Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ooooh dat heb ik ook n keer gedaan. Ik was samen met een vriendin in de stad toen ik vertelde dat ik 2 dagen daarvoor echt hele goeie sex had gehad. Uiteraard wou ze meer weten en nadat ik dat had verteld keek ik achterom, stond die jongen daar blijkbaar :no_mouth:. Meteen afgeleerd haha

27 likes

Ik zie mijn vriendinnen gemiddeld 1x per 2 weken en mijn vriend (verloofde, wow) elke dag. Als vriendinnen onder elkaar hebben we het heel leuk maar praten we vluchtig over onze ‘problemen’? Zodat we ons meer kunnen focussen op leuke dingen, denk ik? Ik heb het geluk dat ik geen grote issues heb: maar in het verleden voelde ik me altijd alsof ik aan het ‘zeuren’ was tegen mijn vriendinnen terwijl ik dit gevoel nooit bij mijn vriend heb.

Ik borstel het alleen voor het wassen, dan is het daarna gewoon klitvrij en niet ‘verpest’, zeg maar :stuck_out_tongue:

4 likes

Als ik van huis ben, borstel ik het bijna elk uur. Het klit helaas als een malle (heeel fijn/dun en beweeglijk haar). Opsteken helpt wel, maar dan springen er ook snel plukjes uit

3 likes

Ik kam meteen na het wassen mn hele haar, en daarna elke dag “bovenop” zodat mn scheiding goed zit, de onderkant die ik olie in en haal ik met mn vingers los

Ja iedere dag, maar wel alleen als het nat is met conditioner erin. Heb een bos krullen dus droog kammen is geen optie, maar als ik het ook niet nat kam of het een dag oversla krijg ik m’n haar al bijna niet meer uit de knoop.

2 likes

Hoe eten jullie een gekookt ei?

• Uitlepelen
  • Helemaal pellen en dan van happen
  • Bovenkantje er af pellen en boterham in doppen
  • Op een boterham
  • Verschilt tussen zacht en hard
  • Anders: vertel!

0 stemmers

Ik lepel hem uit dus pel alleen de bovenkant. En dan geef ik m’n vriend het eerste hapje omdat dat alleen maar eiwit is en dat vind ik saai

5 likes

Uitlepelen, of helemaal pellen en dan afhappen, of op een boterham of in een salade. Net waar ik zin in heb ;p

En als uitlepelen of pellen en afhappen met een kilo zout, lekkah

2 likes

Ik doe thuis ook alleen de bovenkant eraf halen en dan met een lepeltje opeten maar dat is blijkbaar niet heel normaal, haha

3 likes

Hoe typ je op je mobiel

• Typen met twee duimen
  • Typen met één vinger
  • Swypen met één vinger
  • Swypen met duim
  • Anders (??)

0 stemmers

En op de pc, kan je tien vinger blind typen?

• Ja
  • Nee
  • Vroeger wel

0 stemmers

Ik typ op mijn mobiel met mijn linkerduim en rechterwijsvinger. Geen idee hoe dat zo is gekomen. :sweat_smile:

3 likes

Heb een afspraak maar diegene is (weer eens) te laat. Ikzelf ben echt altijd op tijd (als ik niet word beĂŻnvloed door verkeer/ov) en kan er echt niet tegen als mensen te laat komen (als ze het zelf in de hand hebben).

Ben jij altijd op tijd bij afspraken? (Als je het zelf in de hand hebt)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Erger je je als mensen te laat komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind te laat komen een vorm van arrogantie.:speak_no_evil: Overmacht daargelaten want dat kan iedereen gebeuren maar ik ken een aantal structureel laatkomers en ik vind het zo arrogant om iemand anders maar op je te laten zitten wachten. Vriendin van mij is standaard ruim een half uur te laat, maar meestal meer. Echt gruwelijk vervelend.

47 likes

Dit vind ik dus ook. En ik vind het ook gewoon respectloos. Ook alsof de ander hun tijd minder waard is dan van diegene die te laat komt. En zo ga je ook gewoon niet met vrienden om vind ik. Zo af en toe kan het gebeuren, maar structureel is gewoon niet oke vind ik.

5 likes

Beschouw jij jezelf als verslavingsgevoelig?

• Helemaal niet
  • Een beetje
  • Behoorlijk
  • Heel erg

0 stemmers

Ligt er wel een beetje aan wat. Gamen/drank/drugs/gokken totaal niet, internet, online shoppen en aandacht van een bepaald persoon blijkbaar wel :sweat_smile:

5 likes

Me :sweat_smile:

(Niet te serieus nemen :roll_eyes: )

Behalve bij belangrijke afspraken. Gelukkig ga ik met mensen om die net zo zijn. En de gene die mij lang genoegen kennen houden al rekening mee dat ik te laat zal zijn. En juist verrast zijn als ik een keer op tijd ben.

13 likes

Ik denk een beetje omdat ik verslaafd ben aan sociaal roken. Zodra het gezellig wordt wil ik een peuk roken. Maar ik ben vooral obsessiegevoelig. Als ik iets ontdekt moet ik METEEN ALLES hebben. Of een artiest, dan moet ik meteen alle albums downloaden, concerten opzoeken, alleen nog maar dat luisteren, trouwen en babies krijgen. Maar dat gaat ook wel weer over. Dus ben dan een tijd he-le-maal verslaafd. Maar het slijt. En dan vind ik weer wat anders.

12 likes

Nooit. Mijn nekharen gaan overeind staan van eigeel. Alleen de geur ervan ga ik al over mijn neem :joy:

4 likes