Stel hier je persoonlijke vraag #2

Het klinkt nu ook wel net alsof zwanger worden en een kind krijgen een enorme ramp is (net als de andere opties). Terwijl dat voor veel mensen juist iets heel gelukkigs is :stuck_out_tongue:

5 likes

Neeeeeee mijn hond is familie.

4 likes

Ik kan niet zonder mijn huisdieren. Een dierbaren verliezen lijkt me vreselijk. Mijn huis is net nieuw en helemaal zoals ik het wilde met heel veel emotionele waarde. Een kind… Nee dank je. Ik heb er al eentje.
Dus dan maar de handicap. Als ik mag kiezen, niet al te ingrijpend :wink:

Star trek > Star wars. Kom me maar lynchen

3 likes

Wat een barbaarse verschrikkelijke keuze! Waar is de optie ā€˜allebei’??

2 likes

Soms moet iets eenzaam aan de top staan.

1 like

Maar had dan nog Star Wars vs Star Trek gedaan. Of LotR vs Game of Thrones ofzo. Dit is zo verschillend en ik kan niet kiezen :frowning:

1 like
  • Wham
  • Toto

0 stemmers

@George maar het zijn atm wel de grootste fandoms waar nu nog films van verschijnen. Al komt er in de toekomst een lotr tv serie.

Haha dat is zeker waar! Maar ik vind het allebei te leuk, dus toch maar niet gestemd :stuck_out_tongue:

1 like

Same maar ik haat het helal, alles dat zich in de ruimte afspeelt vind ik kut.

5 likes

Star Wars is geweldig (iig de originele trilogie en The Force Awakens. De prequels zijn meh, en The Last Jedi ben ik nog steeds niet helemaal over uit). Maar Harry Potter is geweldiger. Always.

Douche je altijd nog thuis na het trainen? Ik vind douchen in het zwembad ook gewoon tellen als douchen hoor haha

2 likes

Ja klopt maar water is water dus telt gewoon haha. Ik zoek het echt niet om eerst een uur in het water te liggen, dan tien minuten te douchen, me helemaal af te drogen en aan te kleden om vervolgens thuis weer opnieuw te moeten beginnen

9 likes

Een kledingstuk in de winkel retourneren dat nƩt niet helemaal bevalt, doe ik:

• Altijd
  • Alleen als de aankoopprijs noemenswaardig is
  • Alleen als ik er tijd voor heb/zin in heb
  • Niet, ik heb retourneerfobie
  • Niet, laat maar zitten
  • Anders…

0 stemmers

Vanaf welke aankoopprijs vlieg je er sowieso mee terug naar de winkel?

• €0,05. Elke cent telt.
  • €5
  • €10
  • €15
  • €20
  • €25
  • €30
  • €40
  • €50
  • €50-100
  • Meer dan €100
  • Nooit.

0 stemmers

Hoi zegt echt helemaal niemand hier als afsluiting. Volgens mij is dat Brabants? Maar ik zeg aan de telefoon met bekenden dus vaak ā€œdoedoeeeeiā€ gatverdamme. Of NOG erger ā€œdaag daagā€.

:cry:

1 like

Omg ik ben bang geworden door het bericht van @Diamonds haha, geen tweede doei of daag meer :nerd_face: maar het gaat idd vanzelf! En ik belde vaak met iemand met blauw bloed haha en zij zei altijd ā€œDag he! Daag daag daag dag dagā€ als ze afsluit aan de telefoon.

4 likes

Ik wil echt geen kinderen, nooit, maar heb nu wel voor kinderen gekozen. Zoveel hou ik van mijn dieren en familie, haha

7 likes

Ik deed c&m en dat was bij ons gs, nl, de/fr (eentje), en, wi (ik had nog A1, voor de abcd tijd), filosofie en tekenen waarbij ook kunstgeschiedenis hoorde als schriftelijk vak.
Ik moest nog een vak in de vrije ruimte maar was bij ons van het laatste jaar dat je in de 4e biologie kon pakken en je vrije ruimte dan had afgesloten. Net een 5,5 gehaald HAHA

Vond filosofie echt een kutter dan kutvak, gadverdamme. Wij hadden verder helemaal een leuke alternatieven voor de vrije ruimte, echt stom.

Vroeger was

• Mijn moeder (meestal) thuis
  • Mijn vader (meestal) thuis
  • Allebei evenveel/even weinig

0 stemmers

Nav @grace dr post. Mijn vader was vroeger altijd thuis en voor mij was het niet meer dan logisch (al is die er zelfs mee in de krant gekomen, waarbij die iets typisch moederlijks moest doen en dus mn zus in bad moest doen??)