Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oh ik hoor Hoi als afsluiting juist alleen op mijn werk in de randstad. Juist nooit in Brabant waar doei en onder ouderen houdoe toch meer ingeburgerd lijken te zijn. Dag dag heb ik nog nooit gehoord maar als ik het nu hoor ga ik sowieso denken dat jij het was :joy:.

1 like

Mijn vader was nooit thuis en mijn moeder werkt afwisselend, meestal van 17:00 tot 23:00 of 08:00-13:00 ofzo. Ik heb nooit echt een moeder gehad die thuis zat met thee en koekjes

Nope. Ik had al zo’n vermoeden, volgens mij zag ik laatst een soort jaartafel foto van je langskomen.

Oh ik hoorde juist de hele tijd ‘hoi’ toen ik ging shoppen in Den Bosch als ik de winkel verliet. Ik zeg geen dag dag maar daaaag daag. Maarja het is eigenlijk even erg haha :cry:

Mede Brabander hier. Mijn vader zegt altijd hoi als hij weggaat, vind dat nog steeds nogal raar om te horen want dan heb ik telkens het gevoel alsof er iemand aankomt.
Houdoe is bij mij nooit echt ingeburgerd (zeg het alleen als ik er aan denk zegmaar), zeg altijd doedoei :see_no_evil:. Had het ook aangeleerd aan collega’s toen ik in het buitenland werkte omdat ik het zo schattig vind klinken.

Hoeveel namen heb jij, los van achternamen? Dus voornaam, doopnamen, tweede naam etc. tellen wel mee.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Hahaha ja same! Ik haalde altijd onvoldoendes en toen had ik ook nog eens een keer voor een proefwerk een verkeerd hoofdstuk geleerd, dus ik moest bijna huilen toen ik dat proefwerk maakte. Had ik ineens een 8 :joy:

2 likes

Ik heb er vijf. Ik vind het echt idioot en veel te veel maar ja wat doe je aan ouders met een vreemde hersenkronkels?

Ik heb 3 namen, waar ik overigens echt blij mee ben
De eerste is m’n roepnaam
Ben vernoemd naar m’n oma (moeder van m’n vader) en naar m’n overgrootoma (oma van m’n moeder)

Ik heb er maar één en ik baal daar echt van haha :sob:

1 like
  • Haar aan de lucht laten drogen
  • Haar föhnen
  • Haar wassen voor het slapen en met nat haar slapen

0 stemmers

Met nat haar gaan slapen is niet eens een optie. Dat zit de volgende dag toch niet?

13 likes

Mijn vader was/is thuis, omdat hij altijd vanuit huis heeft gewerkt en dit nog steeds zo doet.

1 like

Dat kan bij mij héél goed of héél slecht uitpakken. Altijd een verrassing.

15 likes

Ik heb 2 namen in mn paspoort staan en daarnaast nog mn roepnaam (maar die staat dus niet in mn paspoort). Heb nu 2 gestemd of zie jij dat als 3?

Hebben jullie al weekend?

• JAA!
  • Nee, maar wel bijna.

0 stemmers

Nou ja, bijna
 moet vanavond nog werken en morgen nog de hele dag :cry:

Zitten jullie wel eens tijdens werk op het forum?

• Ja, lekker betaald forummen. :stuck_out_tongue:
  • Nee.

0 stemmers

Haha, ‘wel eens’. Ik heb vandaag weinig anders gedaan dan forummen en online shoppen op werk, oeps.

11 likes

Ik ga toch geen 100 maten rust tellen en niks doen? Gewoon lekker forummen :cool:

4 likes