Stel hier je persoonlijke vraag #2

N.a.v. het antwoord dat je hierboven hebt gegeven, zou je liever hebben gehad dat je meer vinkjes had kunnen zetten?

• Ja, ik zou meer schijt willen hebben en vaker iets alleen willen ondernemen als ik niemand heb om mee te gaan
  • Nee want ik doe alles al alleen waar ik zin in heb
  • Nee, ik doe niet veel alleen maar ik vind het ook gewoon niet leuk om alleen te zijn
  • Anders

0 stemmers

Wow ik zit dit nu terug te lezen. Is ‘in je eentje’ eigenlijk wel normaal nederlands?

• Ja
  • Nee
  • Whatever

0 stemmers

1 like

Heb jij deze maand al kerstmuziek geluisterd?

• Ja, ik hou der van
  • Nee joh

0 stemmers

Wel al een soort van kerstfilm gekeken, haha.

4 likes

Je had inderdaad een los vak tekenen (TeHaTex = tekenen handvaardigheid en textiel iets?) en Kunst algemeen. Voor kunst was het eindexamen op een computer vgm maar mijn school bood alleen tekenen aan.
Ik had tekenen erbij genomen zodat ik mijn andere extra vak kon laten vallen als het te moeilijk werd. Nou na het tekenen examen dacht ik (en de andere 8 mensen uit mijn klas haha) dat we gezakt waren, dat was het moeilijkste examen uiteindelijk. Zo een slecht idee uiteindelijk

Latijn óf Grieks was verplicht (Gymnasium), maar ze noemden de tweede taal wel een éxtra ‘keuzevak’ dus geen idee. Heb ze allebei maar aangevinkt in de poll :nerd_face:

Wat vind je van Star Wars? :3 :heart:

• Geweldig
  • Kut
  • Geen mening

0 stemmers

• Harry Potter
  • Star Wars
  • Helemaal niks

0 stemmers

Dan vraag ik wel of een vriend van mij co-parent wil zijn omdat ie zelf moet adopteren. :blush:

1 like

Ik heb geen huisdier dus dat is makkelijk praten, maar vind dat toch de minst ingrijpende gebeurtenis denk ik, als in, die beïnvloedt je leven uiteindelijk het minst.

2 likes

Het klinkt nu ook wel net alsof zwanger worden en een kind krijgen een enorme ramp is (net als de andere opties). Terwijl dat voor veel mensen juist iets heel gelukkigs is :stuck_out_tongue:

5 likes

Neeeeeee mijn hond is familie.

4 likes

Ik kan niet zonder mijn huisdieren. Een dierbaren verliezen lijkt me vreselijk. Mijn huis is net nieuw en helemaal zoals ik het wilde met heel veel emotionele waarde. Een kind… Nee dank je. Ik heb er al eentje.
Dus dan maar de handicap. Als ik mag kiezen, niet al te ingrijpend :wink:

Star trek > Star wars. Kom me maar lynchen

3 likes

Wat een barbaarse verschrikkelijke keuze! Waar is de optie ‘allebei’??

2 likes

Soms moet iets eenzaam aan de top staan.

1 like

Maar had dan nog Star Wars vs Star Trek gedaan. Of LotR vs Game of Thrones ofzo. Dit is zo verschillend en ik kan niet kiezen :frowning:

1 like
  • Wham
  • Toto

0 stemmers

@George maar het zijn atm wel de grootste fandoms waar nu nog films van verschijnen. Al komt er in de toekomst een lotr tv serie.

Haha dat is zeker waar! Maar ik vind het allebei te leuk, dus toch maar niet gestemd :stuck_out_tongue:

1 like