Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik weet het, maar daar is ook alles mee gezegd hahah. Ik zeg altijd hun :see_no_evil:

1 like

Spaar jij Airmiles?

• Ja
  • Nee
  • Wablief?

0 stemmers

(Ik had er inmiddels zo veel kunnen hebben, denk ik…)

1 like

Ik ben het hier zo niet mee eens want volgens jullie stommerds is mijn kat bejaard terwijl hij verdomme in de bloei van zn leven is…:angry:

12 likes

mijn oma is al 18 en ik stemde daarom 20 :sob:

2 likes

Wat ben jij?

• Ochtendmens
  • Avondmens

0 stemmers

Ik ben het allebei maar in middagen ben ik wonderbaarlijk slecht.

11 likes

heb jij deze week een film gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een serie gekeken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Een boek gelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn vriend gaat binnenkort op reis en een collega vroeg waarom ik hem eigenlijk niet ga opzoeken voor twee weken. Ik heb het geld, genoeg vakantiedagen en ik hou van reizen. Aan de andere kant staat het me vanuit milieuoogpunt tegen om voor twee weken naar de andere kant van de wereld te vliegen, ben ik dan niet thuis met kerst waarvan ik weet dat mijn ouders het heel jammer vinden en wil ik mijn vriend niet beperken in zijn vrijheid omdat hij dan op een bepaalde datum in een bepaalde stad moet zijn. Hij zelf vindt dit laatste een slecht argument en zou het heel leuk vinden als ik kom. Wat zou jij doen?

• Gaan
  • Niet gaan

0 stemmers

Ik val weer even terug op het alleen dingen doen, omdat ik hier altijd hele dubbele gevoelens over heb hahah

Als ik in mijn eentje naar een evenement ga en ik weet dat er mensen zullen zijn die ik ken (geen vrienden, gewoon kennissen oid), vind ik dat:

• Geruststellend, ik stap hierdoor sneller over de drempel om te gaan
  • Ongemakkelijk, omdat ze dan zien dat ik alleen ben
  • Irritant, als ik alleen ga wil ik niet met anderen praten
  • Niet boeiend, ik denk daar niet echt over na
  • Dat overkomt me niet want ik vraag dan aan die mensen of we samen zullen gaan
  • Anders…

0 stemmers

Ik baal ervan maar ik heb gewoon oprecht geen tijd voor vermaak. Klinkt heel zielig, is het niet, maar ik mis het wel

1 like

Ik zou doen wat je vriend en ouders willen buiten beschouwing laten en doen wat jij zelf wil!

6 likes

Ik wil graag, maar ik wil eigenlijk niet meer onnodig vliegen ivm het milieu dus ik vind het nog wel lastig om dan bij de eerste de beste gelegenheid mijn principes te laten varen.

2 likes

Ja ik vlieg om die reden ook niet dus ik snap je helemaal! Hoe lang blijft hij weg?

1 like

Daarom heb ik ook op nee gestemd, het klinkt gewoon alsof het echt niet goed voelt voor jou en daarom zou ik het niet doen.

2 likes

2 maanden. Dus niet onoverkomelijk lang, dat speelt ook mee. Ik ga er nog even over nadenken!

1 like

Er is ook een app! ā€˜Kinder’ dan kun je kindernamen Swypen! Tinder voor kindernamen! :sunglasses:

6 likes

Ik hou van tattoos (heb er zelf inmiddels 3), maar ik vind ze meestal lelijk, omdat mensen zo vaak zulke slecht gezette shit hebben. Snap niet dat mensen daar niet wat meer geld voor willen neerleggen, het staat de rest van je leven op je lijf!

10 likes

Wist je dat er manieren zijn om je vlucht klimaatneutraal te maken? Er zijn verschillende organisaties die bomen planten oid om de CO2 uitstoot te compenseren. Natuurlijk is het geen excuus om extra veel te gaan vliegen, maar als je toch besluit te gaan is het misschien een optie om het dan wel te compenseren.

2 likes

Je zegt dit ongetwijfeld met de beste bedoelingen, maar ik vind dat hele vluchten compenseren zo’n bullshit. Sterker nog, ik vind het vergelijkbaar met de handel in aflaten. Klimaatneutraal vliegen bestaat niet.

22 likes

Wowww ik vind dit echt wel mooi en hem heel knap maar ik heb toch nee gestemd. Ligt voor mij echt aan wat voor soort tattoos ook!

1 like