aan het fietsen ben… Weet ook eigenlijk niet waarom. Maar als ik erover nadenk, misschien omdat je in de auto sneller ernstigere ongelukken kan veroorzaken? Maar dat is misschien een misconceptie.
ja met name ff snel kijken naar de route of een nieuw nummer opzetten doe ik echt ELKE rit wel denk ik
Fiets jij?
-
- Dagelijks
-
- Om de dag
-
- Paar keer per week
-
- 1 x per week
-
- Om de week
-
- Elke maand
-
- Minder dan 1x per maand
-
- Nooit
0 stemmers
Ik was het bestaan van dit liedje vergeten maar ik ken het!!!
Ik zou echt de sloot infietsen als ik mn telefoon ook maar aan zou raken
Mn fave kvk lied is die over een meisje dat stinkt en dat iemand dan zegt WEETJE WAT GA JIJ VANAVONF EENS IN BAD, dan zong ik altijd tegen Mn broer toen hij een stinkende tiener was. Mn vader zong vaak “ik ben toch zeker sinterklaas niet! Als de bankbiljetten groeien op mijn rug ben jij de eerste die het hoort kom dan maar eens terug SINTERKLAAS” en dan zong ik “Haha je vader ja je vader die is gek” en toen Mn moeder nog rookte zong ik altijd dat anti-rooklied tegen haar van “Als ze zegt: niet mee bemoeien, dan heeft ze pech, dat kan me niet boeien, Want het gaat toch zeker ook om mij, Daar gaat ze dan wel mooi aan voorbij” heel passiefagressief.
Nu klink het alsof ik opgroeide in een musical, maar ik zong alleen maar kvk en Kloontje het Reuzenkind
Misschien is/lijkt het minder gevaarlijk omdat wanneer je op je mobiel kijkt op de fiets, je nog steeds de weg ziet in je ooghoeken/onder je scherm zeg maar. Als je in de auto op je mobiel kijkt zie je om de telefoon heen alleen de binnenkant van de auto zeg maar.
Ik luister muziek/podcasts (met 1 oortje, de ander houd ik wel vrij), en bellen met oortje doe ik ook gewoon op de fiets. In de auto luister je toch ook muziek en mag je toch ook handsfree bellen (of praten met passagiers), dus daar zie ik het probleem niet echt. Google maps bekijk ik ook wel eens als ik de weg niet ken, maar dan stop ik meestal even, omdat ik bang ben dat ik anders verkeerd fiets.
Maar op dit moment fiets ik sowieso erg weinig want mn fiets is kaputt.