Stel hier je persoonlijke vraag #2

Al mijn exen werkten/studeerden in dezelfde sector en 2 deden zelfs letterlijk hetzelfde qua opleiding en beroep, en eigenlijk bijna iedereen die ik date is echt hooguit in twee sectoren in te delen en m’n vrienden vinden dit opmerkelijk dus:

Werken/studeren veel van jullie dates/relaties in dezelfde sector? (telt ook als het er veel zijn en het maar in 2 categorieën in te delen is denk ik)

• Ja, allemaal
  • Ja, toch zeker rond de helft of meer
  • Er zaten er wel een paar tussen die iets in dezelfde richting deden, maar niet zoveel dat het opvallend is
  • Nee, ik date ze van automonteur tot belastinginspecteur, het is altijd weer wat anders
  • Ik heb nooit of maar 1x gedate/een relatie gehad

0 stemmers

Dat denk ik dus ook dat jezelf er meer mee hebt. Ik voel mij ook altijd schuldig als men op mij moet wachten.

2 likes

Heb jij de verwarming al aangezet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat voor soort verwarming heb je?

• CV
  • Gaskachel
  • Gaskachel als moederhaard
  • Houtkachel
  • Openhaard
  • Niks

0 stemmers

Het laatste stukje over tijd over hebben. Dat heb ik ook weleens maar dan nog krijg ik het soms voor elkaar om te laat te komen of precies op het afgesproken tijd stip :stuck_out_tongue_closed_eyes: .

3 likes

Thuis niks, in mn studentenkamer gewoon een kachel met een knop. Das cv lijkt me hé? Ik doe dat ding nooit aan, weet niet eens hoe het werkt.

1 like

Een kachel lijkt me een gaskachel

1 like

Vroeger was ik standaard 10 minuten te vroeg. Ik vond het in die tijd ook heel irritant als mensen te laat waren. Daarna heb ik zo’n 9 jaar een relatie gehad met iemand die heel vaak te laat kwam. Ik heb ook een paar jaar bij zijn familie gewoond, die ook standaard te laat was (en vaak extreem). Ik heb het toen wel afgeleerd om altijd te vroeg te zijn, aangezien ik dan steeds moest wachten. Ik begon andere dingen te doen tijdens het wachten, waardoor de situatie uiteindelijk veranderde naar “oh, nog snel even dit of dat doen” en ik zelf vaak te laat was, ook bij anderen (niet mijn ex of zijn familie). Op het einde van onze relatie was ik ook een echte telaatkomer geworden. En toen het uit was, bleef dat zo. Ik heb daar later wel aan gewerkt, dus nu is dat weer iets beter, maar ik vind het nog steeds moeilijk om tijd in te schatten. Ik heb nooit een goed idee over hoeveel tijd dingen innemen, dus dat over- en onderschat ik constant. Ik zet nu wel vaak een alarm zo’n 5 à 10 minuten voor ik moet vertrekken, dat helpt.

2 likes

Haha, dit inderdaad, ja!

Ik heb de verwarming niet aangezet… mijn vriend daarentegen tegen mijn wil in wel :rage: (maar hij werkt thuis en ik niet)

3 likes

Seks met kaarsjes aan? Ik zou alleen maar bang zijn dat heel de boel spontaan in de fik vliegt.

20 likes

Maar qua verliefdheid, ja. Lijkt me wel fijn in het kader van alle onzekerheden bij zo’n eerste keer.

1 like

Was jij onzeker toen je voor de eerste keer seks had?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen zonder vaatwasser. Doen jullie elke dag braaf meteen de afwas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak zetten jullie gemiddeld jullie wasmachine aan in een week?

• 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • Vaker dan 4x

0 stemmers

Ik heb een afwasmachine maar gebruik hem echt eens in de maand, na eters of een feestje. Verder was ik alles met de hand af. Mn huisgenoot daarentegen… :unamused:

3 likes

Oh dat is wel netjes van je!

1 like

Je radiator denk ik

Dit? Daar zit een cv aan

@Dombo echt een feest der herkenning jouw posts over te laat komen. Zo te lezen ben ik daarin echt precies hetzelfde als jij

1 like

Er staat toch wasmachine? :sweat_smile:

Netjes, hoe dan? :o