Ik krijg 7 dus echt niet weg, gebruik die echt alleen voor bananenbrood.
Het liefst eet ik ze tussen nummer 2 en 3, vanaf 4 laat ik ze al liggen voor m’n vriend.
In Amsterdam zijn vriendinnen altijd rond de 1200-1600 kwijt geweest (nieuwbouw best buiten de stad tot de pijp). Particuliere verhuur is er kennelijk ook erg streng met inkomenseisen
Zo fucking blij dat ik er niet woon hahaha
Zo heb ik het denk ik gekregen via het delen van glazen tijdens een vrijgezellenfeest. Ik was toen al getrouwd en deed geen andere dingen die het hadden kunnen opleveren. Ben sindsdien veel voorzichtiger. Niet alleen voor mezelf, maar ook omdat ik niet weet of ik nog besmettelijk ben na al die jaren. Wil het echt niet overdragen, was heel naar toen.
Haha ja ik vertelde gister aan m’n collega’s dat ik het echt no problemo vind om m’n tandenborstel uit te lenen aan een vriendin en iedereen zat zo van: OMG IEL!!
thanks! heel treffend. aaaaand weer wat tijd voorbij gevlogen
Dit is echt het werk van mijn smetvrees dus ik weet 100% dat dit niet reëel is en nergens op slaat, maar ik zit om die reden nooit aan mijn gezicht en ik vind het zo’n bizar idee dat zo’n stoornis zulke grote veranderingen kan veroorzaken. Een ander doet dat dus duizenden keren. Ik weet altijd precies wat ik heb aangeraakt (onbewust, hou dat niet expres bij) totdat ik mijn handen was. echt vermoeiend hoor haha
Op wat voor basisschool zat jij? (Of als je bent gewisseld: op wat voor basisschool zat jij het langst?)
- Christelijk
- Islamitisch
- Dalton
- Vrije school
- Montessori
- Openbare basisschool
- Anders
0 stemmers
Ik inderdaad ook gewoon openbare basisschool
Nou ja ik ben gewoon vergeten om ‘standaard’ school erbij te zetten hahaha.
Heb hem maar even aangepast (alle stemmen weg dus, sorry)
Lijk jij qua uiterlijk op één van je broers/zussen?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen broers/zussen
0 stemmers
Lijk jij qua innerlijk op één van je broers/zussen?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen broers/zussen
0 stemmers
Mijn broers lijken echt heftig op elkaar en ik ben daartussen het kind van de melkboer ;’’)
Ik zat op een christelijke (rk) basisschool omdat we daar naast woonden, maar ben ongelovig opgevoed, dus had echt een hekel aan dat bidden elke ochtend en middag.
Sommige mensen zien meteen dat we siblings zijn, anderen zeggen dat ik enkel op mijn broer / enkel op mijn zus lijk (terwijl zij twee wél op elkaar lijken), anderen zouden nooit geraden hebben dat we uit hetzelfde gezin kwamen Heel raar hoe dat werkt.
Jenaplan!
Dat kende ik nog niet! Hoe was dat? Als ik er zo over lees lijkt het me een fijn systeem!
Mijn broertje is twee jonger dan ik en we lijken echt niet op elkaar. Als ik ga stappen is mijn broertje er vaak ook en dan zoeken we elkaar altijd wel even op. Vaak komen er dan vrienden/kennissen van mijn broertje op hem af met de vraag of hij een nieuwe vriendin heeft. Als hij dan antwoordt dat ik zijn zus, reageert iedereen heel verbaasd.
Rooms-katholiek! Maar werd niet echt veel mee gedaan, ik was niet gelovig en volgens mij 80% van mijn klasgenoten ook niet.
Ook Jenaplan! Ben er erg over te spreken. Veel projecten, veel ruimte voor culturele en sociaal-emotionele vorming. En geen toetsen was ook fijn, want ik vind dat op basisschoolleeftijd onzin.
Oh nou nu zie je hoe niet gelovig ik ben opgevoed
Tot nu toe wel ja! En ik de enige montessorichick.